Antreprenoarea din România care la 33 de ani conduce o afacere care îi aduce 400.000 € pe an

pantofi diane marie
Foto: Diane Marie Studio (Facebook)

La 33 de ani, Diana Nedea, o tânără antreprenoare din București, administrează două magazine de încălțăminte – unul online și unul în centrul capitalei – și înregistrează vânzări anuale de sute de mii de euro, relatează „Ziarul financiar”.

În 2016, afacerea sa, care constă într-un atelier de producție și în cele două magazine, a înregistrat vânzări de 400.000 de euro.

Diana Nedea a absolvit ASE-ul, iar apoi a lucrat în multinaționale, în vânzări (mai întâi la compania Vodafone, apoi la LG). Ulterior însă a fost tot mai atrasă de producția de pantofi: părinții săi aveau din 1996 o fabrică de încălțăminte, așa că ea a învățat multe lucruri de la ei și a decis să își creeze propriul brand de pantofi.

Părinţii au sprijinit-o: i-au împrumutat utilajele cu care a pornit producţia şi i-au pus la dispoziţie şi un spaţiu, iar ea a investit 8.000 de euro din banii săi în afacere, potrivit businessmagazin.ro.

Așa a luat naștere, în anul 2011, brandul Diane Marie, care îi poartă numele. În anul următor a schimbat utilajele, iar bugetul de investiţii a ajuns până la 20.000 de euro.

În primul an de activitate, pentru a-și face cunoscute creațiile și a-și vinde produsele, Diana mergea la magazine din toată ţara, unde prezenta încălţămintea din colecţiile de sezon. În primele trei luni de discuţii a primit doar refuzuri, dar nu s-a descurajat. Prima vânzare a fost o comandă de 100 de perechi de pantofi.

pantofi diane marie
Foto: Diane Marie Studio (Facebook)
pantofi diane marie
Foto: Diane Marie Studio (Facebook)
pantofi diane marie
Foto: Diane Marie Studio (Facebook)
pantofi diane marie
Foto: Diane Marie Studio (Facebook)
pantofi diane marie
Foto: Diane Marie Studio (Facebook)
pantofi diane marie
Foto: Diane Marie Studio (Facebook)

„Femininitate, magie, calitate. Acestea sunt produsele noastre și pot deveni cu ușurință o expresie a personalității oricărei purtatoare. Sunt produse de calitate, lucrate manual, cu toată atenția necesară unui produs excelent. Toate produsele noastre pot fi personalizate la comandă, în alte variante de culori și materiale. Se pot accesoriza suplimentar sau se pot aduce alte mici modificări”, se arată pe siteul brandului Diane Marie.

Acum, tânăra are 17 angajați care produc 1.000 de perechi de încălţări pe lună. Diana Nedea mai spune că „de România se plânge toată lumea, dar puţin câte puţin reuşeşti, dacă te străduieşti“.

Dacă v-a plăcut acest articol, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.

Jurnalist GreatNews, lucrez în presa centrală din 2008 și am scris pentru publicații precum Yahoo News România, ziarul „Evenimentul Zilei”, site-ul turism.evz.ro sau revista „National Geographic România”. Scriu cu plăcere reportaje și portrete pe care le ilustrez adesea cu fotografii și cred că baza meseriei de jurnalist stă în munca de teren și în discuțiile cu oamenii. Mă interesează în special temele sociale, drepturile omului, egalitatea de șanse, diversitatea culturală și domenii precum știința și turismul.