Surpriza unui român care a comandat online un televizor. Ce era în cutia primită acasă

samsung televizor online pietre edigital fan courier
Foto: Samsung / obiectivdesuceava.ro

Un sucevean de 29 de ani a plătit 2.700 de lei pe un televizor Samsung comandat de pe un site, însă în momentul în care firma de curierat i-a adus produsul acasă și l-a despachetat, bărbatul a descoperit că în cutie erau două pietre, două crengi de brad și un suport TV, relatează adevarul.ro.

Sergiu C. a comandat televizorul de pe site-ul edigital.ro, iar coletul i-a fost adus acasă după două zile de un curier de la firma Fan Courier. După ce a plătit şi a primit chitanţă, suceveanul a desfăcut coletul și a constatat cu surprindere că în cutie se aflau două pietre, două crengi de brad şi un suport TV.

În acest caz a fost întocmit un dosar penal sub aspectul comiterii infracţiunii de înşelăciune.

Contactată de greatnews.ro, o reprezentantă a siteului de vânzări online edigital.ro a declarat că depozitul firmei are camere video în toate punctele cheie și că filmările au fost deja analizate și nu s-a descoperit nimic suspect. Pe înregistrare se vede că împachetarea coletului respectiv s-a făcut conform regulilor, a mai spus reprezentanta edigital, care a dorit să-și păstreze anonimatul, menționând că poziția sa este poziția oficială a companiei.

Potrivit reprezentantei edigital, „coletul a fost predat firmei de curierat cu sigiliul și ambalajul producătorului”. În schimb, cutia pe care a primit-o suceveanul nu este cutia trimisă de edigital către Fan Courier, a menționat aceasta: „Nu ne aparține nouă acea cutie. A primit cu totul altceva decât am predat firmei de curierat”.

televizor samsung comandat online pietre
Foto: obiectivdesuceava.ro

Potrivit acesteia, siteul de vânzări i-a trimis deja cumpărătorului din Suceava un alt televizor precum cel comandat: „Este un caz extraordinar de nefericit pentru clienți și pentru noi. Suntem pe piața din România de 6 ani și e primul incident în istoria companiei. Nu am mai avut așa ceva”.

Firma edigital a anunțat compania de curierat, a mai spus reprezentanta: „Fan Courier cercetează. Cazul e la ei”.

Contactată de greatnews.ro, o reprezentantă a firmei Fan Courier a declarat că nu poate oferi mai multe informații despre caz în lipsa numărului (AWB-ului) comenzii respective.

Jurnalist GreatNews, lucrez în presa centrală din 2008 și am scris pentru publicații precum Yahoo News România, ziarul „Evenimentul Zilei”, site-ul turism.evz.ro sau revista „National Geographic România”. Scriu cu plăcere reportaje și portrete pe care le ilustrez adesea cu fotografii și cred că baza meseriei de jurnalist stă în munca de teren și în discuțiile cu oamenii. Mă interesează în special temele sociale, drepturile omului, egalitatea de șanse, diversitatea culturală și domenii precum știința și turismul.