Un angajat într-un departament de call-center din România are un venit mediu cuprins între 500 şi 700 de euro net pe lună, relatează „Ziarul Financiar” într-un articol dedicat acestei industrii.
Salariul angajatului variază în funcţie de limba străină pe care o cunoaşte, de sarcinile pe care trebuie să le defăşoare şi de competenţele sale, a explicat pentru sursa citată Daniel Mereuţă, director general în cadrul furnizorului local de servicii de outsourcing Optima.
Vorbitorii de limbi străine exotice precum daneză, olandeză sau norvegiană sunt extrem de căutați de companiile din sectorul serviciilor de externalizare. De asemenea, angajatorii din piaţă adaugă sporuri la salariul fix candidaţilor care cunosc mai multe limbi străine.
În România, o mare parte dintre candidaţii care concurează pentru poziţiile din call-centere sunt tinerii studenţi şi proaspăt absolvenţii cu studii superioare.
„Cred că activitatea într-un call-center pentru un tânăr student sau absolvent, fără experienţă de muncă, îl ajută mult să se dezvolte şi să înveţe cum funcţionează o companie“, a mai spus Mereuţă.
În anul 2014, în România lucrau peste 14.000 de angajați în companiile cu activităţi de call-center.
Locuri de muncă în call-centere
În prezent, pe piața locurilor de muncă din România există sute de oferte de joburi în call-centere, disponibile pentru persoane care cunosc limba italiană, spaniolă, germană, franceză, olandeză, norvegiană, suedeză, finlandeză, daneză, portugheză, engleză, arabă, maghiară, rusă.
De asemenea, sunt și posturi pentru care angajații nu trebuie să cunoască o limbă străină.
AICI puteți afla mai multe informații despre aceste locuri de muncă și puteți aplica.
Locurile de muncă sunt disponibile în numeroase orașe din țară, printre care București, Sibiu, Bacău, Cluj-Napoca, Timișoara, Pitești, Brașov, Iași, Oradea, Onești, Constanța, Galați, Craiova, Brăila, Râmnicu-Vâlcea.
AICI puteți afla mai multe informații despre aceste locuri de muncă și puteți aplica.
Dacă acest articol vi s-a părut util și vreți să fiți la curent și cu alte oferte de pe piața locurilor de muncă din România, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.
Alte oferte de pe piața locurilor de muncă:
Joburi în restaurante din Germania. Fără experiență, cazarea și masa sunt gratuite
Locuri de muncă în depozite: 1.900 de euro, se caută și cupluri, experiența nu e obligatorie
Locuri de muncă pentru români în țările nordice. Salarii de până la 10.000 de euro
Locuri de muncă la Praktiker. Ce salarii oferă angajatorul german
Dacă folosești des Instagram, poți găsi o mulțime de lucruri interesante postate de GreatNews pe contul nostru, accesibil la linkul de mai jos:
Cred ca ati inclus in medie si anumite forme de chat erotic si/sau videochat cand ati ajuns la cifra de 700 euro. Un pic mai greu, dar la 500 euro net (sau in jurul lui 2300 lei net) poate ca ajung unii care lucreaza full-time intr-un call center obisnuit (eventual adunand la salariul net chiar toate bonusurile si beneficiile gen bonuri de masa), dar 700 euro sau mai mult e deja SF (poate doar daca vorbesti vreo limba EXTREM de rara si ai nimerit si un angajator chiar ingrijorat ca nu mai gaseste pe absolut nimeni pentru acel post). Va recomand sa mergeti si la interviuri, sa vedeti ce se ofera de fapt. Am avut surpriza neplacuta chiar luna trecuta (in alta parte, nu unde lucrez acum) de a mi se spune de catre o stimata doamna din departamentul HR ca 1200 lei net (va scutesc de calcul, e aproximativ 268 euro) este peste media pietei in call-center si imposibil sa ceara cineva pentru un part-time de 4 ore/zi, 5 zile/saptamana (chiar si cineva cu peste 4 ani de experienta in domeniu si cunostinte solide in 2 limbi straine – ce-i drept, limbi straine uzuale). Ceea ce ar insemna si ca 2400 lei net (536 euro) ar fi peste media pietei pentru full-time (8 ore/zi). Asta s-a intamplat in Bucuresti, nu in vreun orasel de provincie uitat de lume si lipsit de forta de a atrage multinationale (sau alti angajatori cu putere financiara semnificativa). In concluzie, poate ca mai multa munca de documentare ar prinde bine (oricat de frumos ar fi sa avem sigur luna de luna toti cei ce muncim full-time in call-center 500 euro net, realitatea e alta).