Se fac angajări la Ministerul Agriculturii și în alte instituții publice. Sunt libere aproape 550 de posturi

ministerul agriculturii

Foto: Neoclassicism Enthusiast / Wikipedia.org

Executivul a aprobat în ședința de Guvern de miercuri, 2 noiembrie, două memorandumuri prin care se vor organiza concursuri și examene pentru ocuparea a 547 de posturi în instituții publice aflate în subordinea Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale și la Agenţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială.

Primul memorandum prevede aprobarea organizării concursului sau examenului pentru ocuparea a 477 de posturi vacante din cadrul unor instituții publice aflate în subordinea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale.

Este vorba despre:

„Justificarea necesității ocupării posturilor mai sus menționate este dată de importanța pe care instituțiile respective o au în ceea ce privește procesul de absorbție a fondurilor europene (AFIR și APIA), precum și de nevoia stringentă de ocupare a posturilor rămase vacante (ANIF), pentru repunerea în funcțiune a stațiilor de pompare, în urma lucrărilor de întreținere și reparații, din cadrul Programului Național de Reabilitare a Infrastructurii Principale de Irigații din România”, se arată pe site-ul Guvernului.

Cel de-al doilea memorandum prevede ocuparea a 70 de posturi de expert extern în cadrul Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială pentru implementarea proiectului „Politici sociale performante – strategie naţională pentru implementarea performantă a politicilor familiale”.

Proiectul vizează înființarea unui helpdesk în cadrul Agenţiei Naţionale pentru Plăţi și Inspecţie Socială (ANPIS).

„Acest helpdesk, care va include și un call-center, are rolul de a simplifica accesarea de către cetățeni a serviciilor din domeniul politicilor familiale, prin instrumente moderne și canale eficiente, accesibile și accesibilizate de comunicare, adaptate la progresele tehnologiei moderne.

Pentru a facilita accesul cetățenilor la aceste tipuri de beneficii de asistență socială, ANPIS va avea și un call-center gestionat de 70 de experți externi, plătiți din fonduri europene, pe perioada de implementare a proiectului”, a mai anunțat Guvernul.

Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială gestionează plata beneficiilor de asistență socială pentru peste 6,5 milioane de beneficiari, administrează și gestionează un buget de peste 27,1 miliarde de lei pentru acordarea următoarelor beneficii sociale:

– alocaţia de stat pentru copii
– indemnizaţia pentru creşterea copilului
– venitul minim garantat
– alocaţia pentru susţinerea familiei
– ajutorul pentru încălzirea locuinței
– indemnizaţia de hrană pentru bolnavii HIV/SIDA
– alocaţia de plasament
– subvenţii acordate asociaţiilor şi fundaţiilor
– indemnizația de sprijin ca urmare a situaţiei epidemiologice determinată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2
– indemnizația de sprijin pentru consumatorul vulnerabil de energie
– compensare pentru consumul de energie electrică şi gaze naturale pentru sezonul rece 2021 – 2022
– asistență în acordarea unor drepturi persoanelor persecutate din motive politice
– indemnizația care se acordă pe perioada concediului de acomodare
– programul naţional de suport pentru copii, în contextul pandemiei de COVID-19 – „Din grijă pentru copii”

Foto: Neoclassicism Enthusiast / Wikipedia.org

Dacă folosești des Instagram, poți găsi o mulțime de lucruri interesante postate de GreatNews pe contul nostru, accesibil la linkul de mai jos:



Cele mai noi articole ale noastre:

Exit mobile version