Wizz Air le permite clienților să blocheze prețul unui bilet de avion pentru ca acesta să nu crească

Wizz Air a introdus începând de miercuri, 16 august, un serviciu online care le permite utilizatorilor să blocheze timp de 48 de ore prețul unui bilet de avion.

Blocarea tarifului este posibilă numai pentru rezervările făcute cu mai mult de 7 zile înainte de data plecării. În acest fel, pasagerii se asigură că vor cumpăra biletul la prețul dorit dacă se hotărăsc în maximum 48 de ore.

Blocarea prețului poate fi aplicată pentru toate clase de prețuri de pe siteul wizzair.com.

Serviciul este disponibil contra unei taxe de 3 euro.

Blocarea tarifului la Wizz Air

„Locurile la zborurile selectate nu se vor termina și prețul nu va crește în timp ce dumneavoastră luați o decizie. Puteți finaliza rezervarea oricând doriți în timpul celor 48 de ore, plătind suma totală a tarifului cu cardul de credit sau folosind soldul din Contul WIZZ”, se arată într-un comunicat al companiei low cost.

Serviciul „Blocarea tarifului” nu poate fi combinat cu prețuri promoționale sau cu oferte speciale.

Taxa pentru blocarea tarifului va fi restituită în cazul în care zborul este anulat de Wizz Air.

Dacă acest articol vi s-a părut util, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.

Jurnalist GreatNews, lucrez în presa centrală din 2008 și am scris pentru publicații precum Yahoo News România, ziarul „Evenimentul Zilei”, site-ul turism.evz.ro sau revista „National Geographic România”. Scriu cu plăcere reportaje și portrete pe care le ilustrez adesea cu fotografii și cred că baza meseriei de jurnalist stă în munca de teren și în discuțiile cu oamenii. Mă interesează în special temele sociale, drepturile omului, egalitatea de șanse, diversitatea culturală și domenii precum știința și turismul.