7 trucuri pentru a transforma biroul într-un loc în care să te simţi chiar bine

Dacă vreţi să tranformaţi biroul într-un loc mai prietenos, am strâns laolaltă mai multe idei prin care veţi reuşi această transformare. Totuşi, frumuseţea trebuie să fie mereu dublată de funcţionalitate, aşa că vă recomandăm şi câteva soluţii pentru a ţine toate cele necesare la îndemână şi în ordine în birou. 

In primul rând, vă sfătuim să vă cumpăraţi tăviţe, suporţi şi bibliorafturi pentru birou, o să găsiţi o mulţime de modele AICI. Acestea, alături de mape şi dosare, vă vor ajuta să nu vă umpleţi spaţiul de muncă de hârtii şi să găsiţi mereu repede documentele sau notiţele pe care le căutaţi.

1. Suporturi pentru instrumente

Depozitarea inteligentă a instrumentelor de birounu trebuie să coste foarte multe. Aceste idei sunt atente atât cu estetica, cât şi cu …. buzunarul vostru.

De exemplu, puteţi recicla borcanele pentru a obţine un suport pentru instrumentele pe care le folosiţi în mod curent. Lipiţi-le între ele ca în exemplul de mai jos şi folosiţi-le pentru pixuri, markere, agrafe etc.

Puteţi refolosi şi o cutie de pantofi, în care puteţi aşeza păhărele cu creioane, foarfece, pixuri, culori, pensule ş.a.m.d.

Cu recipiente simple din tablă, frumos vopsite şi prinse de marginea biroului, puteţi prelungi în cel mai frumos mod cu putinţă biroul vostru.

2. Folosiţi din plin pereţii biroului

Puteţi economisi spaţiu pe birou dacă vă folosiţi în mod eficient de spaţiul liber de pe pereţi. Iată câteva idei de amenajare.

3. Sertare împărţite

Puteţi cumpăra din diverse magazine separatoare pentru sertare. Vă va fi mult mai uşor să ţineţi obiectele grupate şi în ordine şi să gasiţi imediat lucrurile de care aveţi nevoie.

4. Rafturi „invizibile”

Vă puteţi organiza cărţile, revistele, documentele şi corespondenţa pe rafturi cumpărate sau create de dumneavoastră.

Puteti chiar crea un astfel de raft „invizibil”, în care poliţa are exact dimensiunea unei cărţi, părând astfel să fie un cotor de carte 🙂

Puteţi sorta corespondenţa sau alte lucruri şi în astfel de organizatoare textile pe care le puteţi poziţiona pe perete sau chiar pe uşa biroului.

5. Tineţi firele în ordine

Cea mai simplă metodă este folosirea clipsurilor pentru ca firele să nu ajungă niciodată pe jos, în dezordine.

6. Un loc pentru bagaje şi chei

Geanta, cheile şi alte obiecte care vă mai trebuie doar atunci când părăsiţi locul de muncă pot fi agăţate pe o latură a biroului, în agăţătoare aplicate pe lemn.

7. Calendarul

E întotdeauna util să aveţi în faţa ochilor la birou un calendar în care să vă ţineţi programul sub control.

Sau cleşti de birou cu zilele săptămânii în care să prindeţi mereu noi post-it-uri.

Dacă v-a plăcut acest articol, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.


Cele mai noi articole ale noastre:

Exit mobile version