Anul 2014 poate fi numit un an al conflictelor şi al tensiunilor, ţinând cont de faptul că în prezent 11,7 la sută din populaţia totală a lumii se află într-o zonă în care au loc conflicte militare. Siria, Irak, Ucraina sau Fâşia Gaza sunt numai câteva dintre zonele în care se duc adevărate războaie, soldate cu mii de morţi.
În acest context, compania britanică Sainsbury’s, al treilea lanţ de magazine din ţară ca importanţă, s-a folosit de tema războiului pentru a realiza o reclamă pentru campania de Crăciun din acest an, relatează mediafax.ro.
Spotul, considerat de „Business Insider” drept cea mai bună reclamă de Crăciun a unui lanţ de magazine din Marea Britanie, este inspirat dintr-o întâmplare adevărată petrecută în prima zi de Crăciun în anul 1914, în timpul Primului Război Mondial.
În acea zi, soldaţii din armata britanică şi din cea germană au lăsat armele, au ieşit din tranşee şi au făcut schimb de cadouri, cântând împreună colinde de Crăciun. Soldaţii au jucat, de asemenea, un meci de fotbal, care este redat în reclama realizată de firma de publicitate AMV BBDO pentru compania Sainsbury’s.
Singurul produs comercial ce apare în reclamă este o ciocolată, pe care un soldat englez i-o oferă unui german ca dar de Crăciun.
Supermarketurile Sainsbury’s au colaborat cu Legiunea Regală Britanică pentru a pune în vânzare ciocolata respectivă, cu aspect vintage. Ciocolata se va vinde cu o liră sterlină bucata, iar profiturile urmează să fie donate în scop caritabil.
Dacă v-a plăcut acest articol, alăturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.
Dacă folosești des Instagram, poți găsi o mulțime de lucruri interesante postate de GreatNews pe contul nostru, accesibil la linkul de mai jos: