Un lanț de supermarketuri renunță la casele self-service. Care este motivul

Imagine din supermarketul Zanfir din zona gării din Focșani

Lanțul de supermarketuri Booths din Marea Britanie renunță la aproape toate casele de autoservire din magazinele sale, ca răspuns la cererea clienților, relatează BBC.

Astfel, 26 din cele 28 de magazine ale lanțului prezent în nordul Angliei vor avea case cu personal. Excepțiile sunt Keswick și Windermere, două dintre magazinele sale din Cumbria.

Compania a transmis că politica a fost determinată de feedback-ul clienților.

Se pare că Booths este primul lanț de supermarketuri din Marea Britanie care renunță la utilizarea caselor self-service, care au devenit din ce în ce mai întâlnite în ultimii ani în întreaga lume.

„Credem că colegii care servesc clienții oferă o experiență mai bună pentru clienți și, prin urmare, am luat decizia de a elimina casele self-service din majoritatea magazinelor noastre”, a transmis compania.

„Clienții noștri ne-au spus acest lucru de-a lungul timpului, că mașinile de autoscanare pe care le avem în magazinele noastre pot fi lente, că nu te poți baza pe ele, că sunt evident impersonale”, a declarat directorul general al Booths, Nigel Murray, pentru BBC Radio Lancashire.

„Avem o mulțime de articole vrac – fructe și legume și produse de brutărie – și, de îndată ce mergi la o auto-scanare cu acelea, trebuie să obții o verificare vizuală a lor, iar unii clienți nu deosebesc un anumit soi de mere de altul, de exemplu.

Sunt tot felul de bătăi de cap cu asta și apoi în momentul în care pui alcool în coș, cineva trebuie să vină să verifice dacă ai vârsta potrivită”, a mai spus el.

Dacă folosești des Instagram, poți găsi o mulțime de lucruri interesante postate de GreatNews pe contul nostru, accesibil la linkul de mai jos:



Cele mai noi articole ale noastre:

Exit mobile version