Mai mulți prieteni și-au făcut un obicei. Merg la restaurante și lasă bacșișuri uriașe

Monarca
Brito (stânga) și angajații Monarca. Foto: Instagram (Monarca)

Un grup de clienți a lăsat un bacșiș de 10.000 de dolari pentru angajații unui restaurant mexican din Salt Lake City, Utah, SUA, relatează BusinessInsider.com.

Alfonso Brito, care deține restaurantul „Monarca” împreună cu soția sa, Claudia, a declarat că Michael McHenry, un client obișnuit al localului, a venit la „Monarca” împreună cu alte 24 de persoane într-o zi de vineri „super aglomerată”, la mijlocul lunii septembrie.

La final, când mesenii se pregăteau să plece, un bărbat din grup l-a chemat pe Brito, i-a mulțumit pentru masă și i-a cerut să-și aducă personalul.

Brito a adus la masă echipa de angajați, inclusiv pe bucătari, iar mesenii le-au mulțumit.

„Și au scos 10.000 de dolari din buzunar și i-au dat Claudiei, soției mele, și mie”, a spus Brito pentru Insider. „Toți membrii personalului au fost super încântați.”

Brito a mai spus că bacșișul a fost împărțit între angajați, iar chelnerul care a servit grupul la masă a primit 2.000 de dolari, după cum au cerut clienții.

„Un act de bunătate depășește cu mult ceea ce pot exprima cuvintele”, au scris reprezentanții restaurantului pe pagina de Instagram a localului. „Impactul generozității se extinde nu numai asupra personalului nostru, ci și asupra familiilor acestora și asupra întregii noastre comunități.”

Oferirea unor bacșișuri uriașe este o tradiție pentru McHenry și prietenii săi, a spus Brito. Ei se întâlnesc într-un restaurant o dată pe an și lasă un bacșiș mare pentru personal, dar cel pe care l-au lăsat la „Monarca” a fost cel mai mare de până acum, a adăugat el.

Steven Harward, unul dintre meseni, a declarat pentru KSL-TV că grupul său a dat bacșișuri mari de aproximativ 20 de ori.

Brito a spus că numărul de cereri pentru joburi la restaurantul său a crescut de când mesenii au lăsat bacșișul la jumătatea lunii septembrie, contribuind în același timp la atragerea de noi clienți.

„Când aud că cineva ne-a dat 10.000 de dolari, ei presupun în mod evident că este un serviciu bun”, a spus Brito.

Brito a precizat că mereu și-a motivat personalul să muncească din greu. „Avem un motto conform căruia îi tratezi pe clienți ca pe mama ta”, a mai spus el.

Jurnalist GreatNews, lucrez în presa centrală din 2008 și am scris pentru publicații precum Yahoo News România, ziarul „Evenimentul Zilei”, site-ul turism.evz.ro sau revista „National Geographic România”. Scriu cu plăcere reportaje și portrete pe care le ilustrez adesea cu fotografii și cred că baza meseriei de jurnalist stă în munca de teren și în discuțiile cu oamenii. Mă interesează în special temele sociale, drepturile omului, egalitatea de șanse, diversitatea culturală și domenii precum știința și turismul.