Vola.ro anunță că va rambursa banii tuturor clienților care au avut zboruri Blue Air anulate

boeing 737 NG tarom ryanair
Aeronavă de tip Boeing 737. Foto: boeing.com

Vola.ro este în curs de a finaliza procesul de rambursare a banilor către toți clienții care au avut zboruri Blue Air anulate începând cu data de 6 septembrie 2022. Peste 10.000 de clienti Vola.ro au fost afectați de anulările Blue Air, iar prejudiciul adus se ridică la peste 1.000.000 de euro.

La 4 luni de când Blue Air și-a anulat toate zborurile din cauza situației financiare dificile, Vola.ro confirmă rambursarea banilor către 95% dintre clienții afectați, urmând ca restul de 5% să primească soluțiile de rambursare în următoarea lună.

Primii clienți Vola.ro care au primit banii înapoi imediat ce zborurile lor au fost anulate de compania aeriană sunt cei care își achiziționaseră serviciul Fast Refund. Ei au primit banii în doar 2-3 zile de la anularea zborului.

În același timp, clienții care aveau achiziționat serviciul Vola Trip Protect au primit asistență prioritară și soluții alternative de călătorie, astfel continuându-și planurile de vacanță, sau au putut opta pentru rambursare și au primit banii înapoi în 2-3 zile. De asemenea, clienții Vola care aveau zboruri Blue Air și se aflau în străinătate au fost ajutați să revină în țară.

Peste 10.000 de pasageri și clienți Vola.ro au fost afectați de anulările Blue Air, după ce compania aeriană a anunțat că își va suspenda temporar zborurile începând din 6 septembrie 2022. În cele din urmă, toate avioanele Blue Air au rămas definitiv la sol, iar compania a fost preluată ulterior de stat.

„Încă de la primele zvonuri cu privire la încetarea operațiunilor Blue Air, am strâns o echipă de criză și am identificat soluțiile pe care le putem accesa in numele clienților noștri. Ne-am mobilizat rapid pentru a informa și asista pasagerii care au rămas blocați la destinatii și care s-au trezit cu planurile de călătorie date peste cap.

Deși rambursarea contravalorii biletelor de avion ar fi trebuit realizată de compania aeriană, ne-am dorit să fim alături de clienții Vola.ro și să punem în mișcare cele mai eficiente măsuri pentru recuperarea acestor sume. Suma implicată a fost de peste 1.000.000 de euro si suntem bucuroși că am reușit să ducem la îndeplinire acest proces într-un timp record, asumându-ne în totalitate acest demers” a declarat Andreea Iacob, director de operațiuni Vola.ro, citată într-un comunicat de presă.

Jurnalist GreatNews, lucrez în presa centrală din 2008 și am scris pentru publicații precum Yahoo News România, ziarul „Evenimentul Zilei”, site-ul turism.evz.ro sau revista „National Geographic România”. Scriu cu plăcere reportaje și portrete pe care le ilustrez adesea cu fotografii și cred că baza meseriei de jurnalist stă în munca de teren și în discuțiile cu oamenii. Mă interesează în special temele sociale, drepturile omului, egalitatea de șanse, diversitatea culturală și domenii precum știința și turismul.