O companie aeriană a oprit toate zborurile după ce pasagerii nu au respectat regulile anti-coronavirus

Foto: Pixabay

La doar câteva săptămâni de la reluarea activității, o companie aeriană din Indonezia a decis sistarea zborurilor, motivând că pasagerii nu respectă reglementările împotriva răspândirii COVID-19.

Grupul Lion Air, care include și companiile aeriene Batik Air și Wings Air, a reluat cursele interne în 10 mai, însă după nici o lună de zile a decis să anuleze toate zborurile.

Compania și-a motivat decizia prin faptul că nu sunt respectate măsurile de distanțare socială.

”Mulți posibili pasageri nu au putut oferi documentele necesare pentru transportul aerian pe fondul pandemiei de coronavirus”, a transmis Lion Air, potrivit CNN.

Puținele zboruri internaționale pe care le opera compania au fost și ele anulate. În mod normal, aeronavele Lion Air circulă către Arabia Saudită, China, Malaezia și Singapore.

Compania a încetat să mai vândă bilete pentru locurile de pe mijlocul rândurilor de scaune și a înlocuit toate filtrele de aer HEPA de pe aeronave.

”Sprijinim guvernul în efortul de stopare a răspândirii COVID-19”, a mai declarat compania aeriană, care îi va despăgubi pe pasagerii care își cumpăraseră deja bilete, dar nu a anunțat și când își va relua cursele.

Indonezia, un arhipelag care conține mai mult de 17.000 de insule, are o populație de peste 267 de milioane de locuitori. În ceea ce privește epidemia de coronavirus, în țara predominant musulmană s-au înregistrat până acum aproape 30.000 de cazuri și 1.700 de decese.