Protecția Consumatorului vrea să închidă definitiv Hotelul Intercontinental din București

hotel intercontinental

Foto: Mihai Petre / Wikipedia.org

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor propune închiderea definitivă a celebrului Hotel Intercontinental din București din cauza unor nereguli repetate pe care inspectorii le-au descoperit în bucătărie, în camere și în centrul SPA.

Inspectorii au găsit alimente expirate, dar și tencuială exfoliată, prize desprinse din perete, cabluri neizolate sau geamuri crăpate.

ANPC anunță într-un comunicat de presă că nici după 3 controale succesive Hotelul Intercontinental nu a reușit să remedieze neregulile. Amenzile totale au ajuns la 100.000 de lei.

Potrivit comunicatului, echipe ale Comisariatului pentru Protecția Consumatorilor Municipiul București (CPCMB) au realizat o acțiune de control, pe 19 mai 2022, la Compania Hotelieră Intercontinental România SA.

În urma verificărilor, au fost aplicate 6 amenzi contravenționale în valoare totală de 50.000 lei și s-au dispus măsurile complementare de:

Abaterile de la legislație constatate de comisarii CPCMB au fost:

În ziua următoare s-au făcut din nou verificări, iar inspectorii au constatat că neregulile nu fuseseră remediate (condițiile igienice și de amenajare deficitare din camere, precum și utilizarea produselor alimentare expirate fiind în continuare întâlnite de echipa de control). Atunci, comisarii CPCMB au decis extinderea verificării la toate camerele libere ale hotelului.

Ca atare, sancțiunile adăugate sau rămase în vigoare în a doua zi de control au fost:

Aceași situație s-a întâmplat o zi mai târziu, comisarii constatând din nou neîndeplinirea măsurilor și găsind, în continuare:

Drept urmare, a mai fost aplicată o sancțiune contravențională în valoare totală de 15.000 lei – ajungându-se, astfel, la un total de 100.000 lei, amenzi, și s-a propus sancțiunea de închidere definitivă a hotelului.

Foto: Mihai Petre / Wikipedia.org


Cele mai noi articole ale noastre:

Exit mobile version