O cafenea a taxat un client cu 2 euro ca să-i taie sandvișul în două. Patroana: „Ne-a luat ceva timp, munca trebuie plătită”

sandviș
Foto: romjanaly / pixabay.com

O cafenea din Italia a devenit virală în mediul online după ce a taxat un client cu 2 euro pentru a tăia un sandviș în jumătate, relatează insider.com.

Bar Pace, o cramă și o cafenea din apropiere de Lacul Como, a ajuns în atenția presei săptămâna trecută, după ce un client a scris pe TripAdvisor că i s-a perceput o taxă suplimentară de 2 euro pentru felierea sandvișului.

Postând o fotografie a chitanței, clientul a spus că lua masa alături de altcineva, așa că a vrut să împartă preparatul. „Incredibil, dar adevărat”, a scris clientul în luna iunie pe TripAdvisor.

A cheltuit în total 15,70 euro și a fost taxat cu 2 euro pentru un serviciu numit „diviso a metà”, se arată în chitanță. Clientul nu și-a dezvăluit identitatea, dar profilul său de pe TripAdvisor arată că este o femeie din Milano, cu vârsta cuprinsă între 50 și 64 de ani.

Comentariul a devenit viral la începutul lunii august, iar de atunci Bar Pace a fost bombardat de recenzii proaste pe Facebook, Google și TripAdvisor.

Drept urmare, TripAdvisor a suspendat publicarea de noi recenzii pentru cafenea, invocând îngrijorări cu privire la evaluări venite din partea unor persoane care nu au fost niciodată în cafenea.

Proprietara cafenelei și-a apărat decizia, spunând că „munca trebuie plătită”. „I-am fi explicat că fiecare serviciu suplimentar trebuie plătit. A trebuit să folosim două farfurii în loc de una și s-a dublat timpul de spălat, iar apoi am folosit două șervete de masă”, a declarat Cristina Biacchi, ce deține Bar Pace împreună cu soțul ei, pentru ziarul italian La Repubblica.

„Să o tăiem în jumătate ne-a luat ceva timp, iar munca trebuie plătită”, a adăugat Biacchi.

Proprietara cafenelei a mai spus că timpul înseamnă bani și a invocat costurile în creștere ale industriei. Însă ea a completat că Bar Pace nu ar fi insistat asupra taxei de tăiere de 2 euro dacă clientul ar fi contestat-o. Biacchi s-a întrebat de ce clientul supărat nu și-a exprimat nemulțumirea înainte de a plăti.

„Toate acestea nu s-ar fi întâmplat”, a declarat Biacchi pentru presa.

Între timp, un val de noi recenzii negative a redus ratingul de pe Facebook al cafenelei de la 5 la 2,7 stele.

„Este ciudat când cineva care scrie o recenzie negativă nu a fost niciodată în acest bar”, a scris un utilizator.

„Oamenii folosesc rețelele sociale pentru a-i avertiza pe alții să evite acest bar și au perfectă dreptate să facă acest lucru”, a replicat un altul. „Dacă vă pasă atât de mult, mergeți acolo, plătind 9,5 euro pentru un toast.”

Foto: romjanaly / pixabay.com

Jurnalist GreatNews, lucrez în presa centrală din 2008 și am scris pentru publicații precum Yahoo News România, ziarul „Evenimentul Zilei”, site-ul turism.evz.ro sau revista „National Geographic România”. Scriu cu plăcere reportaje și portrete pe care le ilustrez adesea cu fotografii și cred că baza meseriei de jurnalist stă în munca de teren și în discuțiile cu oamenii. Mă interesează în special temele sociale, drepturile omului, egalitatea de șanse, diversitatea culturală și domenii precum știința și turismul.