Ce vor face clienții Enel după plecarea companiei

FOTO: Enel/Facebook
FOTO: Enel/Facebook

Președintele Consiliului Concurenței, Bogdan Chirițoiu, spune că plecarea Enel din România nu ar trebui să fie privită ca o tragedie și precizează că nu vor fi afectați clienții.

„Enel era un operator în expansiune şi am apreciat poziţia lor în piaţă. Se schimbă proprietarul, nu dispare compania. Vă dau exemplul CEZ, care se numeşte în continuare CEZ, deşi proprietarul nu mai este compania din Cehia, ci un fond de investiţii australian localizat la Londra. Dar clienţii au contract cu compania CEZ şi primesc serviciile CEZ.

Nu există niciun motiv pentru care vânzarea ar afecta clienţii. Ieşirea unei companii nu este o tragedie în sine, companiile vin şi ies. Repet, la CEZ, schimbarea mi s-a părut că a decurs bine, nu am văzut nicio schimbare în piaţă.

Nu văd de ce ieşirea Enel ar trebui privită altfel decât ieşirea CEZ”, a spus Chiriţoiu, la conferința „Concurența în sectoare inovative”.