Se deschide al doilea pasaj suspendat de pe centura București, cel mai mare sens giratoriu de pe centura Capitalei

Pasajul Olteniței - Popești Leordeni, de pe Șoseaua de Centură București

Pasajul Olteniței - Popești Leordeni, de pe Șoseaua de Centură București. Foto: Irinel Ionel Scriosteanu (Facebook)

Pasajul Olteniței – Popești-Leordeni de pe centura București va fi dat în folosință, cel mai probabil, sâmbătă, 27 mai, a anunțat secretarul de stat în Ministerul Transporturilor Irinel Ionel Scrioșteanu.

Potrivit acestuia, la Pasajul Olteniței – Popești-Leordeni a început realizarea semnalizării rutiere verticale și orizontale, necesare pentru darea în trafic.

Pasajul, care se află la intersecția dintre Centura București și DN – Șoseaua Olteniței, la ieșirea din Popești-Leordeni, va fi al doilea pasaj suspendat de tip giratoriu construit pe Șoseaua de Centură, după cel de la Domnești, care a fost deschis traficului în noiembrie 2022.

Pasajul Berceni ar putea fi dat și el în folosință în această vară.

„Odată cu darea în trafic a pasajului Olteniței – Popești-Leordeni, se vor da în trafic și 3,6 km din Centura București lărgită la 4 benzi + 1,6 km modernizați din DN4. Mai mult, continuăm dezvoltarea infrastructurii rutiere și îmbunătățirea conectivității cu o gândire integrată a lucrărilor de la Pasajul Olteniței – Popești-Leordeni, prin demararea unui proiect de lărgire a DN4 la 4 benzi, în colaborare cu Consiliul Județean Ilfov”, a mai anunțat Scrioșteanu.

Este vorba de proiectul pentru modernizarea DN 4 (Șoseaua Olteniței) la 4 benzi, pe sectorul de drum ce traversează orașul Popești-Leordeni, cuprins între Danubiana și intrarea în București, pentru care a fost semnat Acordul de Parteneriat zilele trecute între CNAIR și Primăria orașului Popești-Leordeni.

Sunt prevăzute următoarele:

▪︎ lărgirea la 2 benzi pe sens
▪︎ intersecție semaforizată DN4 x Strada Drumul Fermei
▪︎ intersecție semaforizată DN4 x Strada Maica Tereza
▪︎ sens giratoriu dublu în zona Pieței Sfânta Maria nr. 1
▪︎ amenajarea trotuarelor și a spațiilor verzi
▪︎ canalizare pluvială
▪︎ rețele de utilități subterane

Valoarea proiectului este de aproximativ 100 de milioane de lei, finanțare asigurată de Ministerul Transporturilor din fonduri europene.


Cele mai noi articole ale noastre:

Exit mobile version