Clienții care vor să depună plângeri împotriva companiei aeriene Wizz Air ca să își recupereze banii pentru zborurile anulate pot face sesizări pe site-ul Centrului European al Consumatorilor România, anunță Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT).
MEAT informează că pentru rezolvarea problemelor cu compania aeriană Wizz Air cetățenii români pot depune sesizări pe site-ul Centrului European al Consumatorilor Romania (eccromania.ro).
Acest site este pus la dispoziția consumatorilor români de Uniunea Europenă, pentru rezolvarea problemelor și recuperarea prejudiciilor.
„Este important de reținut că Protecția Consumatorului ANPC NU poate interveni și NU poate aplica amenzi în acest caz, deoarece Wizz Air nu are reprezentanță în România.
DAR
Cetățenii români pot sesiza Centrul European al Consumatorilor România atunci când:
- întâmpină probleme cu un produs sau un serviciu achiziționat dintr-un alt stat european;
- vor să știe ce drepturi au în timpul unor călătorii în alt stat European;
- vor să depună o plângere împotriva unei companii europene, în vederea soluționării problemei”, a mai transmis MEAT.
Dacă folosești des Instagram, poți găsi o mulțime de lucruri interesante postate de GreatNews pe contul nostru, accesibil la linkul de mai jos: