TikTok admite că a existat „o rețea care targeta publicul român”

FOTO: antonbe/Pixabay.com
FOTO: antonbe/Pixabay.com

Oficialii TikTok spun că au sesizat că începând cu luna septembrie s-ar fi creat o rețea care targeta audiența în limba română, potrivit Paginademedia.ro, care a trimis mai multe întrebări companiei. Jurnaliștii spun că oficialii rețelei sociale au fost evazivi în răspunsuri.

„În raportul nostru din septembrie, am făcut public că am demontat o reţea care targeta audienţa în limba română, însă nu avem dovezi care să sugereze că această reţea este legată de actuala campanie pentru Preşedinţie”, transmite TikTok.

În afara acestui răspuns, oficialii TikTok mai mult s-au dezvinovăţit, decât au venit cu explicaţii clare. Nu au dat cifre despre Călin Georgescu din reţeaua lor, însă au venit cu date de pe alte platforme, chiar şi cu linkuri din podcasturi, care să arate că nu „n-a fost o campanie doar pe TikTok”.

  • „Şi alţi candidaţi au avut o prezenţă pe tiktok, aşa că e inexact să spunem că Georgescu a fost singurul care a avut abilitatea să-şi atingă publicul prin platforma noastră” (TikTok vine cu cifrele altor candidaţi, mai puţin Călin Georgescu).
  • „Călin Georgescu a fost şi pe alte reţele, deci nu e corect să spunem că a fost doar pe TikTok”
  • „Suntem foarte vigilenţi când este vorba de actori care încearcă să folosească comportamente înşelătoare pentru a încerca să afecteze procesele civice şi lucrăm pentru a identifica şi elimina operaţiunile de influenţă ascunse.”

Citiți mai mult pe Paginademedia.ro.

Dacă folosești des Instagram, poți găsi o mulțime de lucruri interesante postate de GreatNews pe contul nostru, accesibil la linkul de mai jos:


Reporter Greatnews, Ionuț Fantaziu a fost jurnalist în redacțiile Opinia Studențească, Ziarul de Iași, Evenimentul zilei, Yahoo News și a colaborat cu diverse publicații din domeniul științei și tehnologiei.