Ce s-a aflat despre elevul de liceu care și-a înjunghiat profesoara de japoneză

elev profesoara de japoneză
Foto: Captură video Digi24

Elevul de liceu care și-a înjunghiat profesoara de japoneză ar avea depresie, au declarat surse judiciare pentru TVR.

Adolescentul de 16 ani ce şi-a atacat în clasă profesoara care a decis să le dea elevilor un test este audiat joi la Parchetul Tribunalului Bucureşti.

Băiatul, care a fost reținut încă de ieri, a fost supravegheat în cursul noptii în arestul central al Poliției pentru a nu face un gest nesăbuit. Potrivit unor surse judiciare, adolescentul ar avea depresie, iar în urmă cu câteva zile i-ar fi spus mamei sale că ar vrea să stea de vorbă cu un psiholog.

Băiatul, spun sursele, nu mai dorea să fie văzut ca un copil bun, ca un elev excepţional, şi îşi dorea să facă ceva pentru care să fie pedepsit.

Elevul se mutase la Liceul Creangă pentru că dorea să învețe japoneza și era foarte apreciat de profesori.

În urmă cu câteva luni, elevul ar fi fost cuprins de depresie și considera că nu merită laudele pe care le primea. I-a venit ideea că dacă omora pe cineva ar fi fost pedepsit extrem de dur, au mai declarat sursele citate de TVR.

Înaintea orei de japoneză, colegii elevului ar fi glumit pe un grup de Whatsapp că ar fi bine ca profesoara să nu se prezinte la oră pentru că urma un test dificil. El i-ar fi întrebat pe colegi dacă să o omoare pe profesoara de japoneză.

Potrivit TVR, băiatul s-a ridicat pur și simplu din bancă și a lovit-o pe profesoară cu un cuțit.

Jurnalist GreatNews, lucrez în presa centrală din 2008 și am scris pentru publicații precum Yahoo News România, ziarul „Evenimentul Zilei”, site-ul turism.evz.ro sau revista „National Geographic România”. Scriu cu plăcere reportaje și portrete pe care le ilustrez adesea cu fotografii și cred că baza meseriei de jurnalist stă în munca de teren și în discuțiile cu oamenii. Mă interesează în special temele sociale, drepturile omului, egalitatea de șanse, diversitatea culturală și domenii precum știința și turismul.