Primaria Municipiului Bucuresti a aprobat luni, bugetul pentru 2015, prin care au fost alocati bani pentru mai multe lucrari de infrastructura rutiera.
Potrivit primarului Sorin Oprescu, acestea vor avea rolul sa duca la dezvoltarea orasului.
Iata care sunt aceste proiecte si cati bani a alocat Primaria Bucurestiului pentru ele, in bugetul din 2015:
1. Pasajul subteran Piata Presei
Potrivit primarului Oprescu, rolul pasajului este de a fluidiza circulatia pe cele directiile spre Kiseleff si Marasti, cu reducerea timpilor de asteptare , cu efecte propagate in intreaga zona centrala.
In prezent, pasajul subteran este realizat in proportie de 80%.
Pentru finalizarea acestei lucrari, in bugetul PMB pe 2015 au mai fost alocati 45,8 milioane de lei.
2. Penetratia Splaiul Independentei – Ciurel – autostrada Bucuresti-Pitesti
Sorin Oprescu a anuntat ca un prim stadiu al acestui obiectiv este realizarea traversarii raului Dambovita, pe directia A1-Splaiul Independentei, prin intermediul unui pod. Podul va avea o lungime de 235,2 m si o latime totala de 13,9 m, avand un total de 3 benzi de circulatie rutiera.
“In momentul de fata, bulevardul Iuliu Maniu preia circa 80% din traficul provenit din A1, la care se adauga si traficul local, foarte intens, cauzat de aglomerarea urbana din zona.Aceasta lucrare va fluidiza traficul pe aceasta artera, scazand astfel timpul de deplasare. Va face posibila realizarea de benzi proprii pentru mijloacele de transport in comun”, a anuntat Oprescu.
Pana acum s-a executat 6% din lucrare, iar pentru 2015 au fost alocati din buget, 80 de milioane de lei.
3. Supralargire Fabrica de glucoza
Primarul Bucurestiului a spus ca aceste lucrari se impun in conditiile necesitatii asigurarii capacitatii de circulatie in zona, in vederea preluarii traficului de pe viitoarea conexiune cu autostrada A3.
Proiectul prevede largirea strazii Fabrica de Glucoza de la doua benzi, cat are in prezent, la patru benzi. Din bugetul pe 2015 s-au alocat 55 milioane de lei.
4. Prelungirea Ghencea-Domnesti
Primaria Municipiului Bucuresti si-a propus sa supralargeasca artera pe o suprafata de 3,5 km, intre Strada Brasov si Soseaua de centura.
Pentru acest proiect, Primaria a alocat 70 de milioane de lei.
Lucrarile in zona, cuprinsa intre limita administrativa a Municipiului Bucuresti si Soseaua de Centura, inclusiv pasajul rutier ce supratraverseaza Soseaua de centura si calea ferata, vor fi realizate de catre CNADNR.
5. Strapungere Nicolae Grigorescu-Splai Dudescu
Aceasta lucrare este executata in proportie de 55%. Pentru continuarea lucrarilor, s-au aprobat 70 de milioane de lei.
”Ca parte componenta a inelului median, strapungerea Bd. Nicolae Grigorescu-Splai Dudescu asigura descarcarea traficului de pe artera Vitan- Barzesti, si, odata cu finalizarea A3, va asigura dirijarea traficului catre zona de sud a orasului”, a anuntat Oprescu.
Recomandările editorilor GreatNews:
Cea mai mare greșeală gramaticală pe care românii o fac de Paște
Premieră mondială: Românii fac teste auto pe Google Street View
Românul care și-a construit casa în formă de dom. Cât l-a costat
Dacă acest articol v-a fost util, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.
Dacă folosești des Instagram, poți găsi o mulțime de lucruri interesante postate de GreatNews pe contul nostru, accesibil la linkul de mai jos: