Un pasager aflat la clasa business într-un avion al companiei aeriene Japan Airlines s-a simțit jignit după ce a cerut un meniu vegan și a primit o banană și o pereche de bețișoare chinezești, relatează publicația businessinsider.com.
Kris Chari a povestit pentru sursa citată că zbura de la Jakarta, Indonezia, spre Tokyo. Zborul avea o durată de 7 ore.
În timpul zborului au fost servite două mese: o gustare ușoară imediat după decolare și un prânz. La gustare, pasagerii cu meniu obișnuit au primit ton, salată de vinete, brânză cu salsa de portocale și pâine.
Chari a spus că se aștepta să primească un echivalent vegan al gustării primite de ceilalți pasageri: un sandviș sau o salată cu brânză vegană.
„În schimb, am primit o simplă banană. A fost puțin jignitor că am primit o singură banană în timp ce ceilalți au primit un meniu mult mai consistent și mai gustos.”
La prânz, pasagerul vegan a primit spaghete, iar ceilalți omletă cu brânză, ratatouille (tocană de legume tradițională în Franța) și un cârnat din carne de pui sau somon la grătar.
Compania aeriană și-a cerut scuze deoarece nu s-a ridicat la nivelul așteptărilor.
Și alte linii aeriene au fost criticate deoarece nu oferă opțiuni vegane consistente. De exemplu, o pasageră a liniei aeriene Air Canada a povestit pentru Insider că, inițial, însoțitorii de bord i-au oferit doar apă în timpul unui zbor de 10 ore de la Frankfurt la Toronto.
Dacă folosești des Instagram, poți găsi o mulțime de lucruri interesante postate de GreatNews pe contul nostru, accesibil la linkul de mai jos: