Pacienții Spitalului Clinic Județean de Urgență Arad vor putea accesa o aplicație prin care își pot spune părerea despre serviciile medicale de care au beneficiat sau despre personal.
Accesul la această aplicație era posibilă de anul trecut, însă doar pentru cei internați. De acum o vor putea accesa și cei care au mers la consultații în Ambulatoriu sau au primit îngrijiri la UPU.
Pacienţii vor primi un SMS pe telefon, cu un link către un chestionar conţinând întrebări despre experienţa pe care au avut-o în spital.
„În vara anului trecut am oferit pacienţilor posibilitatea de a-şi exprima, după externare, mulţumirea sau nemulţumirea referitoare la condiţiile de spitalizare şi la serviciile medicale oferite, printr-o metodă simplă, prin intermediul unui mesaj text, pe telefon.
De la sfârşitul lunii august şi până pe 31 ianuarie, au fost trimise, către pacienţi, 12.023 de chestionare, iar 1.934 de pacienţi le-au şi completat. Marea majoritate a răspunsurilor au evidenţiat că pacienţii sunt mulţumiţi (51,22%) şi foarte mulţumiţi (31.20%) de serviciile medicale, iar printre nemulţumiri se numără, în special, condiţiile de spitalizare din secţiile care îşi desfăşoară activitatea în clădiri vechi precum cele din incinta fostului Spital Municipal sau fostului Spital Matern.
Vrem să aflăm şi experienţele pacienţilor care beneficiază de servicii medicale în regim de urgenţă sau în cabinetele din ambulatoriu.
Cu ajutorul răspunsurilor primite considerăm că vom putea îmbunătăţi activitatea fiecăruia dintre noi, pentru a acorda servicii medicale eficiente”, a declarat managerul SCJU Arad, Florina Ionescu.
Pacienţii au la dispoziţie un interval de două săptămâni pentru a folosit aplicaţia „SMS Feedback”, după ce primesc pe telefon un link şi următorul mesaj: „Vă rugăm să răspundeţi întrebărilor din chestionarul următor. Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Arad”.
După accesarea link-ului, pacienţii vor răspunde la întrebări referitoare la activitatea şi implicarea medicului, asistenţilor medicali, infirmierilor, despre comunicarea acestora atât cu pacienţii, cât şi cu aparţinătorii, dar şi despre curăţenie sau, în cazul UPU, despre timpii de aşteptare şi efectuarea triajului.
La finalul chestionarului, pacienţii au posibilitatea să scrie observaţii referitoare la aspectele pozitive sau negative constatate în timpul experienţei avute la spital.
Răspunsurile vor fi centralizate şi analizate în Consiliul Medical şi în Comitetul Director.
Dacă folosești des Instagram, poți găsi o mulțime de lucruri interesante postate de GreatNews pe contul nostru, accesibil la linkul de mai jos: