Schimbări importante în Facebook pentru utilizatori

FOTO: terimakasih0/Pixabay.com
FOTO: terimakasih0/Pixabay.com

Utilizatorii rețelei sociale Facebook ar putea avea la dispoziție, în curând, noi instrumente de control. Unul dintre cele mai importante ar putea fi acela prin care își vor putea stabili o perioadă de timp zilnică pe care doresc să o petreacă pe rețeaua de socializare.

În funcție de setările pe care le fac, după expirarea timpului ar putea fi avertizați de rețeaua socială. De asemenea, vor avea la dispoziție și un mod mai rapid de a opri notificările, atunci când nu vor să fie deranjați.

Reprezentanții Facebook spun că la dezvoltarea acestor setări au lucrat împreună cu specialiști în sănătate mintală.

Săptămâna trecută, Facebook a pierdut 150 de miliarde de dolari la bursă, după ce acțiunile rețelei sociale au scăzut cu 22,2%. Totul a venit după ce au fost anunțate rezultatele trimestriale. Profitul și veniturile au crescut, însă investitorii au fost nemulțumiți de evoluția numărului de utilizatori.

Dacă în SUA și Canada numărul de utilizatori a rămas același, la nivel european Facebook a pierdut aproximativ 3 milioane de conturi.

Săptămâna aceasta, Facebook a anunțat Congresul american că a detectat o campanie privind influențarea alegerilor prezidențiale din SUA din 2016. Rețeaua socială a estimat anterior că 126 de milioane de americani au fost expuși la conținut politic susținut de Rusia, într-un interval de doi ani, iar alți 16 milioane au fost influențați similar prin rețeaua Instagram, care face parte din aceeași companie.

Săptămâna aceasta, Facebook a șters 32 de pagini și conturi, după ce a identificat o campanie coordonată de influențare a alegerilor parlamentare parțiale care vor avea loc în noiembrie în Statele Unite.

Una dintre pagini era urmărită de peste 290.000 de utilizatori, iar pentru aproximativ 150 de reclame s-au plătit în jur de 11.000 de dolari. De asemenea, paginile respective au creat 30 de evenimente începând cu mai 2017.

„Un astfel de comportament nu este permis pe Facebook, deoarece nu dorim ca oamenii şi organizaţiile să creeze reţele de conturi pentru a induce în eroare cu privire la identitatea lor şi a ceea ce fac”, au transmis reprezentanții Facebook pe blogul oficial al companiei.

FOTO: terimakasih0/Pixabay.com

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.