Primăria municipiului Ploiești va încheia contracte de presări servicii pentru 14 recenzori necesari autorecenzării asistate, 187 de recenzori pentru colectarea datelor Recensământului populației și locuințelor, 21 de recenzori-șefi necesari pentru monitorizarea și coordonarea colectării datelor și un coordonator la nivel de UAT (unitate administrative teritorială), pentru activitățile de monitorizare și coordonare la Recensământul populaţiei şi locuinţelor din oraș.
Candidații care doresc să presteze servicii aferente Recensământului populației și locuințelor trebuie să îndeplinească următoarele condiții eliminatorii:
- Vârsta minimă de 18 ani împliniţi la data selecţiei;
- Minimum studii medii absolvite (diplomă absolvent liceu);
- Să nu aibă cazier judiciar.
De asemenea, persoanele interesate trebuie să știe să utilizeze o tabletă, să aibă abilități de comunicare și relaționare, să dispună de un telefon mobil sau să aibă rezistență la lucru sub presiune. Expertiza în domeniul statisticii, al administraţiei publice, experienţa de operator statistic sau ca personal RGA (recensământul general agricol), reprezintă un avantaj.
Colectarea datelor se va desfășura în perioada 14 martie – 15 mai pentru autorecenzarea asistată, iar recenzarea prin interviu, în teren, va avea loc în perioada 16 mai – 17 iulie.
Termenul limită de înscriere este 18 februarie, iar cererile de înscriere, însoțite de copie dupa diploma de studii şi cazierul judiciar, în original, trebuie depuse la Registratura Municipiului Ploieşti, Piaţa Eroilor nr.1A.
FOTO: ddalki3003/Pixabay.com
Dacă folosești des Instagram, poți găsi o mulțime de lucruri interesante postate de GreatNews pe contul nostru, accesibil la linkul de mai jos: