BusinessMark, in parteneriat cu Biroul Cannes Lions Romania, anunta organizarea evenimentului SMART MARKETING, ce se desfasoara in zilele de 30 septembrie si 1 octombrie 2015 la Hotel Radisson Blu din Bucuresti.
Programul primei zile a evenimentului va anticipa asteptarile specialistilor in marketing si comunicare din mediul de business, oferind informatii si discutii utile in ceea ce priveste tendintele din acest sector.
Iata cateva dintre temele discutate:
* Cum ne conturam o strategie de content marketing adaptata obiectivelor companiei?
* Content by storytelling
* Social media. Tips & tricks pentru optimizarea strategiei de Facebook, LinkedIn, Google+, YouTube, Instagram
* Cum cream strategia de content marketing in social media
* Cum analizam si masuram eficienta campaniilor de social media
* Cum crestem in mod eficient traficul pe site-ul de companie?
* SEO strategies. Care sunt cele mai frecvente greseli?
* Solutii SEO la indemana ta, budget free
* Campaniile de search si importanta lor pentru cresterea business-ului
* Campaniile de remarketing
* Newsletter & Direct mailing. Cum ne construim strategia?
* Display advertising – costuri vs. eficienta. Care sunt opțiunile pe care le avem pentru o campanie de display advertising?
Temele vor fi dezbatute de specialisti in domeniu precum:
Andreea Mihai, Marketing Director, Carrefour Romania
Mihaela Mureșan, Deputy Marketing Manager SEE, IKEA SEE (Croatia, Romania, Serbia, Slovenia), IKEA Group
Natalia Stroe, Head of Marketing & Business Development, Coca-Cola Hellenic Romania
Elisabeta Moraru, Industry Manager, Google
Simona Stoica, Marketing Manager, Lenovo Romania
Aura Cadiş, Senior Project Manager, Horváth & Partners Management Consulting
Elena Badea, Associate Director, Head of Branding, Marketing and Communication, EY Romania
Elena Dobre, Digital Marketing Strategist
Carmen Soare, Chief Marketing Officer, NN Asigurari de Viata
Raluca Păuna, Advertising & Brand Manager, Blue Air
Felix Tătaru, Președinte, GMP Group; Senior Vice President, IAA
Cecilia Tănăsoiu, Managing Director Prometheus – The Group
Radu Bătrînu, Marketing Director, Flanco
Cea de a II-a zi a evenimentului va concentra discutii despre trendurile in marketing contemporan, eficienta creativa si Branding, dublate de predictii si analize legate de evolutia industriilor de PR, design, packaging si comunicare digitala ce vor fi illustrate cu studii de caz de la cea mai recenta editie a Cannes Lions, cel mai reputat eveniment dedicat gandirii creative la nivel global.
Evenimentul va reuni speakeri de renume pentru a oferi tips&tricks si studii de caz utile oricărui profesionist din domeniu. Printre acestia se numara:
Raluca Iacob, Head of strategy, Publicis si Jorg Riommi, Creative Director, Publicis
Catalin Dobre, Executive Creative Director, McCann
Vlad Tomei, Mihai Gheorghe, Supersomething
Mihai Fetcu, Creative Director, Geometry
Alina Buzatu, Head of PR and Strategy, Geometry
Alina Damaschin, Creative Leader & Head of Consumer PR, Rogalski Damaschin PR
Laurentiu Dumitrescu, Managing Partner, Digital Star – Viitorul brandurilor digitale
Teo Migdalovici, Ambasador Cannes Lions
„SMART Marketing” are loc in perioada 30 septembrie – 1 octombrie 2015, la Bucuresti, Hotel Radisson Blu. Evenimentul este organizat de BusinessMark in parteneriat cu Cannes Lons Romania.
Recomandările editorilor GreatNews:
Cum arată primul complex balnear de 5 stele din România
Prima stație din România în care se așteaptă autobuzul pe canapea, ca acasă
Reduceri eMAG televizoare. Prețuri și cu 1.000 de lei mai mici
Locuri de muncă în construcții pentru români
Dacă folosești des Instagram, poți găsi o mulțime de lucruri interesante postate de GreatNews pe contul nostru, accesibil la linkul de mai jos: