AcasăEconomic„Valea plângerii” pe un lot de autostradă

„Valea plângerii” pe un lot de autostradă

-

Asociația Pro Infrastructură a postat mai mult imagini cu stadiul lucrărilor de pe Autostrada A7, lotul 2, cuprins între Ploiești și Buzău, și arată că lucrările sunt în urmă.

„Șantierul” este aproape încremenit între lanurile de rapiță și cereale, spune Asociația Pro Infrastructura.

„Într-adevăr, antreprenorii sunt blocați de probleme diverse, de la gropile de împrumut cu materiale care nu pot fi folosite, la siturile arheologice încă deschise și până la bâlbele și greșelile din proiectul tehnic livrat de Consitrans. Peste toate este presărată din belșug lentoarea proverbială a oficialilor CNAIR în a-și asuma orice fel de răspundere tehnică ori birocratică.

Dar dincolo de scuze, lotul arată deplorabil și din cauza celor doi constructori care nu reușesc să pună în teren nici măcar frontul de lucru pe care îl au la dispoziție. Mai aveam puțin și luam niște lopeți să dăm o mână de ajutor!

Cel mai mult ne îngrijorează bulgarii de la Trace. Ei au ~19 kilometri, între Spătaru (capătul dinspre Buzău) și până în apropiere de DJ102H, și cu greu am văzut câțiva muncitori meșterind la niște structuri. La terasamente: zero barat.

Ceilalți ~9 km, de la organizarea lor de șantier și până la nodul Mizil, sunt făcuți de românii de la Coni. Cu chiu cu vai au reușit să aștearnă ceva umpluturi și mai mișcă un pic pe câteva structuri, dar progresul din ultimele două luni este aproape insesizabil, după ce în 2022 începuseră binișor.

Per total, stadiul fizic pe cei 28,35 kilometri abia dacă atinge 15%. Contractul a fost semnat în 07.06.2022 și are ordin de începere emis în 11.08.2022 cu termen de finalizare aprilie 2024 (direct execuție, 20 de luni). Este cert că iese din discuție deschiderea în primăvara anului viitor.

Solicităm antreprenorilor și responsabililor CNAIR să rezolve în următoarele două luni TOATE problemele amintite mai sus ca să avem o șansă la inaugurare în decembrie 2024. Le reamintim tuturor celor implicați că traficul este infernal pe DN2 și DN1B, cele două drumuri ale crucilor care leagă Buzăul de București, respectiv de Ploiești”, spune Asociația Pro Infrastructură.

Dacă folosești des Instagram, poți găsi o mulțime de lucruri interesante postate de GreatNews pe contul nostru, accesibil la linkul de mai jos:


Ionuț Fantaziu
Ionuț Fantaziuhttp://www.greatnews.ro
Reporter Greatnews, Ionuț Fantaziu a fost jurnalist în redacțiile Opinia Studențească, Ziarul de Iași, Evenimentul zilei, Yahoo News și a colaborat cu diverse publicații din domeniul științei și tehnologiei.

RĂMÂI MEREU CONECTAT CU NOI

302,134FaniÎmi place
391CititoriConectați-vă
122AbonațiAbonați-vă
52FollowersFollow

CINE, CE, CUM?

Cu câți bani rămâne un pensionar de la 1 august. Exemple...

0
Începând cu data de 1 august 2025, mulți pensionari din România vor trebui să plătească nu doar impozit pe pensie, ci și contribuția de...

TOP. Țările UE în care procente mari din populație nu își...

0
Dintre toate statele membre în Uniunea Europeană, România este țara cu cel mai mare procent de cetățeni care nu își pot permite o săptămână...

3 măsuri care nu fac cinste Guvernului Bolojan. O mamă cu...

0
Confruntat cu deficitul uriaș lăsat în urmă de Marcel Ciolacu, Guvernul Bolojan și-a asumat luni răspunderea pe primul pachet de măsuri fiscale menite să...