Black Friday eMAG valul 2. Ce n-ați văzut dimineață la TV și n-ați auzit la radio

Black Friday eMAG valul 2
Black Friday eMAG valul 2

A venit Black Friday eMAG valul 2, cu oferte la fel de consistente ca cele din prima rundă. Ofertele acoperă produse din game foarte variate, de la televizoare, telefoane mobile, tablete și laptopuri, produse IT, produse smart (brățări, smartwatch-uri), frigidere, mașini de spălat, la produse pentru copii, îmbrăcăminte și încălțăminte, cosmetice, produse pentru casă și grădină, articole sportive, produse și accesorii pentru masină, mobilă.

Oferta Black Friday eMAG valul 2 – AICI.

eMAG estimează că vânzările proprii de Black Friday vor atinge în acest an 250 de milioane de lei într-o singură zi, faţă de aproximativ 200 de milioane de lei de Black Friday 2015, iar reducerile totale puse în joc se ridică la 35 de milioane de euro. Iulian Stanciu a dat şi o estimare interesantă la nivelul întregei pieţe româneşti.

eMAG și-a diversificat oferta pentru posesorii de carduri bancare. Clienții ING, Banca Transilvania, Credit Europe Bank, Garanti Bank, BRD Finance, Raiffeisen, Bancpost și BCR pot plăti cumpărăturile lor în rate fără dobândă. Toate cardurile pentru plata fără dobândă la eMAG sunt prezentate AICI.

„Dacă vorbim de ziua respectivă, online şi offline, este posibil ca toată piaţa să treacă de un miliard de lei total comenzi. Un miliard de lei într-o singură zi e semnificativ pentru piaţa din România. Este greu de estimat cum a evoluat faţă de anul trecut, deoarece sunt şi jucători mari din diverse alte domenii care ar putea intra cu oferte de Black Friday”, a spus Stanciu.

Black Friday eMAG valul 2. Când au început pregătirile pentru Vinerea Neagră

În primele 8 ore de la startul Black Friday 2016, eMAG a înregistrat comenzi de 207 milioane lei, cu 30% mai mari față de anul anterior.

„Sunt două lucruri diferite anul acesta în comportamentul zilei de Black Friday: faptul că 65% dintre vizite au venit de pe dispozitive mobile și viteza cu care clienții au finalizat comenzile,” a declarat Tudor Manea, General Manager, eMAG.

Produsele cele mai căutate au fost:

–          Consolă Microsoft Xbox ONE, 500 GB, neagră, 500 de bucăți la 599,99 de lei care s-au vândut într-un minut, 8 console pe minut

–          Solid State Drive (SSD) Kingston SSDNow UV400, 240GB, 2.5″, SATA III la 199 lei 850 de bucăți într-un minut, 14 SSD-uri vândute pe minut

–          Televizor LED Star-Light, 127 cm, 50DM5500, Full HD, 1.000 de bucăți la 999,99 de lei în 5 minute

–          Smartphone Vonino Xylo X, display 4″, Dual SIM, 8GB, Dark Blue, 1.000 de bucăți la 99,99 de lei în 10 minute

„După 8 ore de la startul Black Friday am depășit rezultatele de anul trecut. Clienții au comandat peste 700.000 de produse din toate categoriile în valoare de 207 milioane lei. Având în vedere interesul mare am suplimentat oferta cu 200.000 de produse,”  a completat Tudor Manea.

Date până la ora 15:00

·       Comenzi în valoare de 207 milioane lei

·     Peste 700.000 de produse vândute

·       91 milioane pagini vizualizate

·       63% dintre vizite sunt de pe dispozitivele mobile

·       Peste 80 de ani este timpul petrecut de toți vizitatorii eMAG pe site

Produse speciale:

·       65 bijuterii cu diamante vândute

·       1.000 de pachete de furnizare de energie electrică

·       Peste 500 de bilete de la concerte

 

Vânzări pe categoriile vedetă:

·       Produse pentru casă și îngrijirea casei: peste 110.000 de bucăți

·       Electrocasnice mici: peste 56.000

·       Componente și periferice PC: peste 37.000

·       Jucării: peste 30.000

·       Televizoare: peste 23.000

·       Telefoane: peste 23.000

·       Cărți: peste 23.000

În vârful de trafic, peste 450.000 de utilizatori au fost simultan pe eMAG.

eMAG a pregătit un milion de produse pentru ziua de vineri, cu reduceri între 30% şi 80%. Față de prima ediție, gama de produse s-a extins de 12 ori, de la 80 de mii de produse în 2011. Pregătirile pentru Black Friday au început acum 10 luni, au precizat reprezentanţii eMAG.

La eveniment vor participa și cei 2.000 de comercianți din eMAG Marketplace, mai mult decât dublu comparativ cu ediția de anul trecut, cu produse din cele mai diverse categorii.

Potrivit unui studiu Daedalus Millward Brown, 11,8 milioane dintre românii cu vârsta între 18 şi 65 de ani au auzit de evenimentul Black Friday, iar şapte milioane intenţionează să cumpere produse la Black Friday în acest an.