O cafenea din Italia a devenit virală în mediul online după ce a taxat un client cu 2 euro pentru a tăia un sandviș în jumătate, relatează insider.com.
Bar Pace, o cramă și o cafenea din apropiere de Lacul Como, a ajuns în atenția presei săptămâna trecută, după ce un client a scris pe TripAdvisor că i s-a perceput o taxă suplimentară de 2 euro pentru felierea sandvișului.
Postând o fotografie a chitanței, clientul a spus că lua masa alături de altcineva, așa că a vrut să împartă preparatul. „Incredibil, dar adevărat”, a scris clientul în luna iunie pe TripAdvisor.
A cheltuit în total 15,70 euro și a fost taxat cu 2 euro pentru un serviciu numit „diviso a metà”, se arată în chitanță. Clientul nu și-a dezvăluit identitatea, dar profilul său de pe TripAdvisor arată că este o femeie din Milano, cu vârsta cuprinsă între 50 și 64 de ani.
Comentariul a devenit viral la începutul lunii august, iar de atunci Bar Pace a fost bombardat de recenzii proaste pe Facebook, Google și TripAdvisor.
Drept urmare, TripAdvisor a suspendat publicarea de noi recenzii pentru cafenea, invocând îngrijorări cu privire la evaluări venite din partea unor persoane care nu au fost niciodată în cafenea.
Proprietara cafenelei și-a apărat decizia, spunând că „munca trebuie plătită”. „I-am fi explicat că fiecare serviciu suplimentar trebuie plătit. A trebuit să folosim două farfurii în loc de una și s-a dublat timpul de spălat, iar apoi am folosit două șervete de masă”, a declarat Cristina Biacchi, ce deține Bar Pace împreună cu soțul ei, pentru ziarul italian La Repubblica.
„Să o tăiem în jumătate ne-a luat ceva timp, iar munca trebuie plătită”, a adăugat Biacchi.
Proprietara cafenelei a mai spus că timpul înseamnă bani și a invocat costurile în creștere ale industriei. Însă ea a completat că Bar Pace nu ar fi insistat asupra taxei de tăiere de 2 euro dacă clientul ar fi contestat-o. Biacchi s-a întrebat de ce clientul supărat nu și-a exprimat nemulțumirea înainte de a plăti.
„Toate acestea nu s-ar fi întâmplat”, a declarat Biacchi pentru presa.
Între timp, un val de noi recenzii negative a redus ratingul de pe Facebook al cafenelei de la 5 la 2,7 stele.
„Este ciudat când cineva care scrie o recenzie negativă nu a fost niciodată în acest bar”, a scris un utilizator.
„Oamenii folosesc rețelele sociale pentru a-i avertiza pe alții să evite acest bar și au perfectă dreptate să facă acest lucru”, a replicat un altul. „Dacă vă pasă atât de mult, mergeți acolo, plătind 9,5 euro pentru un toast.”
Foto: romjanaly / pixabay.com
Dacă folosești des Instagram, poți găsi o mulțime de lucruri interesante postate de GreatNews pe contul nostru, accesibil la linkul de mai jos: