Campanie de donații pentru salvarea TAROM: „Dai 1 RON! Salvezi TAROM!”

tarom
Foto: TAROM (Facebook)

După modelul campaniei „Dai 1 leu pentru Ateneu!”, angajații Tarom vor lansa o campanie de donații prin care încearcă să strângă fonduri pentru salvarea companiei de stat, relatează „Adevărul”.

Într-un comunicat de presă, Sindicatul Unit Tarom (SUT) anunță că va lansa campania „Dai 1 RON! Salvezi TAROM!”.

De asemenea, sindicatul angajaților TAROM transmite că va lansa și o subscripţie publică de acţiuni pentru ajutorarea companiei.

„În 18 septembrie 2023, compania TAROM ar fi trebuit să serbeze cei 69 de ani de la înfiinţare. Din păcate, de 33 de ani, aproape jumătate din viaţa acestei companii a fost sub semnul aşa ziselor restructurări făcute de guvernele României, sub toate culorile politice, niciuna reuşită. Intrarea în cel de-al 70-lea an de viaţă este umbrită de nereuşitele conducerilor politice și incompetenţa instituţională a statului eşuat.

Constatăm cu tristeţe că istoria de aproape 70 de ani a companiei nu mai este de mult în mâinile noastre, a angajaţilor, ci a politicienilor statului eşuat. Dacă timp de decenii brandul TAROM şi-a câştigat prin oamenii săi, angajaţii profesionişti ai TAROM, un loc binemeritat în istorie reprezentând cu mândrie România, am ajuns în situaţia în care cel mai probabil vom pieri în neantul istoriei ca şi multe alte companii de stat româneşti închise de incompetenţele conducerii politice”, susţin într-un comunicat de presă reprezentanţii Sindicatul Unit Tarom.

În perioada următoare, sindicatul va lansa o campanie de donaţii pentru salvarea TAROM, precum şi una de subscripţie publică de acţiuni.

„Forma donaţiilor, conturile şi Prospectul de emisiune vor fi publicate conform legislaţiei în vigoare. Dai 1 RON! Salvezi TAROM!”, se mai menţionează în comunicat.

Conducerea TAROM a anunțat că se disociază de apelul lansat de sindicat și că acest demers nu reprezintă poziția TAROM.

Jurnalist GreatNews, lucrez în presa centrală din 2008 și am scris pentru publicații precum Yahoo News România, ziarul „Evenimentul Zilei”, site-ul turism.evz.ro sau revista „National Geographic România”. Scriu cu plăcere reportaje și portrete pe care le ilustrez adesea cu fotografii și cred că baza meseriei de jurnalist stă în munca de teren și în discuțiile cu oamenii. Mă interesează în special temele sociale, drepturile omului, egalitatea de șanse, diversitatea culturală și domenii precum știința și turismul.