Conversație spumoasă, pe Facebook, între Lidl și Mega Image. De la ce început totul

FOTO: Pagina de Facebook Lidl România
FOTO: Pagina de Facebook Lidl România

Pe pagina de Facebook Lidl România a apărut o poză în care, lângă banda de cumpărături, pare a fi, după însemnele de pe bluză, un angajat de la Mega Image.

Lidl a postat și un mesaj în care a fost etichetată pagina de Facebook a Mega Image: MEGA IMAGE, ai primit și tu puțin din #BucuriaLidl. Ne-ar bucura să o dai mai departe și nu uita, în magazinele noastre #meritisafiisurprins! 🤗

A venit în scurt timp și răspunsul Mega Image: „Hello! Ce bine că a ajuns la voi, se întâmplă să mai trimitem puțină #inspirație pentru bucuria de a fi surprins. 😊
P.S. A ajuns și coșul de mână? 😁”

Cei care gestionează pagina de Facebook a Lidl România n-au întârziat cu răspunsul și le-au transmis celor de la Mega Image că au coșuri de mână de anul trecut.

Postarea a strâns în câteva ore peste 300 de comentarii și aproximativ 2.200 de reacții de la clienții celor două magazine, iar schimbul de replici dintre cele două echipe care gestionează paginile de Facebook au fost apreciate de cei mai mulți.

Reporter Greatnews, Ionuț Fantaziu a fost jurnalist în redacțiile Opinia Studențească, Ziarul de Iași, Evenimentul zilei, Yahoo News și a colaborat cu diverse publicații din domeniul științei și tehnologiei.