Ce înseamnă Black Friday pentru eMAG: O zi de 100 de milioane de euro!

Foto: MAKY_OREL / Pixabay

Cel mai mare magazin online din România, eMAG, se așteaptă ca ziua de reduceri Black Friday 2019, care are loc în 15 noiembrie, să genereze vânzări de peste 500 de milioane de lei, adică peste 105 milioane de euro.

Anul trecut, aceeași campanie de reduceri, foarte populară în România, a generat vânzări de 460 de milioane de lei doar pe eMAG. Campanii de reduceri de Black Friday au și celelalte mari magazine din toată țara.

Într-o singură zi, de Black Friday, eMAG vinde mai mult decât într-o lună întreagă, cu excepția lunii decembrie.

În acest an, compania a anunțat că va scoate la vânzare 3,5 milioane de produse cu prețuri promoționale, iar suma totală a reducerilor depășește 270 de milioane de lei.

Pe platforma eMAG sunt prezenți alți 8.000 de comercianți din toate domeniile, de la electronice la unelte agricole, de la produse pentru bebeluși la autoturisme.

Black Friday 2019, la eMAG

eMAG se așteaptă la un interes tot mai crescut pentru Black Friday. Doar în acest an sunt așteptați peste 60.000 de noi cumpărători.

Cel mai mare retailer online din România susține că va livra 99% dintre comenzi până în 28 noiembrie, după ce a investit masiv în logistică în ultimul an. În 2018, eMAG a reușit să livreze 94% dintre produsele comandate de Black Friday în primele două săptămâni.

În acest an, valoarea medie a reducerilor este de peste o treime din prețurile originale.

Cel mai scump produs care va fi vândut pe eMAG de Black Friday 2019 este un Ferrari GTC 4 Lusso, care costă 263.000 de euro, preț redus cu 45.000 de euro, de la cel de catalog de 308.000 de euro.