Kaufland, după scandalul șoarecelui în galantar: Filmare orchestrată

soarece kaufland
Foto: YouTube

Reprezentanții Kaufland revin cu noi reacții în cazul unui clip în care apare un șoarece într-o vitrină dintr-un magazin din Arad. Compania susține într-un comunicat de presă că acțiunea face parte dintr-o campanie de denigrare a Kaufland și precizează că va sesiza poliția și va cere o anchetă în acest caz.

Kaufland România a dat publicității o înregistrare video de pe camerele de supraveghere ale supermarketului din Arad, după ce pe internet au apărut filmări cu un șoarece în raftul cu lactate. În imagini se vede, potrivit reprezentanților companiei, cum un bărbat pune animalul în galantar și se întoarce după un minut pentru a-l filma.

„Avem motive bine întemeiate să credem că această filmare este orchestrată și parte dintr-o campanie bine pusă la punct de denigrare a companiei, începută în urmă cu 2 săptămâni. În magazinul din Arad ultima procedură de deratizare, dezinsecție și dezinfecție a avut loc săptămâna trecută și, în urma acesteia, magazinul a primit raport verde din partea specialiștilor care au efectuat procesul.

Vom sesiza Poliția și autoritățile și vom cere o anchetă în acest caz. Compania Kaufland România nu poate tolera șantajul și nici atacurile murdare și suntem pregătiți să ne adresăm organelor de urmărire penală și instanței de judecată pentru tragerea la răspundere a persoanelor vinovate și luarea măsurilor legale care se impun”, a transmis compania.

Iată imaginile prezentate de Kaufland România:

Mai trebuie spus și că în urmă cu două săptămâni, pe internet au apărut imagini dintr-un alt magazin în care un șoarece se plimba printre bucăți de carne. La începutul lunii martie, magazinul din Argeș a primit două amenzi, după ce autoritățile s-au autosesizat și au dispus efectuarea unor controale. Prima amendă, în cuantum de 20.000 de lei, a fost aplicată de Oficiul pentru Protecția Consumatorului Argeș.

„Amenda a fost aplicată deoarece operatorul economic nu și-a îndeplinit obligația de a se asigura că produsele expuse spre comercializare sunt sigure. Nu este prima amendă pe care o ia respectivul hypermarket. Facem controale frecvent la supermarketuri și dăm constant amenzi. Amenzile pe care le dăm supermarketurilor din Argeș sunt ceva constant”, a declarat pentru Jurnalul de Argeș Violeta Nedelcu, comisarul-șef al OPC Argeș.

După ce imaginile din magazinul Kaufland au ajuns în presă, compania a publicat un comunicat prin care a anunțat că va lua toate măsurile necesare pentru deratizarea și restabilirea normelor de igienă:

„Ne cerem scuze clienților pentru incidentul regretabil din Curtea de Argeș. Am retras imediat toate produsele din vitrină pentru distrugere, am restabilit condițiile igienico-sanitare necesare desfășurării activității și, în același timp, am solicitat o intervenție urgentă a firmei cu care colaborăm pentru deratizare. Precizăm că lunar au loc proceduri pentru deratizare, dezinsecție și dezinfecție în toate magazinele noastre, derulate prin intermediul unor companii specializate.

Ultima intervenție de acest tip a avut loc în urmă cu numai 5 zile în magazinul din Curtea de Argeș și nu au fost găsite deficiențe. Vă asigurăm că tratăm cu maximă seriozitate incidentul și, suplimentar, pentru a ne asigura prin toate mijloacele că cele mai înalte standarde igienico-sanitare sunt respectate, vom relua școlarizarea angajaților din acel magazin”, a transmis Kaufland.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.