Invitat la o emisiune a postului de televiziune România TV, Abu al Ola Nagi al Ghithy, președintele Centrului Cultural Islamic “Islamul Azi”, a anunțat că intenționează să dea în judecată un prezentator TV care a adus jigniri religiei musulmane.
“Joi seară, un prezentator de la o emisiune – nu vreau să spun cine este pentru că nu vreau să-l fac cunoscut – a denigrat și a jignit islamul. Coranul este de c****. Așa a zis. Noi, musulmanii din România, am decis să-l dăm în judecată. Le cerem lui Klaus Iohannis și lui Victor Ponta să ia măsuri. Prezentatorul respectiv a zis că islamul este o cretinitate de religie care i-a îndobitocit pe oameni. Cum să spună „Coranul este de r****?””, a declarat Abu al Ola Nagi al Ghithy la România TV, potrivit nasul.tv.
Abu al Ola Nagi al Ghithy nu a spus despre ce prezentator TV este vorba, însă în urma atentatului din redacția săptămânalului francez „Charlie Hebdo”, prezentatorul B1TV Radu Banciu a vorbit foarte dur despre islam și despre musulmani.
Radu Banciu: “Această cretinitate de religie i-a îndobitocit pe oameni”
“Acești demenți pe care îi vedem ucigând peste tot în lume ucid în numele islamului. Această religie, indiferent cum le-a fost predată oamenilor, în școli, acasă, pe genunchii bunicii, la kebabării sau pur și simplu într-un loc neutru, este la originea evoluției tuturor acestor oameni pentru că religia lor, masacrată sau nu, prezentată rectiliniu sau nu, prezentată ca o poveste frumoasă sau nu, a fost obsesiv predată acestor oameni”, a spus Banciu în timpul emisiunii.
„Ei cu toții știu că religia este deasupra capului lor precum sabia lui Damocles. Asta e marea problemă a islamului. Indiferent cum încearcă el astăzi să se protejeze practic de islamism, la origini această cretinitate de religie i-a îndobitocit pe oameni. Pentru că ei își trag seva cu toții din acest r**** care este islamul”, a continuat el.
Prezentatorul a adăugat că această religie „îi obsedează în viață” pe musulmani: „Tot comportamentul acestor oameni provine din islam. Ei nu se pot comporta ca niște europeni pentru că nu au această religie…, pentru că au altă religie. Indiferent dacă sunt doctori eminenți, scriitori de Premiul Nobel sau că sunt ingineri sau că se ocupă cu descoperirea cometelor sau sunt simpli teroriști, ei cu toții își trag seva din această îndobitocire a religiei pe care o au pentru că ea nu poate să fie decât manipulată de oameni de-a lungul timpului”.
“Coranul… acest r**** de carte… nu reușește să oprească gloanțele”, a mai spus Banciu în timpul emisiunii sale, făcând referire la o copertă a revistei „Charlie Hebdo”.
Declarațiile lui Radu Banciu despre islam (de la minutul 10):
„Profetul nu a ripostat cu violență niciodată”
Fundația Centrul Cultural Islamic „Islamul Azi” a fost fondată în anul 1998, la Timișoara, de un grup de tineri studenți musulmani, se arată pe site-ul fundației: „Aceasta este o organizație nonguvernamentală, fondată cu scopul de ajutorare a comunității musulmane din România pentru ca aceasta să fie o parte integrantă, activă și pozitivă a societății românești, cu o identitate islamică bine definită, să își păstreze credințele, tradițiile și obiceiurile sale. Noi credem în valorile universale ale Islamului: pacea, toleranța, iubirea aproapelui, ajutoarea și colaborarea cu cei din jurul nostru”.
Într-un comunicat de presă, Centrul Cultural Islamic a denunțat atacul violent din Franța asupra caricaturiștilor săptămânalului Charlie Hebdo: “Aceasta are o acțiune condamnabilă, ce nu are legătură cu învățăturile Islamului și trebuie condamnată în cei mai duri termeni de către toate organizațiile, fundațiile și societatea civilă din lume. Profetul Muhammed a fost jignit de către locuitorii din Mekka în nenumărate rânduri, dar niciodată nu a ripostat cu violență, ci cu vorbe bune, calm și răbdare. Acesta este modelul nostru, nu actele de violență, iar noi suntem datori să ne delimităm de astfel de acțiuni. Dorim să transmitem condoleanțe familiilor îndoliate, colegilor lor din presă și poporului francez pentru această tragedie”.

Recomandările editorilor GreatNews:
Ministrul Finanțelor cere RCA mai ieftin pentru tineri
Primarul care aduce barza: Dăm bani pentru femeile care rămân gravide!
Risc crescut de amendă pentru șoferii fără rovinietă. Camerele video au împânzit drumurile
Dacă folosești des Instagram, poți găsi o mulțime de lucruri interesante postate de GreatNews pe contul nostru, accesibil la linkul de mai jos:










Problema securistilor din servicii secrete nu este lipsa buletinului la cumpararea cartelei de telefon, ci OBLIGATIA de a cere mandat de ascultare de la judecator de fiecare data cand au suspiciuni in ce priveste o persoana .
Nici un judecator nu refuza cererile securistilor de ascultare pt persoane suspecte, toate sunt aprobate fiindca intitutiile coopereaza foarte bine si in prezent; Dar BATE LA OCHI cand te duci la judecator sa ceri mandate pentru 2000-5000-8000 de persoane in fiecare luna !
Pohta securistilor ce-o pohtesc ei este sa poata asculta si inregistra (ca tehnica actuala o permite) zeci de mii de persoane lunar, fara un scop clar definit, doar asa sa fie folosit in caz de nevoie , pentru un santaj politic, pentru o manareala, daca o persoana inregistrata ajunge peste ani presedinte?? Sau prim-ministru ? Pai nu e bine sa aibe acolo un dosarel cu inregistrari, cum isi batea nevasta, cum abuza el legea pe vremea cand era un nimeni, cum dadea o mica spaga cuiva pt un serviciu ?
Toate acestea pot fi folosite la vremea potrivita pentru santajul unor inalti demnitari/functionari publici, magistrati, oricine poate fi abuzat cu fapte din trecut mai mult sau mai putin scandaloase. Si atunci, securistii vor avea putere absoluta, avand astfel de dosare si inregistrari ILEGALE , pe care acum se chinuie penibil , pe fondul emotional al evenimentelor, sa le IMPLEMENTEZE DE URGENTA in Romania.
DEMOCRATIA este in mare pericol anii urmatori daca se adopta aceste masuri abuzive , totalitare, impotriva drepturilor si liberatatilor fundamentale ale oamenilor. O gasca de securisti (din care unii conduc deja de 10-20 de ani serviciile) vor controla POLITICUL si INSTITUTIILE statului de drept cu ajutorul inregistrarilor ilegale facute cu zecile de mii. (deja o fac demult..dar ILEGAL)
Vor fi chiar cazuri in care oameni cu trecut insalubru si dosare consistente la servicii VOR FI PROMOVATI si ajutati de catre aceste servicii sa AJUNGA IN FUNCTII DE CONDUCERE, dupa metoda folosita din anii 90 incoace. Tocmai pentru a fi USOR DE SFORARIT si folosit in interesele lor, prin santaj.
Asta este de fapt pohta ce-o pohtesc securistii zilelor noastre, inclusiv a ANALISTILOR si a parerologilor ultra prezenti in talkshowuri care prezinta surescitati , cu manie proletara, ” avantajele ” renuntarii la drepturi si libertatile fundamentale in favoarea serviciilor secrete, pe motiv de ”protectie” , ei insisi fiind de fapt , ca si Turcescu, niste OFITERI ACOPERITI ai serviciilor, mascati in analisti si jurnalisti .
Ii veti cunoaste pe toti care sunt ofiteri acoperiti , si care lucreaza deja pentru servicii, prin aplombul si ferocitatea cu care incearca sa spele romanii pe creier ca avem nevoie de o mai mare supraveghere din partea securistilor.
Sunt de acord cu aceasta opinie. Consider ca sunt alte mijloace de protejare a cetatenilor, decat intrarea in intimitatea fiecaruia, care trebuie respectata. Exista camere video si mai pot fi montate si altele in spatiul public, exista activitatea de filaj, comunicarea cu alte servicii din alte tari etc. Nu se poate acorda un salariu de cateva ori mai mare fata de alte profesii doar citind email-uri si ascultand telefoane personale si facand dosare despre fiecare. Nimeni nu trebuie favorizat prin legislatie sa aiba o putere excesiva.
„Pai nu e bine sa aibe acolo un dosarel cu inregistrari, cum isi batea nevasta, cum abuza el legea pe vremea cand era un nimeni, cum dadea o mica spaga cuiva pt un serviciu ?”
De ce n-o fi bine să AIBĂ…? Nu mai bine stai tu cumințel în banca ta, nu abuzezi legea și nu mai știu ce altceva nu mai faci (că nu cred că-ți bați nevasta la telefon), măcar de frica unei posibile înregistrări, că de lege oricum văd că te doare-n…?
Și de unde mama naibii ai scos înregistrări lunare de zeci de mii de persoane?
Sunt de acord cu tine, tehnica există, poți înregistra orice. Dar ce te faci cu înregistrările? Nu trebuie să le și asculți, să vezi dacă-s bune de ceva sau nu? Câte persoane trebuie să facă așa ceva? Cât de mare e Securitatea asta a ta?
@ Vonta
Ori esti un spalat pe creier ori esti cu misiune pe aici. Datorita unor indivizi ca tine se pot implementa astfel de sisteme draconice care ne sublima drepturile.
Bezna mintii !
Subscriu la comentariul lui Iohannis.
Totul ni se trage de la scenariul implementat 9/11. De atunci lumea se schimba intr-o anumita directie, o directie dorita de catre niste unii.
Nu am nimic de ascuns si din acest motiv consider ca niste institutii nu trebuie sa stie absolut nimic despre mine, nici macar pentru vez Doamne, siguranta mea sau a noastra. Ca sistemul nu mai poate dormi bine noaptea de grija noastra. BULLSHIT!!!!
Radule a fost conspiratie
Posibil sa fi fost, dar esenta tot aia ramane; a vazut cineva vre-o manifestare a musulmanilor impotriva terorismului ?
Sa-l pupe in trei litere pe Banciu! Omu’are dreptate!
Adica, intr-un stat laic, cineva spune despre o carte, ceva. De rau. Ca e proasta, ca de departe de realitate, ca e in dezacord cu vremurile, etc. Si rezuma totul intr-un cuvant. La fel se poate spune si despre alte carti. Altcineva, care nici macar nu e autorul cartii, vrea sa il dea in judecata. Interesant…
Asta nu e nimic. Altii care nu sunt autorii cartii… omoara!
Este dreptul musulmanilor de a trimite in judecata persoane care denigreaza religia ,dar este inadmisibil sa ucizi in numele religiei ! Este inadmisibila razbunarea prin ucidere ! Sunt atatea mijloace de a demonstra dreptatea dar nu prin crima ! Cei care comit crime sunt demoni,nu au legatura cu Allah sau cu Dumnezeu ! Si…pentru a fi liniste ar fi corect sa fie lasati in voia lor acesti musulmani atata timp cat acestia nu au nimic cu nimeni ! Ar fi corect sa nu fie insultati prin diferite mijloace pentru ca ei vor protesta in felul lor ! Acest fapt se stie si totusi de ce sunt deranjati prin caricaturi si cuvinte care ranesc? Noi vrem pace,noi vrem siguranta ,nu vrem sange,nu vrem lacrimi !
Si-au primit ce au meritat,in ce priveste radu banciu el este un pamfletar deci nu puneti la suflet ce spune,indiferent ce cale spiritual urmam trebuie sa existe respectful fata de OM care din pacate ,societaea capitalista pe care o imbratisam asa de mult ,a PIERDUTO.
Felicitari Radu Banciu ! NU TOTI MUSULMANII SUNT TERORISTI, DAR TOTI TERORISTII SUNT MUSULMANI.
tot ce spui e adevarat.Islamul ca religie naste terorism.Musulmanii sunt indobitociti de mici fiind obligati sa invete coranul pe de rost!In scoli ( nu numai in cele coranice) sunt in fiecare zi ore de studiere a coranului si apoi se mai face cite o ora din celelalte materii.Detin informatia de la cineva care cunoaste lumea araba pentru ca a muncit si a trait acolo citiva ani.Nu pot sa spun ca asta se intimpla peste tot , dar, in marea majoritate , asa e.
O fi islamul o religie a pacii( pana azi n-a demonstrat-o)dar cei care predau coranul sunt rau intentionati( presupun)!
Cred ca sunt fatarnici. De ce nu iese comunitatea musulmana din Romania sa demonstreze impotriva terorismului islamic?pentru ca una spun in public si alta gindesc acasa.
Esti tampit rau!!…Lucrez cu musulmani ,hindusi , budisti si crestini…ne respectam traditiile si convingerile…acei panfketisti au trecut granita bunului simt…nu sunt de acord cu crima si musulmanii sunt pasnici si foarte credinciosi…dar si razbunatori….romanii pot fi facuti tigani si nu le pasa…exista o decenta a caricaturii si o limita…aktfel in numele libertatii de exprimare hai sa ne scuipam in fata….ca sa ne exprimam!
Nu toti teroristii sunt musulmani ! Teroristul norvegian care a omorit zeci de oameni nevinovati nu e musulman ! Teroristii rusi care au doborit un avion cu sute de oameni nevinovati nu sunt nici ei musulmani !
sa sti ca si Tudor Vladimirescu a fost ,,terorist”.
“TOTI TERORISTII SUNT MUSULMANI”????… bai dobitocule de IRA sau ETA ai auzit? asta asa la prima strigare…ca nu vreau sa ti dau o lista cu toate organizatiile recunoscute teroriste care nu sunt musulmane…Stai si casti gura la Banciu si te grabesti sa-l pupi in dos dar nu ai habar despre ce vorbesti.
Andrei, o statistică FBI spune că doar cam 7% din teroriști sunt musulmani
tao, taicule, ce respect? respectul fata de omul mohamed? ca nu i-a injurat pe musulmanii cinstiti, ci religia lor nascatoare de teroristi in rafale
Adica daca un musulman ar zice ca Biblia e un rahat, tu nu te-ai inflama deloc? Idiotule, nu exista religie cu mai multe crime la activ decat cea crestina, asta in ciuda faptului ca se vrea o religie a ”iubirii fata de aproape”. Sa-ti aduc aminte tolomacule de cruciade, masacrarea unui intreg continent (America de Sud) si crestinarea cu fortza si cu sabia in mana a populatiei indigene? Sa-ti mai aduc aminte de Inchizitie? Sa-ti mai aduc aminte de Alger, Tunis, Egipt, Maroc (ca sa amintest doar colonii Franceze) si la modul cum au fost tratati bastinasii de catre colonisti? Esti un bou intolerant si asta ti-o spune un ateu convins. Te-ai inflamat vreun pic cand americanii au omorat mii de civili in Irak, Vietnam, Coreea etc.
Asa este Velentin dar TOLOMACI sunt usor de manipulate prin Tv si presa necunoscand niscaivai istorie si actualmente se urmareste acelasi lucru numai ca acum se pune in fata asa zisa DEMOCRATIE MONDIALA halal democratie vezi Irak,Afganistan si multe altele unde DEMOCRATIA a lasat HAOS dar DOBITOCI nu vad astea.
Problema e ca islamul si muslmanii nu au evoluat, au ramas cu acelasi convingeri de sute de ani. Da s-au facut crime in numele crestinismului dar astea au fost acu ceva vreme. Cand ai mai auzit recent de crime in numele crestinismului? In schimb fac pariiu cu tine ca or sa mai fie atentate in numele lui Allah si de razbunare a lui Mahomed.
Sunt valori sfinte despre care educatia ne invata ca nu trebuie sa le luam in deridere. La asta se reduce totul. Sunt religii care nu accepta batjocura (pardon, libertatea), dealtfel acest Banciu spunand cam colorat esentialul: oamenii sunt coplesiti de cele 5 rugaciuni pe zi (voi ati spus o singura rugaciune pe saptamana, in genunchi si cu capul in podea?). Dar… am ajuns la conflictul initial al celor doua mari religii. Parca e o repetare a anilor 1300.
Desi nu trebuie sa generalizam si personal nu prea agreez lipsa de modestie ,ingamfarea , mai exact stilul Banciu ( adica nu as simti ca s-a pierdut ceva daca i-ar trimite musulmanii un pachet surpriza in studio), de aceasta data ii dau perfecta dreptate si chiar sustin ideea ca islamismul le reseteaza creierele si asa prea mici ale musulmanilor. In acelasi fel pot spune ca imi
Desi nu trebuie sa generalizam si personal nu prea agreez lipsa de modestie ,ingamfarea , mai exact stilul Banciu ( adica nu as simti ca s-a pierdut ceva daca i-ar trimite musulmanii un pachet surpriza in studio), de aceasta data ii dau perfecta dreptate si chiar sustin ideea ca islamismul le reseteaza creierele si asa prea mici ale musulmanilor. In acelasi fel pot spune ca toate religiile au fost inventate pentru a tine prostimea in frau, dar se pare ca sunt atatia inapoiati mintal in lume incat aceasta industrie se dezvolta din ce in ce mai mult. Cel mai elocvent exemplu ca au creierul subdezvoltat este simplul fapt ca in prostia lor si-au omorat chiar un musulman de-al lor , pe acel politist. Oameni buni daca nu era religia eram inainte cu cateva mii de ani. treziti-va
Cati crestini nu omoara crestinivezi INCHIZITIA e usor sa mergem in directia care ne DIRIJEAZA altii.
In curand Radu va fi pus pe lista neagra si executat de catre exponentii “marii religie a pacii”. Un film in multe parti, in curand planificat sa ajunga si in romania. Cautati pe google “thereligionofpeace” ca sa va lamuriti daca intr-adevar “profetul” acelora “nu a incitat la si nu a folosit niciodata violenta”. Din cate spune Koranul, el a avut sclavi (inclusivsclave sexuale ale caror familii le-a ucis, dupa care le-a violat), a ordonat mii de decapitari si luarea de sclavi etc etc. Reprezentatii comunitatii musulmane mint cu nerusinare, o practica numita taqqia si care este incurajata de catre religia lor. Iar romanii (care au luptat cu musulmanii timp de 500 de ani) au ajuns atat de indobitociti incat sa-i creada.
POATE NU TOTI MUSULMANII SUNT TERORISTI, DAR TOTI TERORISTII SUNT MUSULMANI!!!! IAR TERORISMUL ESTE POPAVADUIT IN MOSCHEI.
CA URMARE TOTI MUSULMANII SUNT RASPUNZATORI SI EI TREBUIE SA-SI IDENTIFICE IMAMII TERORISTI SI PROZELITII LOR….EI TREBUIE SA-SI FACA CURATENIE IN RELIGIA LOR!!!
…DACA NU LE CONVINE UNDE AU IMIGRAT, SA SE INTOARCA IN TARA DE ORIGINE, A LOR SAU A PARINTILOR LOR.
…NICI O TARA NU ESTE OBLIGATA SA-SI SCHIMBE LEGILE, OBICEIURILE, CULTURA, TRADITIILE DUPA PLACA UNOR VENETICI IMIGRANTI….NU-TI PLACE?…INTOARCE-TE IN TARA DE BASTINA.
pai toti “teroristii sunt musulmani” este maxima cu care esti spalat pe creier !!!!!! Hai sa facem o paralela: Deci niste unii de la nu stiu de ziar , isi permit sa-l caricaturizeze pe alah . Deci si daca il desenau in chip de “alain delon” tot nasol era !!!! La “ei” se pedepseste cu moartea acest lucru . Deoarece la pe la noi este “libertate de exprimare” , nu aveau cum sa actioneze legal , ca legea de acolo nu se aplica si aici . Au venit un “comando” si a pus in aplicare “sentinta” . Acest comando a fost catalogat drept “teroristi” de noi si “eroi” de musulmani . .
Acum vreo 2 ani ,parca, statea unul bine-mersi prin pakistan…Era erou pintre musulmani…Aveau americanii o “problema” cu el . Au urmat calea “legala” ?????? NU. Au trimis tot un echipaj de “comando” care l-au casapit pe el si pe aia care erau in apropierea lui .”Seful” la americani parca a urmarit “live” actiunea si manca popcorn ca la cinema……
Iar acum explica-mi tu , pe ce principii morale , de drept , de civilizatie , etc , unii sunt teroristi iar altii eroi ???? Ca eu ii vad ori pe toti TERORISTI , ori pe toti EROI !!!! Ca tot asa zicea si “dobitocul” ala de mBadea aseara: ce domn’e eu in tara mea fac ce vreau !!! E libertate de exprimare !!!! Pai si pe binladen ala de ce nu l-au lasat sa se “exprime liber” ?????? Ca era in tara lui , erau legile lui , etc……
Stiu ca o sa intelegi ca tin cu teroristii…Eu nu tin cu nimeni…Dar ma enerveaza cand incearca unii sa ma “spele pe creieri” , si in aceasi situatie unii sunt “teroristi” iar altii”eroi”…..Aaaaaaaaaa , mai corect era daca recunostea adevarul : suntem in razboi nedeclarat cu lumea musulmana si tot ce fac aia e nasol si tot ce facem noi e bine….
Dima draga! dumneata chiar trebuiesti spalat pe fata , pe,… maini si in ultima instanta la cerera dumitale si pe creier. Aci domni cu multe neveste au sub sezutul lor aurul negru si pe banii luati de la noi pe baril ne indruma viata spre ceea ce cred ei ca este bine. Civilizatia nu a fost data de nici o religie. Putem crede fiecare in ceea ce dorim dar credinta noastra nu justifica niciodata eliminarea semenului nostru pentru ca el crede altfel. Nu suntem in razboi cu nici o lume ! Nu exista Lume musulmana si lume nonmusulmana…exista o singura lume innebunita de prejudecati absurde. Reimpartirea mijloacelor de existenta este solutia. Iluminatii trebuie sa treaca la munca ajunge cu vacanta!
PERFECT asa este ai perfecta dreptate Dima daca nu e cu noi e impotriva noastra.
ma minunez de logica ta halucinanta si alambicata care amesteca termeni reguli si vrand sa para coerenta face trimiteri la tot felul de acte irationale comise ba de unii ba de ceilalti . Fanatismul a facut mereu victime , iar cineva care absolutizeaza un fapt , o persoana , o carte si le considera mai presus de orice, acel om in momentul cand va ramane fara argumente ca sa-i convinga pe ceilalti ca doar el are dreptate, devine violent si poate ucide pentru asi sustine adevarul absolut. Ceia ce au spus multi inaintea mea aici, este adevarat . Musulmanii sunt indoctrinati de mici si sunt indemnati si incurajati sa raspunda in modul cel mai violent posibil la orice ofensa adusa islamului, fapt pe care noi crestinii nu prea i-l intelegem , ba mai mult i-l negam luand de bune niste declaratii date de unii din reprenzentantii acestei religii. Cat despre spalatul pe “creieri” bati campii. Nu poti fi spalat pe ce nu ai.
stimate domn, cand exact l-au cautat americanii pe bin laden, cand impartea flori damelor si dulciuri copiilor, sau dupa atentatele din new york? unde e new york-ul, in pakistan? putina rigoare in gandire nu strica nimanui.
Vi s-a intimplat sa spuneti un banc unui grup de oameni la care sa rida toti in afara de unul care nu a priceput poanta si sta cu gura cascata ?. Asta este diferenta intre inteligenti si idioti. Sau mai este o vorba : de ce dai ma , de ce dai ? nu stii sa injuri ? Am impresia ca arabii astia nu au ajuns la un nivel de inteligenta care sa le permita sa inteleaga humorul, altfel nu exista explicatie.
Am colegi de facultate arabi inteligenti si cu simtul umorului foarte dezvoltat si crede-ma, n-au ras nici unul la caricaturile alea obscene. Si ei nu sunt teroristi. Si nici nu aproba actele aceastea criminale si abominabile. Nu baga atatia oameni in aceeasi oala, facandu-i idioti pentru ca, in felul acesta, devii tu un mega-idiot si ignorant.
Asa a patit si revista aia!Prima oara au primit avertisment!
Este bine sa existe martiri de ambele pozitii.Asa se poate mentine un anumit echilibru in societate.
V-as recomanda insa sa vedeti un film mai vechi , laureat OSCAR (chiar pe bune l-a meritat) , in care era prezentata amplu situatia din anii ’76-’77 din Cambogia(cambodgia, campuchia).(‘noapte americana ‘se numeste filmul!)
Din cand in cand se ajunge si in asemenea pozitii!
Este iarasi interesant de aflat cine sunt profitorii acestor situatii de criza:politicienii, gazetarii de mana a doua, in general excrocii din toate catgoriile!
Pt înjurnalistul de cacao Banciu și toți cei care îi iau apărarea, am un singur cuvînt pt voi: cruciade.
Adică sînteți ori proști, ori ipocriți, alegeți care vă place…
Banciu nu poate fi numit pamfletar. Este trivial si nu poti inlocui exprimare unei idei sub forma de pamflet printr-o exprimare suburbana! Is curioasa ce note a avut prin scoli, daca a trecut prin ele. Un golan de la coltul strazii vorbeste mai frmos decat el! Bine i-a facut ca l-a dat in judecata. Acet tip de la B1 este un excrement de om. Poftim!Mi-am exprimat opinia! E bine?
Foarte bine! Asa merita domnul in cauza! Nu are nimic sfant. Balacareste cu gura murdara pe absolut toata lumea.
(Si, apropo, eu sunt ortodoxa, nu musulmana.)
Daca s-ar lua cineva de paraschieva ta si ai avea o tigaie in maini (luata la reducere si inghesuiala la mall) i-ai da in cap pana ar crapa!
Munca de acasa, in fata calculatorului, cerem seriozitate.
Pentru mai multe informatii, contactati adresa
viorel70m1@yahoo.ro cu unul dintre codurile urmatoare:
-“info” pentru cei care au rabdare si vor sa-si
construiasca ceva solid, cu rasplata mai mare in viitor (intr-un an, maxim 2);
-“detalii” pentru cei care doresc rezultate
palpabile in timp mai scurt (in cursul unui singur an);
-“voip” pentru cei care vorbesc mult la telefon si
doresc un surplus la veniturile proprii.
Orice alegeti, e de viitor si realizabil cu putine resurse financiare si de timp.
Astept mesajul dumneavoastra.
De Banciu mi-ar parea totusi rau , pare mai ‘cu carte’ decat jurnalistii ailalti. Ar putea sa se scuze la harapi(pare cam dur presedintele ala al lor—o figura destul de neanduratoare-desi pasnic-nu are kalasnicoave in fracul lui incapator , prea multe).
Aia erau caricaturisti el(Banciu ) este pamfletar! In fine , nu stiu daca la harapi este o circumstanta atenuanta. Am urmarit si eu ‘abdulazer’-parca asa ii zice(rasbunarea harapului ), astia ‘nu stie de gluma’.
As prefera niste poante mai subtile: spre exemplu ‘Cum de s-a bronzat atat de mult presedintele american in ultimii 7 ani?”Asta au curajul sa scrie? Ca de religii vad ca-si bat joc toti si sunt la intrecere!
Libertatea se castiga numai prin moarte(zicea cineva-un alt baiat cu oarece carte).Altfel, ma gandeam eu , nu ar mai fi LIBERTATE. S-ar numi ‘micul dejun'(cand il ai). Daca LIBERTATEA ar fi subanteleasa , asta voiam sa zic.Intelegerea si obtinerea acestui concept , se face prin sacrificiu. Si dureaza exact cat dureaza sacrificiul. Adica mai putin de un minut!Am vazut ca harapii ori iti taie gatul ca la porc, ori te impusca cu calasnikovul! Nu am vazut pedepse gen Inchizitie , securitate, CIA sau altele!
Deci avem sansa sa intram in istorie , cu un sacrificiu minor , moartea de la ei nu doare!(prea mult).
Asa ca da-ti-i drumul la LIBERTATE!
Nu garantez intrarea in istorie , nici macar a prudentului Plesu deoarece istoria behaie de atatea personalitati , memoria oamenilor scade odata cu cresterea numarului populatiei(nu numai si a ‘mucenicilor’).Spor la injurat!(vedeti si voi care este ‘trendul’-nu injurati chiar la intamplare!).Succes in LIBERTATE!
Am vazut azi o emisiune in care Banciu asta isi manifesta revolta impotriva musulmanilor .Daca scuipi in fata zece persoane la ce reactie te poti astepta ? Dar daca scuipi in fata sute de milioane ?! Ce nivel de judecata si profesionalism au niste jurnalisti care si-au permis asa ceva abuzand de dreptul la libera exprimare ?! Esti revoltat Banciule ? Cum ramane cu dreptul la libera exprimare a musulmanilor si dreptul lor de a se apara ?Ai uitat de momentul cand presa italiana , confrati de-ai tai au dezlantuit o campanie de presa impotriva romanilor iar acestia au fost fugariti pe strazi, abuzati verbal si fizic ?Ce crezi ca se va intampla cu musulmanii ?Sant revoltat si eu Banciule, revoltat impotriva celor care fac valuri cand trebuie sa taca, revoltat impotriva celor care se ploconesc in fata vestului, in fata celor care au bani si putere !!!
Pai trebuia sa se trezeasca un idiot si pe la noi…Bai boule, Banciu, tu stii sa RESPECTI?
Aici suntem noi de mii de ani si avem dreptul la exprimare in tinuturile noastre.
Paganii sa plece de aici si sa ne lase. Ori ne respecta pe noi si legile noastre ori sa-si ia zborul.
Sa ii transmita cineva domnului bla bla bla (cum draq il cheama pe musulman) ca adevarul nu se pedepseste in tribunal. Banciu a zis adevarul: coranul este o carte de kkt, ei sunt niste inevoluati, au creierul cat o boaba de cafea, visul copilului musulman este sa omoare ca sa devina martir si sa primeasca de la barbosul mohamed 10 virgine in rai etc etc.. Si as mai adauga un adevar: exista caini pe planeta asta mai destepti decat musulmanii..
Mai PROSTULE arabii au adus stiinta matematica medicina si multe altele in Europa care era la stadiul de neandertal.Mai citeste si tu un pic de istorie sau nu sti sa citesti.sau esti unul din ala care nu lasa telefonul si tablet din mana adica redusi mintali din zilele noastre care vizioneaza emisiunile de kkt de la tv.
Sa ii transmita cineva domnului bla bla bla (cum draq il cheama pe musulman) ca adevarul nu se pedepseste in tribunal. Banciu a zis adevarul: coranul este o carte de kkt, ei sunt niste inevoluati, au creierul cat o boaba de cafea, visul copilului musulman este sa omoare ca sa devina martir si sa primeasca de la barbosul mohamed 10 virgine in rai etc etc.. Si as mai adauga un adevar: exista caini pe planeta asta mai destepti decat musulmanii.
Domnilor din comunitatea musulmana…doriti sa dati in judecata un compatriot de al nostru pentru jigniri?
Dar cum ne numiti dumneavoastra pe noi crestini (inclusiv in sinagogile din Romania),cei care v am acceptat si din din a caror taxe si impozite sunteti spitalizati si aparati de organele de drept civil?
Aveti curajul sa apareti la televiziuni si sa spuneti cu glas tare ce parere reala aveti si ce spune coranul despre noi……? Cred ca si coranul condamna minciuna si fatarnicia ,asa cum o condamna orice religie a lumii ,pe care o terorizati!
Care este subiectul acestei discutii ? Despre ce se vorbeste aici ? A… au fost omorati niste oameni si unele persoane ,, mai inteligente ” au ajuns la concluzia ca religia islamica este de vina. Cum si-au justificat teroristii aceste crime ? Au afirmat ca au fost jigniti. Ce au facut acei jurnalisti? Unii sustin ca nimic ofensiv ci doar si-au permis sa rada. Realitatea este cu totul alta. Erau aroganti, se credeau mai superiori, nu stiau sa respecte. Cei din conducerea Frantei le-au atras atentia sa fie mai moderati dar nu i-a interesat. Cine a fost Stéphane Charbonnier directorul revistei Charlie Hebdo. S-a nascut pe 21 August 1967, a murit la 47 ani, era necasatorit si nu avea copii. Stéphane Charbonnier a fost un sustinator de durata al Partidului Comunist Francez si al Frontului de Stanga din Franta. Ce religie avea? Daca nu gresesc cred ca era ateu. “In ultimul numar al revistei Charlie Hebdo a publicat o caricatura premonitoare” noteaza Le Monde. In caricatura publicata in ultimul numar al revistei aparea un jihadist care raspundea la intrebarea “Inca nu sunt atentate in Franta?’ cu: “Astepati! Pana la sfarsitul lui ianuarie transmitem urarile!” In 2007, publicatia Charlie Hebdo a publicat 12 caricaturi controversate cu profetul Mahomed, preluate dintr-un ziar danez. Intamplarea face ca numarul persoanelor ucise in acest atentat sa fie de 12. El mai spunea atunci ca acele caricaturi publicate in Charlie Hebdo ar putea soca doar acele persoane care “doresc sa fie socate” Dupa aceasta ligica putem deduce ca pot fi ucise de teroristi doar acele persoane care doresc sa fie ucise. Rubrica sa saptamanala din publicatia Charlie Hebdo era intitulata “Charb n’aime pas les gens” Charb nu iubeste oamenii. Charb era numele cu care i-si semna lucrarile. In crestinism prima porunca este: Sa iubesti pe Domnul Dumnezeul tau cu toata inima ta, cu tot sufletul tau si cu tot cugetul tau.” Iar a doua, asemenea ei, este: “Sa iubesti pe aproapele tau ca pe tine insuti.” Presupun ca asemenea invataturi sunt si in Coran. Din pacate astazi sunt multi oameni influienti in lume care nu mai cred in Dumneze, se considera mai superiori, mai evoluati si incearca sa imprime alte principii in societate. Cu ce au fost omorati acei oameni ? Din cate am inteles, cu niste arme kalasnikov. In situatia aceasta nu inteleg de ce nu s-au adunat mai marii lumii si sa decida ca trebuie interzisa productia de arme la care pe primele locuri sunt SUA si Rusia. A, .. da, nu are rost ca cine vrea sa omoare poate sa o faca si cu un cutit. Cu ce? Cutit… Si eu am acasa cutit si nu doar unul, ci mai multe si nu am omorat pe nimeni. Din cate stiu eu cutitele nu sunt facute pentru omorat oameni. Asta vreau de fapt sa subliniez. Nici crestinismul si nici islamismul nu au ca scop sa ucida oameni. Doar persoanele care nu-l iubesc pe Dumnezeu si nu isi respecta semenii pot face acest lucru in numele religiei ( fara nici o justificare) sau in numele altor principii.
Este incredibil tupeul acestor ratati care in loc sa munceasca, se erijeaza in roul de lideri ai comunitatii musulmane si cotcodacesc tot felul de idei de parca ne-ar face o mare onoare ca ei traiesc in Romania. Bai Bula Abul, atunci cand in Arabia Saudita, in Yemen, in alte state din comuna primitiva, crestinii vor trai liberi si vor putea umbla goi pusca pe strada, atunci sa vii si sa dai in judecata pe romani si tot atunci sa ai pretentia ca voi sa faceti legea la noi. Nu stiu cine te-a acceptat in Romania, probabil ca esti un refugiat care de bine ce ti-a fost la tine acasa, ai ajuns sa latri la usa altora si sa ceri o bucata de paine. In mod normal, pentru ca esti obraznic si nu pricepi ce e aia democratie, ar trebui sa fii trimis pachet la tine acasa. Banciu e un mare bou, vorbeste aiurea deseori, este impertinent, dar ii respect dreptul de a vorbi despre ce vrea el, pentru ca am optiunea sa dau pe alt post daca nu-mi place ce zice. Iar daca Banciu nu are audienta, atunci este eliminat in mod natural, nu cu bata, asa cum crezi tu ca este normal. In rest, ura si la gara, astept SRI sa te scuture si sa afle de ce esti asa de suparat pe viata. Repet, ia si te apuca de o munca cinstita.
Mai vortex poti sa umbli si acum gol ca e libertate de exprimare ,numai sa nu te trezesti pe la spitalul 9.
Nu sunt de acord sa fie dat in judecata Banciu. El e un artist in felul lui, vinovata e doar natura ca s-a nascut…
in fond Banciu nu spune nimic nou …
Banciu are dreptate! Nu le convine in Europa? Sa plece la ei acasa !
Ai perfecta dreptate stimate domn. Daca cineva ar face Biblia drept c…t, daca cineva ar spune ceva rau de Isus, nu toti crestinii ar fi suparati? Oameni buni, ce aveti cu musulmanii? Sunt oameni cinstiti, invata de mici copii ce este iubirea aproapelui, dreptatea, cinstea. Eu, personal am fost intr-o tara musulmana si stiu ce vorbesc. La noi, din pacate, mamele isi incurajeaza fiicele sa se culce cu primul venit, sa isi dea ce au mai de pret, adica puritatea trupeasca.
Radu Banciu respect , ai dreptate suta la suta , islamul este o religie de tot cacatul , o diaree imensa………………………….
O crima e ceva extrem de grav. Dar nenea Radu acesta se vede ca nu a citit o pagina din Coran (si ma intreb ce altceva?) si confunda doctrina fundamentalistilor complet nebuni cu ceea ce sustine textul Coranului. Nu e de mirare ca suntem o tara de genii (OMFG) care totusi nu progreseaza. De ce nu progresam – pentru ca credem in mituri rasuflate si in parveniti.
Daca vrem sa fim respectati, trebuie sa respectam. Cei sapte ani de acasa lipsesc cu desavarsire, la fel si bunul simt. Daca esti jurnalist nu inseamna ca esti Dumnezeu, nu poti sa jignesti, sa injuri, fara sa fii tras la raspundere. Mie personal mi-e greu sa urmaresc acest individ prt-ca este de o nesimtire crasa, si este f bine ce face profetul, terorismul nu se face doar cu arma, se face si cu vorba.
Banciu nu este un panfletar, ci este un mizerabil care nu stie decat sa murdareasca orice subiect atinge, un abject care face bani din nevoia unora de a vedea o “satira si umor” bazata pe murdarirea tuturor, asa are creierul si atat poate! Cat despre proces, ma mir ca nu este chemat in fiecare zi in instanta, la cat de abjecte sunt asa zisele lui emisiuni, oare postul de televiziune de la care murdareste lumea doar atat isi propune sa realizeze?
Ba ..mizerabil” ai scris dumneata dle. EUGEN-ANTON CINCU! Nu ne mai oripila cu parerea dumitale. si cu ortografia gen ”Banciu nu este un panfletar”.
PAMFLÉT, pamflete, s. n. Specie literară în versuri sau în proză, cu caracter satiric, intr-un limbaj violent și agresiv. – Din fr. pamphlet.
Sursa: DEX ’09 (2009)
Daca scrie in DEX ca a te spanzura este sa iti pui o sfoara de gat o faci?
Oameni buni ! Miroase tare a metode securiste de pe vremea comunista. E mai simplu pentru ei sa considere pe toti infractori decat sa discearna care dintre cei banuiti de ei sunt mai aproape de infractiune. Personal, nu am nimic de ascuns, dar ma MIRA pana la INDIGNARE TOTALA faptul ca le e lene sau nu sunt in stare ( dupa cata pregatire au, dupa ce salarii si drepturi au !) sa gaseasca alte metode de a prinde infractorii FARA A LEZA DREPTURILE CELORLALTI CETATENI.
Pentru cei din ISLAMUL AZI (mai degraba i-as zice “islazul, azi” – ca ce se intampla la ei e cam ce e pe islaz la noi !), le-as transmite cateva cuvinte: stimabililor ! ati venit aici , in Romania, ca de altfel prin toata Europa , si nu numai, v-ati scolit, v-ati gasit un loc de munca, unii dintre voi ati participat chiar si la alegeri (sau poate chiar ati si participat !), intr-un cuvant, ati beneficiat de tot ce beneficiaza un roman sadea. Aveti aceleasi drepturi dar si obligatii ca si ei. Cand ati poposit pe aceste meleaguri (sau pe altele) nu ati NEGOCIAT in nici un fel ce se poate spune despre voi si ce nu, despre voi, despre religia voastra, despre credinta voastra, despre orientarile si obiceiurile voastre…etc. Nu exista lege care sa ne interzica sa avem o parere contrara cu a voastra despre ce e “sacru” pentru voi. Dreptul la cuvant si la libera exprimare functioneaza la noi, in Europa si in alte parti ale lumii. Daca nu va place ce auziti …..nu ascultati ! Simplu . Daca nu va place un program TV ….schimbati canalul; nu cereti interzicerea emisiei acelui post. Asa se cern oamenii; unii se uita la Antena 3….altii la TVR 1, altii la Taraf, si asa mai departe.
Uitati-va in gradina proprie si mai apoi scoateti capul de sub val, sau patura. Mie unul mi-ar fi fost rusine de ceea ce au facut si fac islamistii vostrii (de azi, de ieri, sau de maine!).
Revizuiti-va atitudinea ! Daca ati mai studiat si in Romania….puneti mana pe DEX si vedeti explicatia unor cuvinte cum ar fi : civilizatie, decenta, bun simt, libertate, fiinta umana, religie etc.
Pana si aceasta tentativa de SITE al vostru zice multe despre ISLAMUL AZI !!! sau, ma rog ! despre Fundatia asta.
In concluzie: ati venit in casa mea si aveti obligatia sa va supuneti regulilor ei. Daca nu va convin…….OUT ! Mergeti la voi acasa, ca si acolo e bine : exista “libertate a cuvantului”, exista “drepturi ale omului”, exista “democratie”, “libera circulatie” etc etc etc. Si in plus, aveti regulile pe care nu le combateti niciodata.
La voi in casa se bate si se omoara frate cu frate, sora cu sora, mama cu tata si asa mai departe ….. din diverse motive, nici de voi insi-va intelese; SI TOT VOI VORBITI ! ? ! ?
CIOCU MIC !
Sunt de acord cu Banciu!
Nenorocirea noastra si a islamistilor este faptul ca o religie copiata din interese razboinice si etnice este prea tanara fara ca clerul islamist sa nu aduca o imblanzire a acestei religii facute pe placul unor razboinici.Nu de pomana Mahomed a cerut credinciosilor sa nu se certe cu “Poporul Cartii- evreii -pentruca stiau de la cine au copiat aceasta religie.Cum si Talmudul sau Vechiul Testament este la fel de crud si de deneacceptat ca” Legea Talionului” in istoria moderna ,invatatii ,rabinii care sunt niste doctori in religie si nu au vreo sacralitate de har ca crestinii- o alta religie care face o alta intelegere cu dumnezeu,testament -de parca o vinde la taraba , au ajuns prin traditie orala la niste interpretari inteligente si intelepte care impaca credinta cu timpurile moderne si trecute la niste scrieri sfinte ca Talmudul.Biblia crestinilor Noul Testament a fost definitivat de capii bisericii crestine din o multime de texte scrise de apropiatii lui IIsus ,etc…Coranul n-a ajuns sa fie interpretat de imami si sa fie slefuit si daca nu apare intr-un timp previzibil islamismul va ajunge ca in bancuri, sa se spuna ca in SF nu apar arabi si nici islamisti .Nu-i de mirare pentruca odata terminate zacamintele de petrol de sub nisipurile arabiei dupa oarece incercari de a manaca nisipul si primejdia de a cuceri alte teritorii , vor fi exterminati ,restul umanitatii va gasind motive destule si percepte religioase si morale pentru asta dintr-o necesitate pragmatica.Sa folosesti “Sharia” in aceste timpuri este o adevarata barbarie de parca evrei ar folosi” Legea Talionului “. Islamistii care incearca sa pretinda ca aceasta religie este a iubirii si intelegerii este de-a dreptul , caraghioasa cand istoria acestei religii este contemporana ca istorie si plina de violenta si crime. Cand Mahomed dupa fuga de la Mecca la Medina care-si ucide prin lapidare pe cei care se impotrivesc facand o groapa in care dupa ce dusmanii sunt aruncat acolo si cerand sa arunce fiecare o piatra,certurile intre rudele profetului dupa moarte intre continuatorii conducerii religioase ajungandu-se la secte diferite in functie de conducerea intre apropiatii profetului si verisorul si ginerele lui Mahomed.Intre ei nu s-au luptat cu cuvantul ci cu sabia pentru intaietate.Vezi Suniti si Siiti.Dl Banciu are dreptate desi de obicei greseste.Toate religiile au ajuns la excese dar in aceste timpuri cele stravechi s-au domolit pe cand islamistii n-au trecut de copilaria acestei religii .Daca nu o fac ,va dispare, impreuna cu fidelii , indiferent cati sunt in lume pentruca si-o cauta cu tot dinadinsul Ma tem ca
,Andre Malraux care ar fi spus ca secolul XXI va fi religios sa nu va fi …. a vut sa spuna ca din pricina religiei acceptate de toata lumea ,va ramane ,restul disparand.Nu-i vad pe islamisti castigand cu sabia jihadului , cand toata lumea se pregateste in secret sa se apare cu ce are societatea civilizata ca stiinta ,medicina si arme serioase.Este vorba de urmatorii 300 de ani nu de timpurile actuale desii se prevede finalul acestei dispute.
puteti da in judecata. In Romania libertatea de exprimare e garantata prin constitutie. Daca opinia lui este asta….nu are treaba justitia sa ii puna pumnul in gura. Mai degraba conducatorii Romaniei ar trebui sa ia masuri ca toti musulmanii din romania sa fie expulzati! mars in Asia Mica…acolo e locul vostru!
Evreii de serviciu au trecut la treaba cu postarile,iar generatia Facebook este mai spalata pe creier decit sinucigasii musulmani.
Bleah!
Nu sunt de acord sa scuipi (o poti face, la nevoie, intr-un servetel sau batista). Daca sunt un pamfletar, pot sa rad isteric sau inteligent de oricine dar (atentie) fara sa-l injur sau sa-i atac defectele fizice. Daca ma consider o instanta morala sau formator de opinii, nu trebuie sa judec visceral ci cu toleranta dojenirii, a dorintei de indreptare. Radu Banciu are excese (dupa opinia mea). La un rau facut sau spus, ti se raspunde cu raul. Biblia este tot o … carte (ca sa simplific). N-am citit niciunde in ea ca pentru o palma de pamant sau pentru o suta de lei, trebuie sa omori (tatal, mama, fratele, vecinul, etc). Sunt fapte care se petrec cu miile la noi si aiurea, Biblia sau Ortodoxismul sunt de vina ? Ca sa revin la Radu, nu consider ca un proces sau eliminarea acestuia din B1TV, L-AR FACE PE ACESTA SA GANDEASCA ALTFEL DECAT A SPUS-O. Indreptarea lui este o necesitate pe care ar trebui s-o constientizeze. Altfel totul este de prisos.
Ma pish pe islamul vostru si pe toti musulmani maimute inapoiate care cred orbeste intr-o religie expirata cu reguli barbare ……… va faceti dreptate prin uciderea semenilor vostrii si altora ! sper sa dispareti toti ! Sunt satul de razboaie , crime etc !!!! in pana mea pamantul asta e destul de mare pentru toti ! NEMERNICILOR ……nu am auzit nici o comunitate de musulmani sa sutina ca sunt impotriva terorismului !
Pai faptele despre care vorbeste Radu Banciu sunt publice. Toate acele atrocitati comise in foarte multe locuri de pe Terra sunt cunoscute de o lume intreaga. Si toate se revendica de la islam. Eu m-am cam plictisit de profetul asta al lor. Banciu a ramas sa mai zica cate un adevar la TV, iar in curand nici el nu o sa mai fie lasat sa vorbeasca liber.
Nu demult, acest cacanar de presa, pe numele lui de jigoderma si de avorton schizofrenic, lepadat de maica-sa, atunci cand l-a fatat, direct in cap, Radu Banciu, ii caracteriza pe romani, in emisiunea sa, ,, Lumea tampitului de Banciu”, drept niste ,, prosti care vorbesc prostii” la masa de Craciun. La ce te-ai putea astepta de la un asemenea oligrofren retardat ca si Radu Banciu, decat la astfel de comentarii jignitoare ( am adoptat un astfel de limbaj, pe ,,placul mangafalei, ca un altul, de bun simt, nu cred ca-l intelege)! Musulmanii au procedat foarte bine si Legea le va da dreptate!… Asa se face, se procedeaza civilizat atunci cand cineva jigneste! Nu te duci, ca si acei dezaxati indoctrinati sa ucizi oameni cu kalashnikovul, deoarece au publicat niste caricaturi!
NU TOTI MUSULMANII SUNT TERORISTI, DAR TOTI TERORISTII SUNT MUSULMANI!!!! Hitler era musulman?! Cati oameni a omorat?! Nemernicul ala din Norvegia era musulman?! Cati copii a omorat?! Putin e musulman?! Tuturor idiotilor cu doi neuroni, mai ganditiva!
Hitler era musulman?! Cati oameni a omorat?! Nemernicul ala din Norvegia era musulman?! Cati copii a omorat?! Putin e musulman?! Tuturor idiotilor cu doi neuroni, mai ganditiva!
Nu demult, acest cacanar de presa, pe numele lui de jigoderma si de avorton schizofrenic, lepadat de maica-sa, atunci cand l-a fatat, direct in cap, Radu Banciu, ii caracteriza pe romani, in emisiunea sa, ,, Lumea tampitului de Banciu”, drept niste ,, prosti care vorbesc prostii” la masa de Craciun. La ce te-ai putea astepta de la un asemenea oligrofren retardat ca si Radu Banciu, decat la astfel de comentarii jignitoare ( am adoptat un astfel de limbaj pe ,,placul” mangafalei, ca un altul, de bun simt, nu cred ca-l intelege)! Musulmanii au procedat foarte bine si Legea le va da dreptate!… Asa se face, se procedeaza civilizat atunci cand cineva jigneste! Nu te duci, ca si acei dezaxati indoctrinati sa ucizi oameni cu kalashnikovul, deoarece au publicat niste caricaturi!
Musulmanii mereu au avut o atitudine timpa fata de civilizatie si democratie. Iata cum isi trateaza femeile-doar si atit e sufficient sa-ti imaginezi fara effort cit sunt de primitive ! De ce naiba nu stati in tara voastra si omoriti-va intre voi pe mai departe, ce cautati la Paris, NY,Madrid ? Eu nici prin gind nu mi-a trecut sa ma rastesc la un musulman ca umbla in “pajama”(kemis) pe strada , sau ca nevasta lui la 4 pasi in spate e acoperita, dar un timp pe aeroport in Siria – cu ceva ani in urma mi-a smuls lantul ce avea o cruciulita de la git. S-a rastit prin urlet de fiara la mine …, am fost socat ! Cu tot respectful ce-l am pentru fabuloasa contribute la evolutia in istorie, acum simt -in secolul XXI- dupa 9/11. Madrid , Londra, Paris reticenta si dezgust. DA-TI IN JUDECATA PE TOTI CEI CARE NU SUNT DE ACORD CU VOI ! SI VETI CONSTATA CIT DE MINORITARI SUNTETI !
Inainte de a acuza pe altii ca au atitudine tampa fata de civilizatie, defineste te rog termenul “civilizatie”. Ceea ce pentru tine e sfant pentru altii e o prostie iar ceea ce TU consideri prostie, pentru altii ar putea fi mai sfant decat insasi viata lor, iar cand viata lor e pusa chezasie atunci viata altora nu mai valoreaza nimic; deci, atentie.
Se trezesc multi “destepti” care sa judece si sa aduca tot felul de argumente pentru ideea lor sau punctul lor de vedere fara sa caute cu adevarat ADEVARUL si fara a respecta pe ceilalti.
In esenta, in asta consta civilizatia: RESPECTA-I PE TOTI, INDIFERENT DE FELUL IN CARE ARATA SI DE MODUL IN CARE SE COMPORTA! RESPECTA TOATE RELIGIILE SI TOTI ATEII FARA A JUDECA PE NIMENI PENTRU OPTIUNEA SA!
Deci, cine-i civilizat de-adevaratelea nu doar in declaratii?
(eu personal ii consider mai vinovati pe cei care incita ca jurnalisti, oameni politici si oameni de cultura, si pe formatorii de opinii care incita decat pe oamenii obisnuiti; adevaratii teroristi sunt cei care detin puterea, mint, sunt ipocriti, in declaratii sunt pacifisti iar in actiuni, pe ascuns, provoaca tragedii, distrugeri si durere; adevaratii teroristi se ascund printre oamenii de stat, sunt cei care proclama pacea pe de o parte dar trimit trupe in alte parti decat teritoriul national, pe de alta parte )
asa au ei o reactie la un ADEVAR spus cu mult patos si cinism de un om care spune cam care este valoarea unor oameni indobitociti de conationalii lor fara nimic sfant in ei .sunt milioane de oameni care detesta aceasta religie dar si-au luat pustile si au trecut la uciderea lor ? nu ,si atunci care este problema cu darea in judecata ca nu am la fel ca ei aceiasi opinie fata de islam .dar ei ce cred despre noi crestini ca mancam porc ? intrbatii si veti ramne masca de raspunsurile lor .
Domnule musulman, nu pierdeti timpul sa l dati in judecata pe Banciu. Scoate adeverinta ca e retardat si nu aveti nici o sansa!
Winston Churchill: “Islam in a man is like rabies in a dog” .
Winston Churchill : ” Islamul intr-un om e ca turbarea intr-un caine ”
Islamul este o religie a urii si violentei , sunt multi cretini pe aici care cred ca ceea ce spune acest monah este o gluma … cititi cu rabdare si vizionati video-urile ptr o buna documentare :
Quran Sura 9:5 Omoara-i pe necredinciosi oriunde ii vei afla ! – “Versetul sabiei”
Nu trebuie sa fii expert in coran sa iti dai seama de asta . “Roadele ” acestei religii sunt ura si violenta orice prost poate sa vada asta , acest lucru este sustinut de fosti musulmani, uitati ce spune acest om :
– acest om sustine ca Allah is a Gangster , God of Torture , Bigest lie in the History ,
– Inca de cand a aparut islamul au fost probleme , musulmanii se omoara intre ei pretinzand ca fiecare dintre factiuni are dreptate vezi sunitii si shiitii care se omoara intre ei de sute de ani .
– Crestinii si in special ortodocsii sunt oprimati si ucisi in tarile musulmane , bisericile sunt profanate :
– In Islam este legala sclavia , este vb de dreptul de posesie a femeilor capturate chiar daca sunt casatorite uitati ce spune acest descreierat care este unul dintre liderii lor religiosi :
– deci in teritoriile cucerite femeile pot fi folosite ca ptr sclavie sexuala … ca asa scrie in coran :
– sura 33:50 : Noi îţi îngăduim ţie soţiile tale, cărora tu le dai zestre, precum şi pe acelea .pe care Allah ţi le-a dăruit ca pradă”
– Hadith 29 cartea 8:
”Este permis a avea relații sexuale cu o femeie captivă, după ce aceasta s-a purificat (după menstruație sau naștere). În cazul în care ea are un bărbat, mariajul ei este anulat după ce ea a devenit captivă.”
– coran (4:24) Vă este interzis să vă căsătoriți cu femei deja măritate, exceptând pe acelea care sunt captura voastră de război
– Acolo unde sunt comunitati mari de muslmani sunt si probleme : vezi cazurile recente din Franta , Australia , UK , USA , Canada.
– Se opun cu orice pret modernizarii tarilor cu populatie majoritar musulmana : vezi cazul pakistan : peste 130 de copii omorati, un profesor ars de viu ptr ca invatamantul in scoala are o programa occidentala :
– In momentul in care apar atacuri teroriste …se dezic de acestea sustinand ca acestia nu sunt musulmani ci apartin radicalimului musulman – insa acest radicalism este rodul islamului , nu exista musulman nevinovat in legatura cu ceea ce se intampla pe glob : terorism , crime , violuri in numele islamului , toti acesti musulmani moderati sau radicali strang bani care apoi ajung sa finanteze activitati teroriste .
– Se incearca inocularea opiniei publice cu idei gen : Islamul este religia pacii , islamul nu insemna teroare , nu toti musulmanii sunt teroristi etc , lucruri pe care prostii din occident le inghit cu ajutorul presei . in realitate insa sunt dovezi clare cum fonduri stranse in cadrul comunitatilor musulmane ajung in buzunarele unor organizatii precum Hamas , Jihadul Islamic , ISIS etc … ceea ce contrazice clar ceea ce sustin liderii lor religiosi .
– Tarile lor de origine sunt ruinate , sistemul juridic – Sharia este o mare idiotenie pedofilie , bigotism si discriminare religioasa si rasiala , violenta : o femeie nu isi poate arata fata pentru ca da liber frau imaginatiei , ceea ce este o incalcare a unuia din drepturile de baza a unei fiinte umane : chipul este expresia propriei identitati
– Cum vb cu un musulman imediat te intreaba ce religie ai si incepe o discutie interminabila si stupida despre islam si coran , in viziunea sa clara apare ideea ca daca nu esti musulman esti impotriva lui Dumnezeu , cand o sa mori mergi in iad
– In tarile in care emigreaza nu au incredere in sistemele juridice si sociale de acolo si incearca sa isi impuna propriile legi si propriile reguli de conduita
– la minutul 1.46 soferul britanic este plesnit peste fata de musulman … ganditi-va daca asta s-ar intampla in Romania … 🙂 . un alt exemplu a ceea ce a devenit Islamul in UK :La minutul 7 reportelul este pur si simplu agresat de islamisti , cam asta se intampla acum in tari in care au emigrat musulmanii :
In cazul in care in tara respectiva nu este implementata Sharia , musulmanii nu recunosc legea din tara respectiva si considera ca “sharia” trebuie impusa cu forta daca este nevoie , cam despre asta este vb in acest interviu
– daca intri in discutii cu ei argumentand din Sf. Scripturi … imediat vin cu argumentul … scripturile au fost modificate nu poti sa le iei in calcul faptul ca tu nu esti musulman este un pacat si trebuie pedepsit . In realitate ceea ce considera ei carte sfanta a fost modificata , arsa , crectata , capitole din coran au fost mancate de oi si capre ( nu este o gluma ) interpretata si modificata contextual de nenumarate ori :
, in fapt in vechiul coran care a fost ars de catre califul Uthman erau versete satanice , copii ale acestui coran recent descoperite aduc dovezi noi in legatura cu acest lucru :
, in fapt diferite versiuni ale coranului contrazic pe celelalte , spunand ca sunt blasfemii :
Inca ceva super hilar : O oaie a lui Aishah a mancat versetele in legatura cu uciderea cu pietre si hranirea la san a unui adult . Sunan ibn Majah 1944 … ca sa va dati seama ce inseamna ptr astia carte sfanta 🙂
– Daca aduci argumentul violentelor in numele islamului imediat vin cu argumentul crimelor inchizitiei … care de fapt nu privesc crestinismul Ortodox ci erezia papistasa .
In momentul in care aduci argumente in legatura cu versete din coran care indeamna la violenta … aduc false argumente ca versetele nu ar exista , sau ca sunt date in anumite conjuncturi , etc vezi comentariile celor 3 : Islam Lover, Madalina Zorba, Michaela Ani , uitati cam cat de bine a fost scris coranul :
sunt mii astfel de exemple in care cei care au scris coranul au ars , modificat sau adaugat versete in functie de conjunctura istorica . Pentru o asa zisa “greseala” din Noul Testament eu le dau 10 greseli din coran .
– Ca sa va faceti idee de ceea ce cred musulmanii despre ce s-a intamplat recent in Franta :
– Tarile majoritar musulmane nu pot fi guvernate democratic vezi cazurile Irak , Libia , Siria … cum au disparut dictatorii au aparut si problemele .
– Musulmanii ii urasc pe ceilalti si ar face orice sa isi impuna religia chiar si prin violenta :
Quran (4:76) – “Cei care cred luptati in numele lui Allah”
Quran (8:12 – “Voi arunca teroarea in inimile infidelilor, asa ca taiati-le capu and taiati- le degetele ”
Quran (2:187).”Loviti-i (pe evrei si pe crestini) oriunde dati de ei”
Sura (2:189) Luptati cu ei pana cand inceteaza amagirea si locul este preluat de credinta in Allah ”
Sura (4:91) “Nu va faceti prieteni dintre ei …cand isi intorc spatele ,apucati-i si ucideti-i,oriunde ii gasiti”.
Sura (8:17)”Nu voi i-ati ucis ci Allah i-a ucis”
Sura (8:40)”Luptati-va impotriva lor pana cand nu va mai exista nici un razboi civil si pana cand toti vor crede in Allah ”
Sura (9:29) Luptati-va impotriva celor carora li s-a dat Scriptura , care nu cred in Allah . ,,,Allah sa-i ucida pe toti! Cat de nebuni sunt ei!”
nu va lasati intimidati spuneti adevarul in fata :
un exemplu clar a ceea ce insemna astazi islamul in UK :
pentru studiu :
Winston Churchill: “Islam in a man is like rabies in a Dog Winston Churchill : ” Islamul intr-un om e ca turbarea intr-un caine “
Cristi, ai multa dreptate. Islamul este o religie violenta, o religie a urii. Mahomed, intemeietorul ei, nu poate fi comparat cu Isus Hristos, care a propavaduit o evanghelie a pacii iubirea nu numai a aproapelui, ci chiar si a dusmanului. Nicaieri, in Noul Testament, nu gasesti indemnuri la violenta. Dimpotriva, in Coran sunt multe versete care indeamna la violenta. Mahomed insusi a fost un talhar (prada caravanele) si un pedofil (s-a casatorit cu o fata de 9 ani, Aisha, care inca se mai juca cu papusile atunci cand “profetul” a luat-o de sotie)) Este adevarat ca biserica crestina a comis multe crime si abuzuri atunci cand crestinismul a iesit din ilegalitate si a devenit religie de stat, dar nu fondatorul si apostolii au indemnat la asemenea acte abominabile. In schimb Coranul indeamna la violenta. Este uimitor cum de mai exista in secolul XXI oameni atat de stupizi incat sa mai creada in islam. Este o mare diferenta intre Biblie si Coran. Chiar daca indeamna la violenta, la fel ca si Coranul si contine si unele contradictii, Vechiul Testament se deosebeste de cartea islamului prin faptul ca detine multe informatii cu valoare istorica, stiintifica si morala si, in plus, are multe profetii care s-au implinit (unele chiar ad literam) si continua sa se implineasca si in zilele noastre. Numai un orb nu poate vedea asta!. Daca vrei sa te convingi ca Biblia a fost scrisa sub inspiratie divina, cel mai simplu lucru este sa o citesti cu multa atentie si sa studiezi istoria poporului evreu din antichitate si pana in zilele de azi si vei vedea ca profetiile privitoare la acest popor si la unele popoare cu care acesta a venit in contact s-au indeplinit (unele chiar ad literam). Coranul este o insailare de cuvinte, multe din ele lipsite de inteles, o rastalmacire a unor evenimente descrise in Vechiul Testament si multe alte ineptii. Pe scurt, islamul este o religie satanica, iar Mahomed a fost profetul lui Satana.
Banciu are dreptate si cine neaga acest lucru greseste
Daca Romania are ceva de reprosat este orientalismul sau Sute de ani sub musulmani si-au spus cuvantulDar am tinut totdeauna capul sus cu toate ca ne-au umilit cat au putut Dupa atatia ani cu toate incercarile suntem crestini Poate in felul asta vor intelege vesticii ca nu trebuiau sa ne lase pe mana lor, ca nu trebuiau sa cedeze Constantinopolul
Vor sa ne dea in judecata Ce sa judece? Cele doua religii? Istoria si-a spus cuvantul Imperiul Otoman a disparut fara sa lase nimic in urma decat cateva moschei Civilizatie , arta nu ai sa vezi nicaieri la ei sau e f primitiva acolo unde exista Lumea lor se imparte in doua pe tot globul fff bogati si fff saraciAsta de vrea sa il dea in judecata are o fizionomie groaznica Sunt sigura ca are multe pe constiinta Nu am vazut musulmani traind decent Ce au avut si-au distrus cu mainile lorNISTE NEICA NIMENI CAZUTI DIN COPAC
Multumesc domnului Banciu Sa stiti ca si Brancoveanu a gandit ca dumneavoastra
Baieti daca nu va place , roiul la voi acasa Ar trebui sa creem curse charter catre tarile de origine
am si eu acasa un frate ca Baniciu, care atunci cand i-l rog sa vorbim calm si respectuos, el zice: “fac scandalul cat de mare”‘ . Evreii de la Charlie Hebdo, se pare ca erau specializatzi in invrajbirea popoarelor si de aceea, nici dupa ce i-a rugat CIA si FBI sa inceteze, nu au facut acest lucru. De ce nu se duc ei la Tel Aviv sau Ierusalim sa-si publice ca..tul de revista? Nu-i opreste nimeni sa fie atei, dar sa fie la ei acasa si cu cei care-i suporta, pentru ca noi, popoarele lumii suntem foarte amestecatzi si trebuie sa ne respectam unii pe altzii ca sa traim in pace. Evreii si Israelul se erijeaza in a impune lumii ordinea pe care o vor ei, dar sunt departe de a avea aceasta calitate. Marelui naist Gheorghe Zamfir i s-a anulat o serie de concerte in Israel pt ca a zis ca evreii au o muzica diavoleasca, iar comicul Mircea Crisan a trebuit sa emigreze din Israel in Germania din cauza persecutziilor pt ca spunea glume cu Itzic si Strul si Rashela … Au dreptate arabii. Faptul ca noi crestinii suntem mai tolerantzi nu se datoreaza ateilor, ci unui rege, care i-a dat domiciliu fortzat Papei de la Roma, pt ca nu voia sa-l cunune cu iubita sa. Pana la acea data, ateii erau arsi pe rug. In concluzie, nimeni sa nu-i mai jigneasca nici pe Mahomed, nici pe Isus Cristos, nici pe Moise, si nici pe Budha. Ca va fi de rau. A inceput Mileniul Religios.
Radu Banciu este un dobitoc. Terorismul nu se datoreaza religiei islamului. Se datoreaza invaziilor americane in teritoriile arabe. Si se datoreaza razboaielor Israelului impotriva arabiloar (Egipt, Liban, Siria) Si sa nu omitem crimele Israelului impotriva poporului palestinian. Ati vazut la TV trupuri de copii palestinieni sfartecate si insangerate datorita bombelor lansate de armata israeliana impotriva asezarilor palestiniene din Cisiordania si Gaza? Cine sunt adevarati teoristi, palestinienii sau evreii?
Acestea sunt cauzele reale ale terorismului, si nu religia si nici Coranul
Radu Banciu, scapa ieftin. Sa zica mersi, ca nu a patit ce au patit cei din Franta.
Cel mai bine il caracteriza Grigore Cartianu, ca si urmare a comentariului de joasa speta a acestui Radu Banciu, in emisiunea ,,Lumea lui Banciu”, cum ca romanii, la masa de Craciun, ar fi niste ,, prosti care vorbesc prostii”!… Il citez pe scriitor: ,, Acest nefericit Radu Banciu, un tip cu destul talent, dar şi cu un amestec fatal de prostie-nebunie-mitocănie-josnicie-nemernicie. Ce s-a găsit el să comunice la B1 TV înainte de Sărbători? Că românii sunt nişte proşti care, evident, nu-l merită pe el, Răducu Prezentatorul-Minune. Nu este pentru prima dată când Banciu generalizează scârbos, ca şi cum o categorie întreagă de oameni ar fi la fel. Iar în cazul de faţă categoria o formează TOŢI ROMÂNII, fără excepţie! Toţi sunt proşti şi zgârciţi, că aşa a decretat un dezaxat la televizor”.
Musulmanii au procedat bine si cred ca Legea le va da dreptate!… Asa se face, se procedeaza civilizat atunci cand cineva jigneste si nu te duci ca si acei dezaxati indoctrinati sa ucizi oameni cu kalashnikovul, deoarece au publicat niste caricaturi! In ceea ce priveste comentariile fata de religiile altor natii, n-ar fi mai bine sa ne abtinem, pentru a nu atrage ura acestora si a genera astfel de fanatisme?!… Inchizitia schingiuia oamenii si-i ardeau pe rug, spaniolii au distrus civilizatia Inca, europenii au colonizat America de Nord si au ucis peste 20 de milioane de indieni, negrii din Africa erau vanduti ca sclavi si tratati ca niste animale s.am.d. Islamismul e intr-adevar o mare amenintare pentru omenire, deoarece se extinde si capata noi adepti, dar asta se intampla, cred, pentru ca fetzele bisericesti din Europa nu mai constituie un exemplu demn de urmat de credinciosi! Cazurile de pedofilie din randul clericilor europeni au erodat imaginea bisericii, iar ,,popii” de pe la noi dau dovada de fariseism, se plimba in mod ostentativ cu masini 4×4, isi jecmanesc enoriasii prin sumele mari cerute la nunti, botezuri, inmormantari s.a.m.d.
Cel mai bine il caracteriza Grigore Cartianu, ca si urmare a comentariului de joasa speta a acestui Radu Banciu, in emisiunea ,,Lumea lui Banciu”, cum ca romanii, la masa de Craciun, ar fi niste ,, prosti care vorbesc prostii”!… Il citez pe scriitor: ,, Acest nefericit Radu Banciu, un tip cu destul talent, dar şi cu un amestec fatal de prostie-nebunie-mitocănie-josnicie-nemernicie. Ce s-a găsit el să comunice la B1 TV înainte de Sărbători? Că românii sunt nişte proşti care, evident, nu-l merită pe el, Răducu Prezentatorul-Minune. Nu este pentru prima dată când Banciu generalizează scârbos, ca şi cum o categorie întreagă de oameni ar fi la fel. Iar în cazul de faţă categoria o formează TOŢI ROMÂNII, fără excepţie! Toţi sunt proşti şi zgârciţi, că aşa a decretat un dezaxat la televizor”.
Musulmanii au procedat bine si cred ca Legea le va da dreptate!… Asa se face, se procedeaza civilizat atunci cand cineva jigneste si nu te duci ca si acei dezaxati indoctrinati sa ucizi oameni cu kalashnikovul, deoarece au publicat niste caricaturi! In ceea ce priveste comentariile fata de religiile altor natii, n-ar fi mai bine sa ne abtinem, pentru a nu atrage ura acestora si a genera astfel de fanatisme?!… Inchizitia schingiuia oamenii si-i ardeau pe rug, spaniolii au distrus civilizatia Inca, europenii au colonizat America de Nord si au ucis peste 20 de milioane de indieni, negrii din Africa erau vanduti ca sclavi si tratati ca niste animale s.am.d. Islamismul e intr-adevar o mare amenintare pentru omenire, deoarece se extinde si capata noi adepti, dar asta se intampla, cred, datorita confuziei dintre promotorii bisericii si religia noastra crestina, pentru ca fetzele bisericesti din Europa nu mai constituie un exemplu demn de urmat de credinciosi! Cazurile de pedofilie din randul clericilor europeni au erodat imaginea bisericii, iar ,,popii” de pe la noi dau dovada de fariseism, se plimba in mod ostentativ cu masini 4×4, isi jecmanesc enoriasii prin sumele mari cerute la nunti, botezuri, inmormantari s.a.m.d.
Cei care se simt jigniti ar fi bine sa paraseasca tara asta minune care le-a oferit “raiul” pe pamant, ca deh doar nu de bine au plecat de acolo. O vorba din popor spune ca nu poti fi cocos pe mosia altuia!
Toti ne dam cu parerea si facem acuzatii care de care mai inflorate si mai nefondate. In aceasta situatie avem si noi o parte din vina dar si ei. Degeaba spuneti ca e vina lor dar adevarul este ca si noi avem o parte din vina ca am lasat sa degenereze acest act distrugator. Noi suntem obisnuiti cu astfel de fapte din partea lor la ce a fost bun acest razboi al penitelor cand acesti indivizi au reactionat cu pistolul. Va spun eu la nimic sau chiar mai rau la o revolta mondiala. Voi chiar nu vedeti ca acesti indivizi vad orice forma de exprimare un razboi si ca religiile lor islamice, musulmane si etc ca sunt o gramada au un singur coran dar de ei fac o confuzie mondiala ca a atace o anumita formatiune religioasa pentru a produce masacre umane. Acesti indivizi traiesc ca in epoca de piatra si au o cultura mediocra sau chiar la o limita sub nivelul mediocritatii iar voi cei care credeti ca sunteti deschisi si aerisiti nu faceti decat sa ajungeti sub nivelul lor de cultura si sa le da-ti impresia ca degeaba traiti intr-o epoca moderna pentru ca ei au reusit sa va limiteze la gradul lor de gandire. Singurul mod de a scapa de ei este sa le respectam religia lor pentru ca nici ei nu se baga in religia noastra dar sa-i ignoram cand vine vorba de dezvolarea tarii lor sau sa avem legi sau restrictii cu mult mai aspre cand vine vorba de rezidenta inafara tarii lor sau chiar de calatorii nu din caura rasismului doar din simpul fapt ca au demonstrat ca sunt niste neadaptati si ca au reustit sa-si distruga acel grad de incredere care ar fi sa-l detina in fata celorlalti oameni.
Tot nu va potoliti mai, acum va casuna pe Radu Banciu ca are curajul sa o spuna fara perdea ce simte si ce crede despre voi….nu intelegeti ca sunteti tolerati aici si in alte locuri , purtati-va cum trebuie si veti vedea ca nimeni nu va mai avea nimic cu voi. Pana atunci mucles !
Acest Banciu este un om de r…., caci jurnalist nu a fost niciodata. Sa dea domnul ca justitia sa i-o dea in bot, ca poate astfel dispare de pe ecranele TV.
Are dreptate Banciu! De cand e lumea si pamantul arabii si islamistii o tin tot in razboaie, asta e realitatea istorica si nu e inventia lui Banciu, dar nu toti musulmanii sunt teroristi, cine se simte jignit inseamna ca e cu musca pe caciula…PEACE !
E prima data si sigur si ultima data cand voi fi de acord cu Banciu. Oricat s-ar simti unii de ofensati Banciu spune niste adevaruri , e adevarat , intr-o forma brutala,dar niste adevaruri pana la urma .Musulmanii nu se “joaca ” bine cu vecinii. In mintea lor ori e ca ei ,ori deloc. Astia nu sunt ca turcii de la noi.Si musulmanii astia noi veniti la noi de prin Orientul mijlociu in ultimele 2 decenii sunt niste inchisi mintal , ursuzi care nu accepta dialogul indiferent de nivelul educatiei .Acum in fata acuzatiilor generale si de teama represiunilor chiar si ala ob -ola asta cum naiba il cheama o da la intors, dar daca era in tara lui de origine era in stare sa omoare pe oricine care nu poarta feregeaua pe bot.
Uitati-va in Nigeria, asia de sud-est, China , Filipine, Caucaz , si in Orientul Mijociu chiar si in Balcani(doar ca in balcani i-au gasit pe sarbi care sunt mai duri ca islamistii):nu te inchini la allah , te ucid.E o realitate pur si simplu
Domnul presedinte al centrului cultural este prost, daca dansul, avand un rol reprezentativ pentru minoritatea religioasa islamica din Romania, isi permite sa fie prost, atunci ne dam seama cum sunt restul… De ce spun ca este prost? Pai foarte simplu, acesta ii cere lui Ponta sau Iohannis sa ia masuri. Trebuie sa fii cel putin prost ca sa spui asta fara sa te doara mintea si sa cazi pe loc din picioare realizand ce prostie mare ai spus…
Eu personal nu aveam o opinie negativa la adresa Islamului, dar cu asa reprezentati de vaza… Sunteti prosti domnilor!
Uite cum, dintr-odată, Banciu îmi devine simpatic. A avut curajul, la un post de televiziune, să spună ceea ce noi cu toții gândim.
Subscriu celor spuse de Radu Banciu.Perfect adevarat.
Ia lasati Coranul. Ce zice Biblia: A permis crima de frate Cain pe Abel? Da . Dumnezeul din Biblie Atotstiutor, nu a citit gandul criminal, de ce a tolerat crima? De ce nu l-a pedepsit imediat , a, sa nu uit lasa la liberul arbitru al omului sa aleaga intre bine si rau.Dar cum ramane cu minciuna, juramantul fals. mama lui Iacov, aude discutia sotului cu fiul primul nascut Essau si cat timp era plecat sa vaneze si sa pregateasca vanatul, Ea, mama si sotie, ii spune fiului favorit Iacov sa-i pregateasca lui tata/su un miel, sa imbrace o piele de blana ca fratesu era cam paros pe brate si sa-l minta pe tatal sau, sa-i fure binecuvantarea de prim nascut cu ajutorul mamei sale.Deci minciuna, furt de identitate, abuz, tolerat chiar incurajat de Dumnezeul din Biblia Crestina. Ce ziceti dlor crestini, catolici/ortodoxi. Iacov era urmarit de fratele sau Essau ca sa-i ceara socoteala, iar in noapte Iacov se lupta cu Dumnezeul din Biblie si nu poate fi invins si la apropierea zorilor Dumnezeu il loveste in vana coapsei si il reboteaza cu numele de Israel, care in traducere inseamna conform Biblie ,, cel ce se lupta cu Dumnezeu” .Cum vine treaba asta un muritor de pamantean se lupta cu Dumnezeu si nu poate fi invins? Hai sa fim seriosi, chiar daca ar fi fost o lupta de ideii, concepte filozofice, Dumnezeu est atotcunoscator/stiutor, atotputernic, are o armata de ingeri, serafimi, heruvimi. Cate masacre sunt povestite in Biblie vechiul testament de-a lungul istoriei dupa plecarea din robia lui Faraon in Egypt. Regii Frantei, Angliei, Danemarcei etc ca sa ia puterea si-au omorat fratii, parintii, tot neamu sau pe cei care le-au stat in calea ocuparii tronului.Ce vorbiti despre islam? Oare in numele democratiei nu au fost savarsite crime, masacre in toata regula, vezi, Irak, Libia, Iran, Afganistan, iar mai nou Siria, care trebuie eliberata de sub ocupatia statului islamic, dar unde se afla acest stat islamic? Este oare creatia artificiala? Sa auzim numai de bine domnilor atotcunoscatori, iar lu banciu sa-i inchidem accesul la tv ca ne poate baga in rahat cu ideile sale tembele.E un actor ratat.
A fi om e lucru mare, este o zcala din popor, dar a fi prost, este din nastere si fara studii, iar tristetea mare este atunci cand ai studii, chiar superioare si nu stii ca o dezbatere publica se face civilizat, diplomatic si decent pentru a-ti onora prezenta mai ales pe un ecran tv. Regretabil ca asemenea indivizi incita indivizi, etnii, natiuni, care duc si la pierderi de vieti.
Ia lasati Coranul. Ce zice Biblia: A permis crima de frate Cain pe Abel? Da . Dumnezeul din Biblie Atotstiutor, nu a citit gandul criminal, de ce a tolerat crima? De ce nu l-a pedepsit imediat , a, sa nu uit lasa la liberul arbitru al omului sa aleaga intre bine si rau.Dar cum ramane cu minciuna, juramantul fals. mama lui Iacov, aude discutia sotului cu fiul primul nascut Essau si cat timp era plecat sa vaneze si sa pregateasca vanatul, Ea, mama si sotie, ii spune fiului favorit Iacov sa-i pregateasca lui tata/su un miel, sa imbrace o piele de blana ca fratesu era cam paros pe brate si sa-l minta pe tatal sau, sa-i fure binecuvantarea de prim nascut cu ajutorul mamei sale.Deci minciuna, furt de identitate, abuz, tolerat chiar incurajat de Dumnezeul din Biblia Crestina. Ce ziceti dlor crestini, catolici/ortodoxi. Iacov era urmarit de fratele sau Essau ca sa-i ceara socoteala, iar in noapte Iacov se lupta cu Dumnezeul din Biblie si nu poate fi invins si la apropierea zorilor Dumnezeu il loveste in vana coapsei si il reboteaza cu numele de Israel, care in traducere inseamna conform Biblie ,, cel ce se lupta cu Dumnezeu” .Cum vine treaba asta un muritor de pamantean se lupta cu Dumnezeu si nu poate fi invins? Hai sa fim seriosi, chiar daca ar fi fost o lupta de ideii, concepte filozofice, Dumnezeu est atotcunoscator/stiutor, atotputernic, are o armata de ingeri, serafimi, heruvimi. Cate masacre sunt povestite in Biblie vechiul testament de-a lungul istoriei dupa plecarea din robia lui Faraon in Egypt. Regii Frantei, Angliei, Danemarcei etc ca sa ia puterea si-au omorat fratii, parintii, tot neamu sau pe cei care le-au stat in calea ocuparii tronului.Ce vorbiti despre islam? Oare in numele democratiei nu au fost savarsite crime, masacre in toata regula, vezi, Irak, Libia, Iran, Afganistan, iar mai nou Siria, care trebuie eliberata de sub ocupatia statului islamic, dar unde se afla acest stat islamic? Este oare creatia artificiala? Sa auzim numai de bine domnilor atotcunoscatori, iar lu banciu sa-i inchidem accesul la tv ca ne poate baga in rahat cu ideile sale tembele.E un actor ratat.Unde este repetarea daca nu a aparut?
1.Probabil ca Banciu asta era beat : Islamismul e o religie ca oricare alta,nici mai buna,nici mai rea.
2.Accesul la o religie e o problema intima si personala,o optiune a oricaruia dintre noi.
3.Nu numai Islamismul produce morti,atentate,distrugere,asasinate in masa…ci si crestinismul,de exemplu…
(vezi conflictele catolici-protestanti)
4.Islamistii nu pot fi culpabilizati “in corpore” ,simplist si nenuantat, fiindca orice religie are descreieratii sai : extremisti,fundamentalisti,anarhisti = “EXCESUL” nu e bun in nici o activitate umana !
5.In ce priveste Povestea din Franta eu cred ca e vorba de o minarie/o manipulare/o cacealma mediatica la fel ca asa zisa Revolutie Romana,Arestarea si Procesul lui Ceausescu,Razboiul din Golf 1990 sau mai recentul Vot in Diaspora…poate ar fi bine sa ascultati/vizionati argumentele acestei teorii pe youtube si sa concluzionati ceea ce credeti de cuviinta
6.In alta ordine de idei, ati vazut caricaturile din Charlie ? sunt de mult prost gust si -daca as fi musulman- cu siguranta ca as fi cel putin enervat de creatiile astea jidanesti de doi bani . In concluzie,e buna “libertatea de expresie” si “libertatea de opinie” , dar nu cum face dl.Banciu !
Dupa zambetul cretin de sub ochii ce-i joaca in cap ca lui Tandarica, iti dai seama ca prostia nu-l doare pe Banciu.
Nici marlania, nici grobianismul,nici proasta crestere si lipsa de cultura si nici nesimtirea. Sunt ateu dar nu-mi
permit sa batjocoresc credinta nimanui. Mi-o dicteaza bunul simt,cultura,buna crestere. Ce lasitete sa te ascunzi in spatele unui ecran de unde sa-ti versi laturile peste ceilalti,aparat de legi ce apara dreptul la cuvant si lasa pe toti idiotii sa scuipe in jur pe oricine.MA INTREB DACA FATA IN FATA CU CEI PE CARE II BATJOCORESTI AI MAI AVEA CURAJUL SA RESPIRI MACAR. Iti spun eu ca nu. Iti citesc lasitatea pe figura de frustrat,de idol al femeilor gonflabile.Mi-e rusine si scarba ca respiram acelasi aer,ca vorbim aceeasi limba. Banciu,sinonim pentru prostie,excitat de fraza-i gretoasa satisface prin aparitia sa pe sticla mintile bolnave ale unor oameni doritori de scandal cu orice pret,intoleranti cu oricine nu e ca ei consumatori de zoaie,invective,verb murdar. Cat de indurator este pamantul cu voi…
Niciodată nu-i târziu cu ideile tale sigur te primesc în armata lor.Fuga la ATM după bănuți și înbarcarea că pierzi vremea degeaba pe aici iar acolo poți înșira ideile pe suluri întregi de hârtie
Domnul Banciu este un om caruia,i-a fost “distribuita”ceva mai multa inteligenta decit altuia,de linga el.Pina aici nu are nici un merit,a primit ca dar un creier ceva mai performant.Meritul sau este ca si-a folosit neuronii pentru a stoca ceva informatii(desigur,omul nu este o enciclopedie).Ce-i lipseste deseori?Ii lipseste masura.Desi i-am apreciat emisiunile, cred ca nu stie ce este rusinea si respectul.In acest caz,si-a permis sa faca referiri ofensatoare ,din cite se pare,la adresa religiei…oricare ar fi ea.Religiile exista de milenii,domnule Banciu,pentru stradaniile oamenilor de a crea o legatura a vazutului cu “nevazutul”(ceea ce omul nu poate percepe cu simturile sale si nici cu tehnica cea mai evoluata)…Iar printre adeptii acestor religii,au fost si oameni care au dus lumea inainte;filozofi,mari poeti,mari scriitori,mari inventatori,oameni de stiinta…Aveti va rog respect fata de fiecare om !Atit!Orice om isi vede copilul sau cel mai frumos desi obiectiv vorbind pot exista multi alti copii la fel de frumosi,poate chiar mai,mai frumosi.Si totusi din respect,nimeni nu spune”copilul tau e uritel”…Grija domnule Banciu,ca ranile produse,se vindeca greu.Fiti mai atent la cuvint.Cuvintul este o arma dura.Numai de bine tuturor iar ca roman si crestin,simt durerea celor “biciuiti”in acea nefericita emisiune tv
Nu conteaza daca are dreptate sau nu ci daca are dreptul sa o spuna public la tv. Libertatea de exprimare e valabila atat timp cat nu afecteaza libertatea altora. Pamfletul, umorul, satira sunt una iar jignirile pline de ura si frustrare gen Charlie Hebdo, Banciu, Mircea Badea, Vadim sunt altceva. Sunt impotriva actelor teroriste de genul celor din Paris dar “jurnalistii” au primit ce meritau. Va veni si randul lui Banciu.
La cat de caine e Banciu, ar trebui toata Romania sa-l dea in judecata. Dar drept dovada, ca majoritatea au mai multa minte ca el. Banciu nu a vazut in viata lui de aproape un musulman, nu a intrat intr-o moschee sau nici nu a deschis Coranul. Nu stiu de ce va mirati. Nu cred ca e neaparat vorba de ce s-a intamplat in Franta. Eu zic : Dumnezeu sa-i ierte! Si pe cei care au tras si cei nimeriti. Pentru ca dupa moarte cel putin, daca unii nu inteleg ca si in timpul vietii, oamenii sunt egali in drepturi. Eu zic ca cel mai important lucru de remarcat este esenta lui Banciu. Un ins pus in televiziune de altii pe care ii amuza, un agramat cu prompterul deschis, o papusa a prostilor si pe deasupra, vorbele lui dau mare dovada de lipsa de caracter. Banciule, nu conteaza cine esti, conteaza cum esti. Conteaza ce faci in viata asta, ca la final, dupa ce ai sa fii un pumn de praf sub doua dale de beton, oamenii vor vorbi de tine. Si crede-ma, in cazul tau, nu de bine. Esti un fel de Mircea Badea, un ratat moral, numai ca celalalt spre deosebire de tine, are putin mai multe cunostine, poate e mai citit. Oricum, sunteti facuti din acelasi material. Unul stricat, folosit la rebuturi. Daca ai fi un om cu caracter, nu ar conta banii pe care i-ai luat sa faci afirmatiile astea, si daca chiar ai fi cu caracter, nu ai face asemenea afirmatii niciodata. Unde e lipsa de respect, vizavi de cealalta persoana, e defapt lipsa de caracter la propria. Nu te duce capu Banciule. Si nici pe sustinatorii tai. Sau poate ii duce, la prostii, injurii, calomnii si defaimari, de orice gen. TU la fel ca Badea sau altii iti bati joc de cam multa lume. Nu iti e deloc frica? Nu de oameni, ca ei iti pot incheia aventura pe pamant, dar Dumnezeu te condamna la vesnicie . Nu? Nici asta nu iti da de gandit? Stii care e diferenta dintre mine, sau unul ca mine, cu putina frica de Dumnezeu, si tine? E ca dupa ce ai sa mori, sau chiar inainte, inainte de a sfarsi ca un caine, crede-ma si baga bine la cap, vei suferi iar mie sau altuia ii va parea rau. Ca asta face un crestin adevarat, un om cu morala, isi iarta “dusmanii” sa le zic asa, desi e cam dur. Ii iarta din suflet, din iubire, si crede-ma ca in afara faptului ca esti doar o alta creatie a lui Dumnezeu, nu vad un motiv pentru care te-as putea iubi. Esti si chel pe deasupra si scund…cred ca si burlac. Sau poate ai sa agati vreo prostituata cu banii din televiziune, ca mai mult nu meriti. Ca atat ai fost de prost incat nu ti-ai dat seama defapt ce e viata. Nu dati dovada decat de indiferenta, de lipsa de moralitate si de prostie. Ai grija Banciule, Dumnezeu nu bate cu paru! Dumnezeu sa ii ierte pe cei din Franta, ca acum toate personajele tragicei povesti, s-au dus. Si Dumnezeu sa te ierte pe tine Banciu, si pe mine ca nu m-am putut abtine, si pe multi altii, care ati deshis gura, si nu va opriti din jignit! Respectul fata de altu, e dovada ca ai caracter. Unde-i la tine respectul ?
N-ai ce-i face dom’ Vasile. N-are simtul respectului si cu asta, basta. Sau poate ca si el are o misiune de indeplinit…
In numele religiei au fost date cele mai multe batalii (razboaie), fie ca vorbim de islam sau crestinism.
Insa a spune ca islamul este o religie a pacii cand insusi aceasta religie s-a nascut cu sabia in mana, este un fals grosolan contestat istoric.
pai,cam are dreptate nenea Banciu.din pacate,ca si crestinismul,e o religie care indobitoceste.numai dobitocii se pot gandi sa suplimenteze bugetul BOR,dar sa nu faca nimic pentru sanatatea tarii lor si sa dea 7 milioane lei noi,supliment la fondul de salarii al popilor,dar salariile cadrelor medicale sa fie de gunoi.cat despre islam…sa permiti ,in numele religiei,unui barbat de 40 de ani sa se insoare cu o fetita de 12 ani care sa moara in urma dezvirginarii si sa nu pedepsesti pe toti cei implicati in povestea respectiva,pe motiv ca religia permite asa ceva,sa tratezi,in general femeia ca pe un obiect,mi se pare o religie a dobitocilor.daca sunt asa mari eroi teroristii astia,dece nu ataca o unitate militara,dece nu intra cu o mitraliera in sediul unui minister sa faca iures acolo?e ca si cum m-as duce eu in veceul scolii generale din cartierul meu si as calca in picioare toti ciutanii veniti sa faca pipi,zicand, precum ,,viteazul” din poveste ca am ucis 10 dintr-o lovitura.muste.ne-au arata filme cu coulibaly facand flotari la foc automat.daca era asa beton dece nu s-a dus sa-l ia la pumni pe Mike Tyson,in numele islamului,sa vedem si noi cat de tare e !
Imi este suficient doar sa ma uit la fatza lui Banciu si sa ma lamuresc de frustrarile acestui individ periculos!Un infatuat egocentrist la maximum si o spoiala de intelectual!Nu dau 2 bani pe parerile lui si ma amuza prostia-i agrasiva si mitocania imensa pe care o poseda!!!!PIUNCT!
Pentru toti cei care sunt de aceeasi parere sau care cred in libertatea de opinie, pot scrie pe adresa siteului Centrului Cultural „Islamul Azi” sa fie dati si ei in judecata in solidar, alaturi de Banciu
Banciu are perfecta dreptate.
Banciu are dreptate si e singurul care a avut curajul sa o spuna. Toata stima!
Banciu trebuie sustinut ! Nu stiu daca va dati seama cit de mult conteaza o persoana ca Banciu,o voce din asta, care sa spuna exact ce gindeste , care nu citeste un text manipulat de altii ,sau de pe prompter(ati observat ca vorbeste liber ?) Uneori exagereaza ,uneori greseste(dupa parerea mea )dar de f multe ori parerile noastre coincid ;ca si acum ,cu coranul ,islamul etc. Daca va fi obligat la plata unei amenzi penale ,eu contribui la ea ,donez ceva ptr Banciu .
ESTE INCĂ UN PAS CĂTRE FASCISMUL ABSOLUT NOUA-ORDINE-MONDIALĂ-NWO. Aceste evenimente sunt descrise încă din anii 1990 de David Icke in cartea: Secretul Suprem a editurii Daksa. Iluminati-Masonii creează PROBLEME apoi se face un pic agitaţie-OPINII-REACŢII şi apoi vin cu SOLUŢIA ,,,SALVATOARE!” adică ceea ce vroiau ei de la început UN CONTROL MAI MARE ASUPRA FIINŢEI UMANE deoarece scopul lor este crearea unui singur stat pentru a deţine ei puterea absolută! în care să existe două sisteme unul de sclavi(aprox 5 milioane de oameni până în anul 2100) şi care să fie ţinuţi închişi în oraşe mici, iar D-nii cu ajutorul tehnologiilor implantabile şi a clonării să devină nemuritori, să călătorească în Cosmos şi să aibă pământul la dispoziţia lor. (ENDGAME: BLUEPRINT FOR GLOBAL ENSLAVEMENT EXPOSED) vor să facă viaţă pe alte planete iar ei să creeze clone umane ţinându-i ca sclavii, ei să nu facă nimic ci doar să fie creatorii lor! Ăsta este scopul pentru care doresc ca Poliţia-Miliţia-Securitatea etc SĂ POATĂ AVEA CONTROL ABSOLUT ASUPRA OMULUI. SĂRĂCIE=SCLAVIE=CONTROL; ABUNDENŢĂ=LIBERTATE=ALEGERE, din care avem noi cel mai mult?
Dacă unii dintre voi susțin că toți extremiștii sunt musulmani, atunci RADU BANCIU E UN EXTREMIST MUSULMAN. Îndeplinește toate criteriile! Are creierul mic, se ofensează când alții râd de el (dealtfel nici nu acceptă vreo opinie diferită de a lui), jignește și amenință cu ură și dispreț. RADU BANCIU E DE *****, deci, prin analogie, RADU BANCIU E UN EXTREMIST MUSULMAN. ATENȚIE! A nu se înțelege aici vreo jignire adusă comunității musulmane neextremiste! Musulmanii neextremiști sunt oameni la fel ca toți ceilalți, unii mai buni și unii mai răi. Doar EXTRMIȘTII SUNT DE *****, iar Radu Banciu e unul dintre cei mai de ***** dintre cei care apar la tv. Mănâncă **** live. Pentru că trăim în România și asta ne ocupă tot timpul! P.S. Tot ce am scris a fost un pamflet și trebuie tratat ca atare.
Ma mir ca il acuzi pe Banciu ca face ce faci tu de fapt!Ai uitat ca te-ai batut cu motociclistul ?Cat de penibil ar mai trebui sa fii ca sa te si observi?In locul tau as desfiinta toate oglinzile din casa pentru a nu-mi infrunta propria privire!
http://wikiislam.net/wiki/Muslim_Statistics_-_Terrorism
“Sunni Muslim terrorists committed more than 70% (8,886) of the 12,533 terrorist murders in 2011”
În sfârșit, Radule! Există și ziariști care nu se tem să spună lucrurilor pe nume. În principiu, ai dreptate! Până la urmă, cartea lor nu e decât o culegere de povești, legende și snoave, interpretate de către cine voiește și după cum voiește! Au ”tras” cam mult cu ochiul prin Biblie și prin alte cărți sfinte…
Pai ai sa va zic eu cum sta treaba aici cu razboiul asta dintre musulmani si crestini.Noi “CRETINII” ne place “Aurul Negru” de la Musulmani da?Ei ne “conduc” viata dupa bunul plac la pretul Petrolului,pai stai ca nu e chiar asa cum voi credeti.Ei musulmanii sunt sclavii Americanilor de cand au fost cuceritisi li s-a furat Petrolul.Bun pai exista alternative la Petrol de ce nu le folositi?Aha nu va lasa unchiul SAM ca zice ca e lucrul Diavolului daca le Folositi.Acum inteleg atat Crestinatatea cat si Islamul sunt 2 religii de r… ca mie scarba sa le pronunt.Atat in Biblie cat si in Coran scrie cu LITERE MARII “Sa nu poftesti averea ,magarul nevasta si tot ce are mai de pret APROAPELE TAU”. Si atunci unde dreaq Doamne Iarta-ma sa nu fie razboi in lume cand Lumea asta e condusa de niste Satanisti care nu respecta nici Biblia nici Coranul si te mai miri ca mai avem cativa ani pana la Apocalipsa.Puteti voi sa va tot inarmati cu Bombe Nucleare ca nu le veti folosi.Va veti duce sa luptati in Irak contra Islamistilor si veti da peste ceva ce nici prin gand nu va trece. Veti pati ca “Ghedeon si Sabia Domnului” nu vor lupta musulmani cu voi va lupta niste Ingeri contra voastra si gloantele voastre nu le fac nici un rau.Fereasca-i Dumnezeu pe cei care vor fi trimisi in razboi in Irak pentru ca nimeni nu se va intoarce viu de acolo.De cat sa judecati pe musulmani mai bine va-ti pune sa va rugati sa i se dea o minte mai buna politicienilor nostri sa ne conduca mai bine si sa renunte la lacomia de a avea mai mult decat are nevoie.
Pai nu e corect ! Banciu si-a exprimat si el o opinie. N-o fi el un “Charlie”, dar nu pentru asta au iesit o groaza de persoane in Paris ? ( Chiar si persoane importante, cum ar fi presedintele Romaniei, care a uitat ca aia au facut misto de crestinism. Dar daca este solidar, probabil ca asta e si parerea lui despre crestinism. ) Aia au manifestat pentru libera opinie, nu ? Nu cumva sunti ipocriti Romania TV ?
PS: Romania TV, de ce nu dati pe post si caricaturile referitoare la crestinism ?
Cunoasterea este rationaa, credinta include emotii care fac credibil incredibilul. Toate credintele accepta miracolul de la care pornesc teoogia. O crediinta se asuma coectiv, genereaza o biserica, un cut, intemeiaza o etica, care justifica coduri de legi, ideea de judecata divina etc. Am convenit dupa secole de conflicte in jurul credintelor, sa eliminam conflictul respectand credintee celorlalti.
In sfarsit Radu B isi vede visul cu ochii: Sa fie si el martir.
reguli si pretentii asociatia musulmanilor din Romania sa le faca la ei in tara nu AICI ca asa fac peste tot le intinzi un deget si ei iti iau toata mana
“Islmul Azi” ar face mai bine sa se preocupe de imbecilii de preoti musulmani care improasca cu venin si sunt cei care dau imaginea cea mai proasta islamului. Opinia celor din exterior nu face decat sa reflecte situatia interna a islamului, intoleranta si abuziva. Datorita acestui grad de inapoiere, nu e de mirare ca islamul este tinta predilecta a ironiilor. Ar trebui sa-i puna pe ganduri pe cei de la “Islamul Azi” de ce alte religii sunt mult mai putin ironizate. De ce “Islamul Azi” nu il da in judecata pe preotul musulman saudit care a emis o “fatwa” (decret) ca este interzis ca musulmanii sa faca oameni de zapada pentru ca islamul zice ca este interzis sa imiti imaginea umana. Asta este o imbecilitate pentru ca arta musulmana este plina de picturi si sculpturi reprezentand oameni. Maine-poimaine, asta o sa sustina distrugerea tuturor formelor de arta araba care reprezinta oameni. Cum de colegii lui preoti musulmani nu sar in sus si sa-l elimine pe imbecil din randurile lor? Preoti de genul asta sunt niste oameni mici, care vor sa se simta mari prin manipularea unora mai prosti ca ei. Contra astora ar trebui sa ia atitudine “Islamul Azi” si atunci ii vom respecta.
In fiecare musulman exista o samanta de jihadism. Are mare dreptate Banciu. Unii ajung sa sara in aer ca ultimii nenorociti iar majoritatea , in sinea lor sustin sau consimt sau nu condamna actiunile lor.
Adica vor da in judecata un BOU ?!
Adica vor da in judecata un BOU ?! Chiar si daca e un imbecil prost?
Religia se bazeaza pe credinta in miracol. A spne unui musuman ca Mahomed nu s-a rapit la ceruri de pe stanca de pe platou tempului din Ierusaim are ca raspuns ca nci marea nu s-a dat in laturi ca sa treaca poporu lui Israel si nici Isus n-a inviat dupa trei zile. Daca nu credem ca Isus a inviat din morti, crestinmul nu mai are sens. Dumnezeu celor trei religii este aceelasi si unic. Daca se razboiesc catolicii cu ortodocsii pe tema impartasaniei , cu paine si vin sau numai cu paine, mai mult aca dospita sau nu, si pe tema aceasta produc o mare schisma in biserica, una si nedespartita a ui Isus, care este capul ei, putem dubita asupra inteligentei umane . Dupa sute de ani de razboaie reilgioase, dupa ce am despartit biserica de stat, am convenit sa ne respectam unii atora credintele, pe care oricum nu e putem schimba, si legea sa asigure acest respect datorat cuiva in credinta lui totul pentru “Slava lui Dmnezeu in cer si pace intre oameni pe pamant”. Avem a face acum cu un confict social-politic care genereaza stari de lucruri greu de acceptat exprimate violent nu cu probeme religioase. Cetatatenii musulmani din Romania coexista cu noi de secole si nu creaza cuiva vre-o dificultate. Domnul Banciu a lovit unde nu trebuia si nici nu se cuvenea, intr-un moment complet nepotrivit
Orice legi au efect doar in statele in care sunt recunoscute.Si din moment ce si in tarile lor apar caricaturi cu idolii crestini fara ca cineva din lumea crestina sa protesteze nu este de inteles si nici de admis ca sa vina cate un”comando”din acesta ca sa ne bage noua”mintile in cap”ce sa facem sa scriem sau sa desenam in tarile noastre!Este un abuz si daca noi ne vom supune acestor cereri obraznice inseamna ca suntem dominati de ei!Nu putem admite ca sa vina un musafir in casa noastra si sa ne impuna un sistem referential valoric strain!Asta inseamna ocupatie!
Discriminarea pe criterii religioase este un factor social destabilizator. Fiecare persoană are dreptul la credință proprie. Când acest factor profund intrinsec este atacat, combătut sau devine motiv pentru comportament discriminatoriu, efectele pot fi transpuse în violență, respingere socială și segregare. Respectă libertatea religioasă!
Excellent post. I was checking continuously this blog and I’m impressed! Extremely useful information specially the last part eebdegedbkde
Fiecare cu problemele lui. Daca a gresit trebuie sa plateasca pentru acest lucru.