Ikea vrea să intre în centrele orașelor cu magazine mici

FOTO: mastrminda/Pixabay.com
FOTO: mastrminda/Pixabay.com

Grupul suedez Ikea, cel mai mare retailer de mobilă din lume, vrea să aplice o nouă strategie, prin care se dorește satisfacerea celor care trăiesc în spații mici, au bugete reduse și nu au mult timp la dispoziție. Declarația îi aparține directorului general al Ikea, Jesper Brodin, potrivit Agerpres.ro.

Grupul suedez a deschis deja mai multe showroom-uri mai mici în Londra și Paris. Brodin a declarat că strategia este ca Ikea să ajungă direct în living room-urile consumatorilor prin creșterea operațiunilor digitale, online shopping și oferirea de servicii mai bune pentru cei care au nevoie de livrare la domiciliu. Accentul pe marile magazine va rămâne, însă va fi temperat de alte priorități.

Ikea are în România un magazin în București, zona Băneasa. La sfârșitul anului trecut au început lucrările pentru cel de-al doilea, în sectorul 3 al Capitalei, pe Bulevardul Pallady.

Investiția va fi de aproximativ 80 de milioane de euro, iar magazinul va avea 300 de angajați. IKEA vrea ca noul magazin să folosească doar energie regenerabilă. Vor fi sisteme de energie geotermală și panouri solare integrate. De asemenea, vor exista și stații de încărcare pentru mașinile electrice, iar suprafața de spațiu verde din totalul terenului va fi de 30%.

Pe termen mediu, IKEA vrea să deschidă magazine și în alte orașe din țară, iar pe listă sunt Cluj, Brașov sau Timișoara.

Reprezentanții magazinului au anunțat că au în plan să ajungă la nouă magazine în România. IKEA Băneasa a înregistrat în perioada septembrie 2015 – august 2016 vânzări de peste 510 milioane de lei, ceea ce înseamnă o creștere de peste 20% față de perioada precedentă. Aceasta este cea mai mare creștere pe care a înregistrat-o IKEA în România de la deschidere.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.