Style to Go. Antreprenorii români care fac 40.000 € / an cu o afacere originală

mihai serester style to go
Foto: Facebook

Trei tineri din București cu experiență în marketing și-au unit forțele și au lansat o afacere mai puțin obișnuită: Style to Go, primul coafor mobil din România. 

Coaforul mobil din București se numește Style to Go, iar rulota poate fi întâlnită la parterul clădirilor de birouri din capitală.

„Style to Go este un concept inovator pe piața coaforului din România, care își propune să răstoarne obișnuințele de consum ale femeilor, atunci când aleg un coafor. Dacă până acum se programau și mergeau la adresa unde se găsea salonul, cu ajutorul acestui nou serviciu, coaforul e deja la sediul unde acestea au biroul”, se arată pe pagina de Facebook a Style to Go.

Coaforul mobil este un business original, care poate acoperi toată raza municipiului București și staționează în parcările sediilor de birouri, iar clientele pot alege să se tundă, să se aranjeze, să se vopsească sau să își facă manichiura.

Cofondator Style to Go: ”Timpul este una dintre cele mai importante resurse pe care le avem”

„Dacă ne uităm la cum arată Bucureștiul azi, e cât se poate de clar că timpul este una dintre cele mai importante resurse pe care le avem. Ai nevoie de timp să ajungi la serviciu, timp să termini proiectul la care lucrezi, timp să mergi la cumpărături și mai mult timp pe care să-l petreci cu familia sau cu prietenii. Așa că ne-am gândit să oferim clientelor noastre exact lucrul acesta pe care-l prețuiesc cel mai mult, pe lângă calitatea serviciului primit”, a spus Adrian Niculescu, cofondator al Style to Go.

În plus, un alt avantaj pe care îl oferă acest salon mobil, pe lângă timpul pe care clientele îl câștigă pentru că nu mai sunt nevoite să se deplaseze, este flexibilitatea. Ele pot să se programeze la stilist înainte sau după programul de lucru, în pauza de masă sau chiar în timpul orelor de program, într-un interval pe care și-l pot alege după cum preferă.

„Investiţia iniţială a fost de 10.200 de euro, bani cu care am pus la punct fiecare detaliu, adică investiţia până în ziua în care am primit şi primii clienţi. Asta înseamnă cu tot cu deschiderea firmei, achiziţionarea rulotei, amenajare”, a declarat pentru ”Ziarul financiar” Mihai Serester, cofondator şi CEO al Style to Go.

Încasările medii zilnice pe scaun sunt de aproximativ 100 de euro, salonul având două scaune. Antreprenorii estimează că vor închide anul cu venituri de 40.000 de euro.

Citiți și: La 24 de ani, Roxana Coclea a făcut 300.000 de lei după doar 1 an de la lansarea afacerii

Jurnalist GreatNews, lucrez în presa centrală din 2008 și am scris pentru publicații precum Yahoo News România, ziarul „Evenimentul Zilei”, site-ul turism.evz.ro sau revista „National Geographic România”. Scriu cu plăcere reportaje și portrete pe care le ilustrez adesea cu fotografii și cred că baza meseriei de jurnalist stă în munca de teren și în discuțiile cu oamenii. Mă interesează în special temele sociale, drepturile omului, egalitatea de șanse, diversitatea culturală și domenii precum știința și turismul.