Un bărbat s-a blocat în toaleta unui avion și a aterizat așezat pe capacul de WC

avion pasageri
Foto: StelaDi / pixabay.com

Un pasager din India a rămas blocat în toaleta unui avion pentru mai bine de o oră, după ce ușa s-a defectat la jumătatea călătoriei, relatează BBC.

Bărbatul se afla la bordul unui zbor SpiceJet și călătorea de la Mumbai la Bengaluru. De obicei călătoria durează circa o oră și 45 de minute.

El a fost scos din toaleta minusculă abia după ce aeronava a aterizat. Compania aeriană SpiceJet și-a cerut scuze, spunând că regretă „inconvenientul cauzat pasagerului”.

„De-a lungul călătoriei, echipajul nostru a oferit asistență și îndrumare pasagerului. La sosire, un inginer a deschis ușa toaletei, iar pasagerul a primit asistență medicală imediată”, a declarat pentru BBC un purtător de cuvânt al companiei, adăugând că SpiceJet îi va returna toți banii plătiți pentru călătorie.

Potrivit presei locale, bărbatul se afla într-o „stare de șoc” în momentul în care a fost scos din toaletă.

„Bietul om a zburat de la Mumbai la Bengaluru în interiorul toaletei și, șocant, a fost prins în toaleta minusculă și la aterizare”, a declarat pentru „Times of India” un oficial anonim de la aeroportul din Bengaluru.

Oficialul a adăugat că echipajul, care a răspuns la strigătele de ajutor ale bărbatului, a încercat să deschidă ușa de mai multe ori.

Însă însoțitorii de zbor nu au reușit să deschidă ușa, așa că o stewardesă i-a strecurat pasagerului un bilet pe sub ușă prin care i-a cerut să nu intre în panică, a mai spus oficialul.

„Domnule, am făcut tot posibilul ca să deschidem ușa… Nu intrați în panică. Aterizăm în câteva minute, așa că vă rugăm să închideți capacul, să vă așezați pe el și să vă asigurați. De îndată ce ușa principală este deschisă va veni un inginer”, scria în bilețel.

Din fericire, bărbatul nu a fost rănit la aterizare.

Foto: StelaDi / pixabay.com

Jurnalist GreatNews, lucrez în presa centrală din 2008 și am scris pentru publicații precum Yahoo News România, ziarul „Evenimentul Zilei”, site-ul turism.evz.ro sau revista „National Geographic România”. Scriu cu plăcere reportaje și portrete pe care le ilustrez adesea cu fotografii și cred că baza meseriei de jurnalist stă în munca de teren și în discuțiile cu oamenii. Mă interesează în special temele sociale, drepturile omului, egalitatea de șanse, diversitatea culturală și domenii precum știința și turismul.