Compania Blue Air va fi afectată de prejudicii importante atât financiare, cât și financiare, din cauza haosului din ultimele două zile, spune CEO-ul și acționarul principal, Cristian Rada. Într-un interviu pentru Pro TV, Cristian Rada mai spune că, „din nefericire, în acest moment este imposibil” să fie returnați banii pe bilete.
„Suntem în cadrul Consiliului de Administrație al societății și am primit și noi această informație că poprirea a fost ridicată, urmează să analizăm în această nouă paradigmă cursul viitor al societății Blue Air și aș vrea să fac o mențiune.
Aici s-a oprit pe loc o companie din România și să ne aducem puțin aminte de momentul pandemiei în care toate avioanele au fost la sol, repornirea unei asemenea companii nu se face prin aprinderea unui buton ca la lumină. Ne amintim cât de greu și de costisitor s-a reușit aprinderea după pandemie. În momentul de față, noi trebuie să facem o evaluare foarte foarte atentă a tuturor zborurilor pe care le reluăm și să vedem exact capacitatea și posibilitatea de a le opera în timp imediat.
În momentul de față, credibilitatea Blue Air în fața partenerilor a fost puternic afectată de această situație și negociem cu ei condițiile în care să reluăm activitatea. Ne așteptăm să reluăm zborul, asta cu siguranță, și probabil în cursul nopții vom detalia care este magnitutidnea și cuantumul la care vom relua, iar mâine vom veni cu informații precise.
Trebuie să înțelegem întâi și întâi unde sunt pasagerii noștri, ce s-a întâmplat cu ei, mulți dintre ei probabil că și-au luat măsuri alternative de călătorie. Încă suntem într-un assesement foarte minuțios, nu prevedem că vom putea să ne întoarcem la magnitudinea zborurilor pe care le-am avut înainte de această situație nefericită.
Vă dați seama că regretăm nespus și ne cerem scuze pentru disconfortul creat și pentru tulburarea planurilor lor și am să reiau aici același lucru pe care l-am mai reiterat deja. Pentru noi vara a fost, am avut un program foarte încărcat, a fost o vară grea din punct de vedere operațional datorită restricțiilor de infrastructură pe care le-am văzut în toată Europa și noi ne-am străduit și am și reușit să fim cei care, hai să spunem, să tulburăm cât mai puțin călătoriile românilor.
Din nou, nu a fost o chestie pe care noi ne-am propus-o sau ne-am programat-o, a fost un eveniment total neprevăzut și din acest motiv nu putem decât să le cerem scuze și să încercăm să le dovedim în viitor, prin serviciile pe care le vom oferi, că merităm în continuare încrederea lor”, a declarat Cristian Rada, CEO și acționarul principal al companiei Blue Air, pentru Știrile Pro TV.
Dacă folosești des Instagram, poți găsi o mulțime de lucruri interesante postate de GreatNews pe contul nostru, accesibil la linkul de mai jos: