Site-ul unde clienții Wizz Air pot depune plângeri pentru recuperarea banilor. De ce ANPC nu poate interveni

wizz air

Foto: wizzair.com

Clienții care vor să depună plângeri împotriva companiei aeriene Wizz Air ca să își recupereze banii pentru zborurile anulate pot face sesizări pe site-ul Centrului European al Consumatorilor România, anunță Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT).

MEAT informează că pentru rezolvarea problemelor cu compania aeriană Wizz Air cetățenii români pot depune sesizări pe site-ul Centrului European al Consumatorilor Romania (eccromania.ro).

Acest site este pus la dispoziția consumatorilor români de Uniunea Europenă, pentru rezolvarea problemelor și recuperarea prejudiciilor.

„Este important de reținut că Protecția Consumatorului ANPC NU poate interveni și NU poate aplica amenzi în acest caz, deoarece Wizz Air nu are reprezentanță în România.

DAR

Cetățenii români pot sesiza Centrul European al Consumatorilor România atunci când:


Cele mai noi articole ale noastre:

Exit mobile version