Topul celor mai luxoase branduri de fashion

foto:pixabay.com
foto:pixabay.com

Industria de fashion este una dintre cele mai mari și mai vechi afaceri din lume, iar majoritatea brandurilor de lux au luat naștere chiar pe continentul european. Am realizat și noi un scurt clasament al celor mai puternice branduri de fashion din lume, branduri care s-au extins de lungul  timpului cu o gama diversa de produse de la haine până la produse de îngrijire personală, accesorii și multe altele.

Prada

Prada este un brand care a luat naștere tocmai în anul 1913 și inițial era doar un magazin exclusivist ce vindea produse și accesorii de călătorie. Aceste produse erau realizate manual într-o manieră foarte sofisticată. Ulterior, Prada a devenit furnizor oficial al Casei regale Miucciei.

Casa de modă este în acest moment specializată în obiecte vestimentare dar și încălțăminte, parfumuri și ceasuri apreciate în întreaga lume. Printre cele mai renumite produse se numără gențile din piele de struț care se vând cu aproximativ 10.000 de dolari bucata. În acest moment, Prada deține peste 600 de magazine de modă în întreaga lume și generează venituri anuale ce se clasează în jurul a patru miliarde de dolari. Brandul în sine este estimat ca având o valoare de 7,3 miliarde de dolari.

Armani

Armani este un brand italian ce a fost creat de Giorgio Armani în anul 1975. În prezent, Armani dețin o gamă extinsă de îmbrăcăminte, parfumuri și accesorii de modă și peste 2.000 de magazine în întreaga lume.  Brandul deține mai multe mărci precum Emporio Armani, Armani exchange, Armani collezioni sau Armani Kids.

Brandul excelează și la capitolul parfumuri unde găsiți o combinație ingenioasă între cele mai frumoase materii prime, parfumuri atâta temporale și vibrante cât și fluide și simple la fel ca viziunea creatorului în modă.

Gucci

Gucci este un brand italian de modă  ce a fost fondat de Gucci Gucci tocmai în anul 1921 în Toscana. Casa de modă a devenit cel mai căutat brand de haine din lume sub conducerea creativă și strategia de marketing digital impuse de Alexandru Michel care a preluat Imperiul Gucci în anul 2015.

 

deși astăzi este un brand atât de puternic este mai puțin cunoscut faptul că a trecut printre o perioadă dificilă în anii 1980 când nepotul fondatorului și apoi președintele companiei au fost uciși de Un asasin plătit la Milano.  Gucci are o valoare estimată la aproximativ 12,4 miliarde de dolari și înregistrează venituri anuale de 4,5 miliarde de dolari.

 

Jurnalist GreatNews, Dan Arsenie lucrează în presa centrală din 2007 şi a scris pentru publicaţii ca Evenimentul Zilei, realitatea.net şi Yahoo News România. Scrie cu pasiune reportaje şi portrete jurnalistice şi acordă o atenţie ridicată promovării oamenilor frumoşi şi a locurilor frumoase din România.