Un turist care s-a cazat în Brașov, prin Airbnb, pus la plată: „Acel bun era deja într-o stare fizică uzată”

FOTO: InstagramFOTOGRAFIN/Pixabay.com
FOTO: InstagramFOTOGRAFIN/Pixabay.com

Un turist român care s-a cazat într-un apartament la Brașov, prin Airbnb, a fost pus la plată pentru o stricăciune pe care susține că nu ar fi cauzat-o. Acesta spune că defecțiunea respectivă exista deja, însă nu i-a dat importanță.

Gazda îl acuză că ar fi lăsat apa de la duș să curgă continuu și că din această cauză tocul ușii s-a umflat.

„Acum o lună am fost într-un sejur de trei seri la Brașov. Totul bine, singura observație a fost că ușa de la baie nu se închidea că tocul ușii era puțin umflat.

La o săptămână după întoarcere mă trezesc cu o sesizare pe platforma Airbnb făcută de gazdă în care mă acuză că am lăsat apa de la duș să curgă încontinuu, ceea ce a determinat (din perspectiva ei) umflarea și deteriorarea tocului de la ușă.

Mi se cerea să plătesc 1.500 de lei. Am contestat această decizie, motivând problemele de la fața locului, precum și sesizarea la o săptămână distanță, care din perspectiva mea este târziu.

În urma contestației și analizei făcute de Airbnb mi se impută suma de 1400 de lei fără dovada unei facturi și fără să admită că acel bun era deja într-o stare fizică uzată. Ce aș putea face în această situație?”, a întrebat bărbatul, pe grupul de Facebook Sfaturi de la avocați.

Mulți dintre cei care i-au răspuns l-au sfătuit să nu plătească, motivând că „Airbnb nu instanță de judecată”. De asemenea, alții au remarcat greșeala turistului de a nu face poze la problema pe care a întâlnit-o atunci când s-a cazat.

Reporter Greatnews, Ionuț Fantaziu a fost jurnalist în redacțiile Opinia Studențească, Ziarul de Iași, Evenimentul zilei, Yahoo News și a colaborat cu diverse publicații din domeniul științei și tehnologiei.