Campanie pe Facebook, pentru consumul de produse locale

Diana Persa, tânăra care a inițiat campania

O tânără avocată din Timișoara a pornit o campanie pe Facebook cu scopul de a sprijini producătorii români din diferite regiuni ale țării.

Campania de pe Facebook constă în promovarea de către orice producător român, timp de șapte zile, a produselor sale, care pot fi astfel cumpărate de oricine.

Diana Persa consideră că dacă fiecare persoană ar cumpăra mai des, timp de o săptămână, doar produse făcute în zona unde trăiește sau cel puțin autohtone, toată lumea ar avea de câștigat: de la noi locuri de muncă, până la consumul de alimente proaspete.

Campania își propune „conștientizarea cumpărătorului obișnuit despre importanța pe care o poate avea asupra economiei locale și chiar naționale, ca profitul din achiziția ta să rămână în țară, să fie cheltuit tot în țară”, a spus Diana Persa, citată de stirileprotv.ro.

Pe pagina sa de Facebook, sunt promovate astfel alimente, cosmetice, ornamente sau haine și, în general, orice produs românesc.

Îndemnul Dianei Persa se bucură de succes în mediul online, astfel că mulți au promovat la rândul lor mesajul.

Și asta după ce tânăra avocată a lansat apelul ca oamenii din Banat să folosească, câteva zile, doar marfă din zonă, fie că este vorba despre mezeluri, brânzeturi, legume, pâine, bere, vin, produse cosmetice sau de artizanat.

Ca efect secundar, un alt avantaj al campaniei, este evitarea alimentelor cu mulți conservanți, transportate pe distanțe lungi și reducerea poluării.

„Cumpărând ceva produs local economisim banii de transport, evităm poluarea produsă de sutele de kilometri străbătuți de TIR-uri și susținem un producător local”, a adăugat Persa.

 

Dacă v-a plăcut acest articol, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.

Jurnalist GreatNews, Dan Arsenie lucrează în presa centrală din 2007 şi a scris pentru publicaţii ca Evenimentul Zilei, realitatea.net şi Yahoo News România. Scrie cu pasiune reportaje şi portrete jurnalistice şi acordă o atenţie ridicată promovării oamenilor frumoşi şi a locurilor frumoase din România.