Fără precedent. Cardurile ING nu au funcționat 10 ore. Nici la casierie, nici la ATM

Clienții ING care au încercat sâmbătă, 10 septembrie, să își folosească cardurile au avut o imensă surpriză neplăcută.

UPDATE 11 septembrie: Situația a reintrat în normal la ING, clienții își pot folosi din nou cardurile pentru a plăti la POS sau pentru a retrage de la ATM.

Din cauze încă necunoscute de bancă, clienții nu au putut plăti cu cardurile ING și nici nu au pus scoate bani de la ATM. Mai mult, serviciul de internet banking Home Bank a fost la rându-i nefuncțional.

Redăm mai jos mesajul ING Bank pentru clienți:

”Va informam ca astazi, 10 septembrie, orele 13.00, sistemul de stocare a datelor a inceput sa genereze erori in operare. Ca urmare a acestei situatii tehnice neprevazute, atat reteaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING cat si serviciul Home’Bank au devenit indisponibile.

Lucram impreuna cu furnizorii sistemului afectat in regim de maxima urgenta pentru remedierea acestei situatii in cel mai scurt timp posibil. Aceasta problema tehnica nu a pus niciun moment in pericol datele si disponibilitatile banesti ale clientilor ING, care sunt in deplina siguranta.

Vom informa periodic clientii cu privire la stadiul remedierii acestei situatii neplacute.

Ne cerem scuze pentru toate neplacerile create si va asiguram ca, impreuna cu furnizorul platformei tehnice afectate, tratam rezolvarea acestei problema in regim de maxima prioritate”.

ING este a 7-a cea mai puternică bancă din România, cu o cotă de piață de 6,3%. Chiar și siteul ing.ro a avut probleme în cursul zilei de sâmbătă, dar problema a fost remediată până la ora publicării acestei știri.

Jurnalist GreatNews, Dan Arsenie lucrează în presa centrală din 2007 şi a scris pentru publicaţii ca Evenimentul Zilei, realitatea.net şi Yahoo News România. Scrie cu pasiune reportaje şi portrete jurnalistice şi acordă o atenţie ridicată promovării oamenilor frumoşi şi a locurilor frumoase din România.