Simona Halep apare într-o superbă reclamă realizată de Nike

simona halep nike reclamă
Foto: Captură YouTube

Nike a lansat o superbă reclamă cu titlul „Visează și mai nebunește” în care apare și jucătoarea de tenis Simona Halep.

Clipul, care este narat de Serena Williams, a fost publicat pe YouTube la data de 24 februarie și are deja aproape 6 milioane de vizualizări.

Reclama este o continuare a unui spot publicitar lansat în urmă cu 5 luni tot de Nike, numit „Visează nebunește”.

Noua reclama spune povestea femeilor din sport, care de multe ori trebuie să treacă peste o mulțime de prejudecăți și de obstacole pentru a-și atinge visurile.

Simona Halep este surprinsă în clip într-un moment de supărare, lovind cu racheta în pământ pe terenul de tenis.

Iată întregul text narat de Serena Williams:

Dacă ne emoționăm, ni se spune că dramatizăm

Dacă vrem să jucăm împotriva bărbaților, „suntem nebune”

Și dacă ne dorim egalitate de șanse, „visătoare”

Când susținem ceva cu tărie, suntem „dezechilibrate”

Când suntem prea bune, „e ceva în neregulă cu noi”

Și dacă ne enervăm, „suntem isterice, iraționale sau nebune”

Dar… o femeie care a alergat la maraton a fost „nebună”

O femeie care a boxat a fost „nebună”

O femeie care a făcut un slam dunk – „nebună”

O femeie care a antrenat o echipă NBA – „nebună”

O femeie care a concurat purtând hijab (văl islamic – n.r.) – „nebună”

O femeie care a schimbat sportul – „nebună”… sau o femeie care a câștigat 23 de Grand Slam-uri, a făcut un copil, iar apoi s-a întors pentru a câștiga mai multe – „nebună”, „nebună”, „nebună”…

Așa că dacă vor să îți spună că ești „nebună”, foarte bine.

Arată-le ce poate face o „nebună”.

Reclama se încheie cu mesajul „E o nebunie numai până când reușești”.

Andreea Dogar
Jurnalist GreatNews, lucrez în presa centrală din 2008 și am scris pentru publicații precum Yahoo News România, ziarul „Evenimentul Zilei”, site-ul turism.evz.ro sau revista „National Geographic România”. Scriu cu plăcere reportaje și portrete pe care le ilustrez adesea cu fotografii și cred că baza meseriei de jurnalist stă în munca de teren și în discuțiile cu oamenii. Mă interesează în special temele sociale, drepturile omului, egalitatea de șanse, diversitatea culturală și domenii precum știința și turismul.