Ciuburciu (Vascar) vorbește despre cei patru „piloni” pe care se sprijină compania pe care o conduce

ciuburciu vascar

Vlad Ciuburciu, Directorul General Vascar, unul dintre cei mai importanti producatori de conserve si preparate din carne din Romania, a vorbit in cadrul unui interviu despre principalele valori ale business-ului pe care il conduce.

„Misiunea noastra este sa oferim preparate pe cat de gustoase, pe atat de sanatoase. De aceea, selectam cu mare atentie carnea, ne asiguram ca e de cea mai buna calitate, apoi o pregatim cu condimente naturale, pentru o experienta delicioasa, de neuitat”, a explicat Ciuburciu (Vascar).

Directorul General Vascar a vorbit si despre viziunea producatorului moldovean de preparate din carne, care activeaza de mai bine de 35 de ani pe piata. „De-a lungul anilor, ne-am adaptat realitatilor pietei si nevoilor mereu in schimbare ale clientilor nostri. Insa un lucru a ramas neschimbat: dorinta de a oferi calitate la nivel de excelenta in industria carnii. Avem convingerea ca aceasta este singura cale prin care o companie poate sa evolueze si sa reprezinte in orice moment prima optiune pentru clientii sai”, a mai spus Ciuburciu (Vascar).

ciuburciu vascar

Cat despre principalele valori ale brandului Vascar, Ciuburciu a identificat patru piloni principali: respectul pentru clienti, calitatea produselor, responsabilitatea angajatilor si spiritul de echipa al acestora. „La Vascar, clientii sunt intotdeauna pe primul loc. Facem constant eforturi pentru a le oferi mese gustoase si hranitoare, dar si experiente unice. Ne propunem in fiecare zi sa ne ridicam la nivelul pe care acestia si-l doresc si sa fim din ce in ce mai buni in tot ceea ce facem”, explica Ciuburciu.

Vascar este cunoscut la nivel national pentru brandurile sale, Moldova in bucate si Alege natural, fara E-uri, de la Moldova in bucate. „Calitatea defineste si modeleaza cultura noastra antreprenoriala, este valoarea fundamentala pe care se sprijina activitatea noastra zilnica”, spune Ciuburciu.

„Responsabilitatea pe care o avem fata de consumator ne indeamna sa investim in cele mai performante tehnologii de preparare a carnii, sa inovam continuu si sa respectam cele mai inalte standarde de siguranta. Tocmai de aceea, promovam o conduita de business bazata pe integritate si onestitate”, adauga Directorul General Vascar.

Nu in ultimul rand, acesta a vorbit despre spiritul de echipa al angajatilor Vascar de la fabrica din Vaslui si nu numai. „Incurajam spiritul de echipa si suntem ferm convinsi ca doar perfectionandu-ne din interior putem oferi clientilor profesionalism si excelenta. Vascar este un membru activ al comunitatii din care provine si, pe langa produsele de calitate oferite, sustine cauze din trei domenii majore: educatie, mediu si sanatate”, conchide Ciuburciu (Vascar).

Carte de vizita

Compania Vascar a fost infiintata in anul 1984, sub numele de Industria Carnii Vaslui. Aceasta a primit denumirea actuala in anul 1991, trei ani mai tarziu s-au deschis primele magazine proprii, iar in anul 2000 au avut loc privatizarea si primele investitii importante.

Condusa de mai bine de doi ani de catre Directorul General Vlad Ciuburciu, Vascar detine in prezent o fabrica cu capacitate extinsa de productie, 21 de magazine proprii in zona Moldovei si are aproximativ 400 de angajati. Cifra de afaceri inregistrata la finalul anului 2019 a fost de 20,5 milioane de euro.

Jurnalist GreatNews, Dan Arsenie lucrează în presa centrală din 2007 şi a scris pentru publicaţii ca Evenimentul Zilei, realitatea.net şi Yahoo News România. Scrie cu pasiune reportaje şi portrete jurnalistice şi acordă o atenţie ridicată promovării oamenilor frumoşi şi a locurilor frumoase din România.