Experiment inedit. Cum se consideră femeile: frumoase sau obișnuite

Cum se cred femeile Foto: Captură Youtube

Fiecare femeie face alegeri zilnice în ceea ce privește produsele cosmetice pe care vrea să le folosească și care îi dau mai multă încredere în ea, iar pentru unele femei nu este suficient.

Ca parte a campaniei „Alege frumusețea”, compania de produse de îngrijire Dove a vizitat cinci orașe importante din lume, San Francisco, Shanghai, Delhi, London și São Paolo și a prezentat două intrări într-o clădire, pentru a vedea cum se percep femeile pe ele însele. Pe prima ușă au scris „Frumoasă”, iar pe a doua au scris „Obișnuită”.

Partea interesantă a venit atunci când femeile au început să intre rând pe rând în clădire și au văzut cele două intrări. Cele mai multe dintre ele au ales intrarea pe care era scris „Obișnuită”, dar pe parcursul videoclipului, din ce în ce mai multe femei își fac curaj și aleg cealaltă intrare, pe care este scris „Frumoasă”.

Una dintre femei a ales intrarea „Frumoasă” și a descris experiența ca pe un „sentiment trimumfător. A fost ca și cum aș fi spus lumii: cred că sunt frumoasă”.

„A fost alegerea mea, iar acum o să o pun la îndoială pentru câteva săptămâni sau luni”, a spus o altă femeie.

Alegerea a fost dificilă pentru multe dintre femei și toate au stat secunde bune înainte să hotărască pe care parte să intre în clădire.

O adolescentă a vrut să intre pe unde scria „Obișnuită”, dar mama ei a îndrumat-o să aleagă cealaltă intrare, fără să ezite.

Videoclipul a strâns peste 300000 de vizualizări în doar o zi de la postarea pe Youtube.

Recomandările editorilor GreatNews:

Cum a fost ridicată Columna lui Traian. Explicația, într-un filmuleț extraordinar

Păpușile nepotrivite pentru fetițe, modificate total de către o mamă

O postare de pe Facebook i-a salvat viața unei femei

Dacă v-a plăcut acest articol, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.

Jurnalist GreatNews, Dan Arsenie lucrează în presa centrală din 2007 şi a scris pentru publicaţii ca Evenimentul Zilei, realitatea.net şi Yahoo News România. Scrie cu pasiune reportaje şi portrete jurnalistice şi acordă o atenţie ridicată promovării oamenilor frumoşi şi a locurilor frumoase din România.