Site-ul unde clienții Wizz Air pot depune plângeri pentru recuperarea banilor. De ce ANPC nu poate interveni

wizz air
Foto: wizzair.com

Clienții care vor să depună plângeri împotriva companiei aeriene Wizz Air ca să își recupereze banii pentru zborurile anulate pot face sesizări pe site-ul Centrului European al Consumatorilor România, anunță Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT).

MEAT informează că pentru rezolvarea problemelor cu compania aeriană Wizz Air cetățenii români pot depune sesizări pe site-ul Centrului European al Consumatorilor Romania (eccromania.ro).

Acest site este pus la dispoziția consumatorilor români de Uniunea Europenă, pentru rezolvarea problemelor și recuperarea prejudiciilor.

„Este important de reținut că Protecția Consumatorului ANPC NU poate interveni și NU poate aplica amenzi în acest caz, deoarece Wizz Air nu are reprezentanță în România.

DAR

Cetățenii români pot sesiza Centrul European al Consumatorilor România atunci când:

  • întâmpină probleme cu un produs sau un serviciu achiziționat dintr-un alt stat european;
  • vor să știe ce drepturi au în timpul unor călătorii în alt stat European;
  • vor să depună o plângere împotriva unei companii europene, în vederea soluționării problemei”, a mai transmis MEAT.
Jurnalist GreatNews, lucrez în presa centrală din 2008 și am scris pentru publicații precum Yahoo News România, ziarul „Evenimentul Zilei”, site-ul turism.evz.ro sau revista „National Geographic România”. Scriu cu plăcere reportaje și portrete pe care le ilustrez adesea cu fotografii și cred că baza meseriei de jurnalist stă în munca de teren și în discuțiile cu oamenii. Mă interesează în special temele sociale, drepturile omului, egalitatea de șanse, diversitatea culturală și domenii precum știința și turismul.