Surpriza unui român care a comandat online un televizor. Ce era în cutia primită acasă

samsung televizor online pietre edigital fan courier

Foto: Samsung / obiectivdesuceava.ro

Un sucevean de 29 de ani a plătit 2.700 de lei pe un televizor Samsung comandat de pe un site, însă în momentul în care firma de curierat i-a adus produsul acasă și l-a despachetat, bărbatul a descoperit că în cutie erau două pietre, două crengi de brad și un suport TV, relatează adevarul.ro.

Sergiu C. a comandat televizorul de pe site-ul edigital.ro, iar coletul i-a fost adus acasă după două zile de un curier de la firma Fan Courier. După ce a plătit şi a primit chitanţă, suceveanul a desfăcut coletul și a constatat cu surprindere că în cutie se aflau două pietre, două crengi de brad şi un suport TV.

În acest caz a fost întocmit un dosar penal sub aspectul comiterii infracţiunii de înşelăciune.

Contactată de greatnews.ro, o reprezentantă a siteului de vânzări online edigital.ro a declarat că depozitul firmei are camere video în toate punctele cheie și că filmările au fost deja analizate și nu s-a descoperit nimic suspect. Pe înregistrare se vede că împachetarea coletului respectiv s-a făcut conform regulilor, a mai spus reprezentanta edigital, care a dorit să-și păstreze anonimatul, menționând că poziția sa este poziția oficială a companiei.

Potrivit reprezentantei edigital, „coletul a fost predat firmei de curierat cu sigiliul și ambalajul producătorului”. În schimb, cutia pe care a primit-o suceveanul nu este cutia trimisă de edigital către Fan Courier, a menționat aceasta: „Nu ne aparține nouă acea cutie. A primit cu totul altceva decât am predat firmei de curierat”.

Foto: obiectivdesuceava.ro

Potrivit acesteia, siteul de vânzări i-a trimis deja cumpărătorului din Suceava un alt televizor precum cel comandat: „Este un caz extraordinar de nefericit pentru clienți și pentru noi. Suntem pe piața din România de 6 ani și e primul incident în istoria companiei. Nu am mai avut așa ceva”.

Firma edigital a anunțat compania de curierat, a mai spus reprezentanta: „Fan Courier cercetează. Cazul e la ei”.

Contactată de greatnews.ro, o reprezentantă a firmei Fan Courier a declarat că nu poate oferi mai multe informații despre caz în lipsa numărului (AWB-ului) comenzii respective.


Cele mai noi articole ale noastre:

Exit mobile version