Trei obiecte care nu trebuie să lipsească din niciun birou

Dacă aveți de gând să începeți o afacere, organizarea este extrem de importantă. În acest articol vă prezentăm trei obiecte care s-ar putea dovedi foarte utile în proiectul dumneavoastră.

Pe lângă obiectele de birotică tradiționale și foarte răspândite, există și câteva accesorii mai puțin folosite, însă extrem de importante.

Iată trei dintre ele:

1. Distrugătoare de documente

Distrugătorul de documente este un aparat folosit la scară largă, atât de organizațiile guvernamentale, cât și de oamenii de afaceri, care vor să distrugă hârtii confidențiale, care conțin informații sensibile.

Experții în securitate recomandă distrugerea multor documente, cum ar fi chitanțe, documente fiscale, carduri de credit și informații despre conturile bancare. Toate aceste documente pot fi folosite pentru fraude sau furturi de identitate.

Primul distrugător de documente a fost patentat în 1909, în Statele Unite, iar prima mașinărie de acest fel a fost realizată în Germania, în 1935.

Există mai multe modele de distrugătoare de documente: strip-cut, care taie hârtia în fâșii, cross-cut, în bucăți destul de mari, și micro-cut.

Prețul unui astfel de aparat nu este deloc costisitor, iar prezența sa într-un birou în care abundă documentele confidențiale este obligatorie.

2. Table magnetice

Tabla magnetică are numeroase utilizări. Ajută enorm la organizare, fiind fixată pe perete și, astfel, mereu la vedere.

Pe această tablă puteți scrie, dar și atașa diferite documente sau informații despre operațiunile dumeavoastră, fiind un element ușor de întreținut și foarte durabil.

Există o gamă largă de table magnetice pe piață, cu dimensiuni și elemente de design diferite.

Tablele magnetice pot fi folosite pentru prezentări și conferințe, fiind ușor de montat și de transportat.

Pe tablele magnetice pot fi atașați magneți. Tabla este realizată din mai multe straturi, cel
superior fiind de culoare albă, care, dacă este îngrijită corespunzător își poate depăși ușor durata garanției.

3. Aparate de îndosariat

Dacă lucrați mult cu documente din hârtie, un aparat de îndosariat vă va fi foarte util.

Cu ajutorul acestui dispozitiv puteți organiza documentele în funcție de relevanță sau de perioadă fără să depuneți deloc un efort considerabil.

Există numeroase soluții pentru îndosariere, care variază de la cele bazate pe spirale de plastic sau pe inele metalice.