Cum se promovează Stockholm. Un clip inteligent face cât o mie de frunze VIDEO

new-iPad-magical
În urmă cu o săptămână, la un târg de la Cannes, doi tineri și șapte iPaduri au reușit să facă cât o sută de campanii convenționale de promovare a unei destinații, gen „Explore the Carpathian Garden”.

Băieții au promovat într-un mod extrem de inteligent și amuzant orașul Stockholm, capitala Suediei. Cei prezenți la Târgul Internațional al Profesioniștilor în domeniul imobiliar s-au adunat ciorchine pentru a urmări prezentarea. Succesul a fost uriaș, însă cel mai bun rezultat a fost cel obținut pe Youtube.

În ziua postării clipului pe Youtube, acesta a strâns 15.000 de vizualizări. În a doua zi, numărul a crescut de 10 ori. La finalul zilei a cincea, filmulețul de promovare a Stockholmului strânsese aproape un milion de vizualizări. Acum, a ajuns la 1,2 milioane. Și, probabil, nu se va opri aici.

Mai jos, puteți vedea acest extrem de reușit clip de promovare turistică și nu numai atât, iar apoi vorbim despre cei doi oameni care au gândit și interpretat scena:

Charlie Caper, omul în costum, este câștigătorul concursului Sweden’s Got Talent 2009. Este primul magician care câștigă acest format, preluat în 25 de țări, printre care și România. Caper este un adevărat star TV în Suedia. La cea mai mare televiziune suedez, SVT, emisiunea sa „Helt Magic” are audiențe uriașe.

Tipul cu păr rasta este Erik Rosales, un tip extraordinar de pasionat și priceput în mai tot ce ține de tehnologie. El este cunoscut din trupa Sirqus Alfon, o formație care combină ritmurile tehno, electro, dance cu numere de comedie, rezultând un stil unic, pe placul suekdezilor.

Dacă ți-a plăcut acest articol, dă-ne un like pe pagina noastră de Facebook.

Jurnalist GreatNews, Dan Arsenie lucrează în presa centrală din 2007 şi a scris pentru publicaţii ca Evenimentul Zilei, realitatea.net şi Yahoo News România. Scrie cu pasiune reportaje şi portrete jurnalistice şi acordă o atenţie ridicată promovării oamenilor frumoşi şi a locurilor frumoase din România.