Ce trebuie să știți înainte de a vă deschide propriul magazin cu de toate

Cei mai mulți antreprenori au decis să își deschidă magazine online, acestea fiind extrem de la modă începând cu 2019. Nu toate aceste companii au și magazinul fizic, iar experiența de cumpărături personală nu poate fi reprodusă online. Iată ce trebuie să știți înainte de a vă deschide un magazin.

Mai multe studii sugerează că achizițiile din magazin nu fac parte din trecut, iar vânzările online și cele din magazin pot coexista. Dacă sunteți interesați să deschideți un magazin tip retail, este important să planificați evenimentul.

Primul pas pentru deschiderea unui magazin de vânzare retail este ideea de la care ați plecat și dezvoltarea unui plan de afaceri. Veți dori să începeți prin a afla ce tip de magazin doriți să deschideți. Veți dori să răspundeți la fiecare dintre următoarele întrebări:

Ce va vinde afacerea?

Cine este clientul țintă?

Ce tip de prețuri va stabili afacerea?

Cine sunt concurenții din industria și din zona locală unde vreți magazinul?

Cine va face parte din echipă?

Există alte zeci de întrebări la care trebuie răspuns, iar deschiderea unui magazin tip retail este ca deschiderea oricărei alte afaceri. Este esențial să determinați ce doriți să vindeți și cine constituie publicul țintă. Este important să creați un magazin cu amănuntul care să satisfacă nevoile clienților.

Cum veți face față concurenței, construiți-vă strategia de a concura. Va fi concurență la preț? La calitate? La serviciile oferite? Fiți specifici cu privire la avantajul competitiv. Aflați cum veți comunica acest lucru clienților prin marketing și prezentare.

Alți factori de bază de luat în considerare includ finanțarea afacerii și ideile de marketing. Va trebui să folosiți împrumuturi de afaceri? Veți prelua investitori? Ce tipuri de canale de marketing veți folosi? Are echipa nevoie de oameni special pentru marketingul pe rețelele sociale? Ce canale online utilizează clienții țintă?

Marketingul și finanțarea afacerii sunt considerati factori importanti care ar trebui abordați în planul de afaceri. Pentru finanțare, este o idee bună să cercetăm împrumuturile de afaceri și cum să atragem investitori. Pentru marketing, ar trebui să vă familiarizați cu canalele de marketing online.

Luați în considerare și toate costurile. Creați o listă a costurilor fixe și variabile care vă pot afecta afacerea. De la role etichete până la rafturile care se vor pune în magazinul propriu-zis, totul trebuie gândit în detaliu. Este ușor să creezi o idee potențial reușită doar să uiți de sute de mii de dolari în costuri. S-ar putea să descoperiți în cercetare că veți depăși costurile pe care le aveți si poate trebuie să începeți o afacere online înainte de a deschide o locație fizică mică.

De asemenea, puteți genera idei noi la aflarea costurilor inventarului și a altor articole de afaceri. Detaliile cu privire la toate aranjamentele despre deschiderea afacerii vă vor aduce succes atunci când este timpul să îi dați drumul. De exemplu, cu siguranță veți avea nevoie de un sistem de punct de vânzare și o modalitate de a procesa tranzacțiile cu cardul de credit. Trebuie să vă gândiți inclusiv la masa casa de marcat și altele asemenea pentru a fi siguri că nu vă scapă nimic. Și veți dori să investiți în software-ul contabil potrivit pentru afacerea voastră.

În plus față de celelalte elemente de bază asociate cu crearea unui plan de afaceri, alocați-vă timp pentru a găsi un nume de companie bun. Când vă gândiți cum să creați un nume de companie bun, ar trebui să luați în considerare câțiva factori.

Semnificație – Ar trebui să existe o anumită semnificație pentru nume din perspectiva clientului. Acest sens poate fi dezvoltat în timp, dar veți dori un nume de marcă care să fie recunoscut de clienți.

Simplitate – Căutați nume relativ scurte și ușor de spus. Apple, Google, Facebook și Nike sunt toate mărci importante care sunt ușor de spus.

Unicitate – Nu optați pentru un nume apropiat de cel al concurenților. Căutați ceva original și autentic care să vă deosebească afacerea. Încercați să vă desenați propriile inspirații pentru nume fără să vă uitați la alte mărci.

Alegerea unui spațiu de vânzare pentru afacere trebuie să fie un punct focal. Deși poate fi tentant să încercați să alegeți o locație ieftină și să sperați că afacerea va genera un flux constant de clienți prin eforturile sale de marketing, uneori, nu există un substitut pentru a fi într-o parte aglomerată a orașului. Alegerea unei locații în centrul orașului ar putea fi mai costisitoare decât o opțiune la câțiva kilometri distanță de oraș, dar opțiunea mai scumpă ar putea atrage mii de clienți pe an.

Multe magazine cu amănuntul găsesc succes, permițând clienților să încerce produsele. Fie că este vorba de mostre gratuite la un magazin alimentar sau de posibilitatea de a incerca la un magazin de îmbrăcăminte, comercianții care vând direct din magazin pot oferi astfel de experiențe personalizate, în timp ce comercianții online se străduiesc să găsească același nivel de personalizare.

Dezvoltarea relațiilor cu furnizorii devine esențială la deschiderea unei locații de vânzare cu amănuntul. Proprietarii de întreprinderi mici se confruntă cu provocări și este important să mulțumim în mod constant clienții, în ciuda acestor provocări. Construirea de relații puternice cu furnizorii este o modalitate bună pentru proprietarii de afaceri, în special proprietarii de magazine cu amănuntul, de a preveni potențialele probleme.

Dacă sunteți capabili să dezvoltați rapid relații cu furnizorii, aceasta va aduce afacerii mult succes. Acest lucru se poate dovedi dificil dacă utilizați furnizori din străinătate.

Marketingul este o parte importantă a construirii unui magazin de vânzare cu amănuntul. Dacă dețineți deja o afacere cu amănuntul online și doriți să vă extindeți la un magazin fizic, vă recomandăm mai întâi să experimentați cu magazine pop-up. Aceste magazine se deschid în locații temporare pentru o perioadă scurtă de timp. De exemplu, magazinul de îmbrăcăminte poate deschide un magazin pop-up la un eveniment din centrul orașului doar pe durata evenimentului de o zi.

Alte oportunități de marketing pot proveni din rețelele de socializare sau din reducerile din magazin. Vânzările pot fi o modalitate bună de a atrage clienții în magazinul. De exemplu, oferirea de 30% reducere la anumite articole în timpul unui weekend de vacanță poate crește traficul instant în magazinul. Puteți deveni creativi și cu diferitele oportunități de marketing.

Jurnalist GreatNews, Dan Arsenie lucrează în presa centrală din 2007 şi a scris pentru publicaţii ca Evenimentul Zilei, realitatea.net şi Yahoo News România. Scrie cu pasiune reportaje şi portrete jurnalistice şi acordă o atenţie ridicată promovării oamenilor frumoşi şi a locurilor frumoase din România.