Ziua eMAG 2018. Codul care aduce reduceri ca de Black Friday

Ziua eMAG poate fi considerat al doilea cel mai mare eveniment de cumpărături din an, după Black Friday. Ca și de Vinerea Neagră, reducerile țin o singură zi, iar stocurile sunt limitate.

Cei care vor să consulte întreaga ofertă de Ziua eMAG pot intra AICI. Codul special care asigură reducerea aniversară este eMAG17ani. Și asta pentru că, desigur, magazinul împlinește 17 ani pe piața din România.

Deşi a preferat să ţină la “secret” reducerile de marți, 4 decembrie, eMAG şi-a obişnuit clienţii cu reduceri importantele de ziua magazinului. Telefoanele, tabletele, laptopurile, televizoarele, electrocasnicele, produsele pentru casă și grădină, sculele și uneltele, hrana din petshop plus multe alte categorii de produse vor avea reduceri de peste 50%.

Reducerile totale sunt în valoare de peste 10 milioane de lei. Găsești produsele la ofertă, de la primele ore ale dimineții, AICI.

Ziua eMAG – Povestea eMAG a început cu 2 Dacii

Povestea siteului a început în 2001, când magazinul online funcţiona într-un apartamente de 70 de metri pătraţi din cartierul vitan al Bucureştiului. Pe atunci, avea opt angajaţi şi livra comenzile cu două Dacii 1310.

În 2011, când siteul împlinea 10 ani, fondatorii săi se mândreau că ajunseseră să livreze peste 2 milioane de produse pe an. Dacă toate cutiile livrate de eMAG în acel an ar fi fost puse una peste alta, s-ar fi obţinut o stivă de 71 de ori ma înaltă decât Everestul.

Ziua eMAG. Ultimul fondator s-a retras în 2014
Potrivit Wikipedia, eMAG a fost înfiinţat de trei oameni: Radu Apostolescu, Dan Teodosescu şi Bogdan Vlad. În 2001, magazinul online de ocupa exclusiv cu comercializarea de sisteme de calcul şi produse de birotică. eMAG devenea cu totul altul în 2009, când Asesoft Distribution cumpăra 51% din acţiunile eMAG. Director general al eMAG a fost numit Iulian Stanciu, cel care conduce magazinul online şi acum.

În 2011, eMAG a adus Black Friday în România, iar succesul ce a urmat a determinat grupul sud-african Naspers, cu afaceri globale de circa 5 miliarde de dolari, să cumpere 70% din acţiunile magazinului în 2012.

Fondatorii eMAG au renunţat la acţiunile lor încetul cu încetul. Ultimul a fost Radu Apostolescu, care a vândut partea sa în iunie 2014. Cele 8,4 procente ale sare au fost împărţite, în mod egal, de Iulian Stanciu şi de grupul Naspers.

eMAG s-a extins şi în două ţări vecine, Bulgaria şi Ungaria. În statul de la sud de noi, a câştigat rapid 70% din piaţa vânzărilor online. În Ungaria, ţară cu comerţ online ceva mai dezvoltat, cota a ajuns la doar 10%.

Dan Arsenie
Jurnalist GreatNews, Dan Arsenie lucrează în presa centrală din 2007 şi a scris pentru publicaţii ca Evenimentul Zilei, realitatea.net şi Yahoo News România. Scrie cu pasiune reportaje şi portrete jurnalistice şi acordă o atenţie ridicată promovării oamenilor frumoşi şi a locurilor frumoase din România.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.