Carrefour anunță un produs al cărui preț e stabilit de cumpărători

Rețeaua de hypermarket-uri Carrefour anunță o „premieră mondială”. De la finele lunii octombrie, pe rafturile magazinelor sale din Franța va apărea marca „Cine e patronul? Marca consumatorului”. Prețurile acestor produse vor fi stabilite de consumatori, potrivit lefigaro.fr.

O cutie de lapte, care va fi vândută cu 99 de eurocenți litrul, va fi primul produs din această categorie. Prețul a fost stabilit chiar de consumatori, printr-un chestionar online, la care au participat în jur de 6.000 de clienți ai magazinului.

Mai exact, consumatorii au decis să plătească pe cutia de lapte cu 39 de eurocenți în plus, pentru a încuraja producătorii din acest domeniu.

„În schimbul unui cost suplimentar minim, consumatorii se vor implica în salvarea acestui sector”, e de părere Nicola Chabanne, președintele Gueules Cassees, o asociație care luptă împotriva risipiei alimentare și care le-a propus celor de la Carrefour această inițiativă.

Pe lângă preț, consumatorii au întocmit și o listă de reguli pe care trebuie să le respecte laptele pe care urmează să plătească în plus. Printre altele, vacile nu trebuie să fie hrănite cu organisme modificate genetic și trebuie să fie scoase la păscut între 3 și 6 luni pe an.

Carrefour este cel mai mare retailer din Europa. În România are 280 de magazine, din care 29 de hypermaket-uri, 111 supermarket-uri, 53 de magazine de proximitate, precum și 86 de magazine Billa, rețea pe care a achiziționat-o anul acesta.

Ce salarii sunt la Carrefour, Kaufland, Billa, Cora și Auchan

https://greatnews.ro/locuri-de-munca-la-carrefour-mega-image-flanco-pepco-in-toata-tara-ce-salarii-se-ofera/