Procurorii cer arestarea lui Mario Iorgulescu. Este acuzat de omor

mario iorgulescu
Mario Iorgulescu. Foto: Facebook

Procurorii au sesizat Tribunalul București cu propunerea de arestare preventivă a lui Mario Iorgulescu, pentru infracțiunile de omor și „conducerea unui vehicul sub influența alcoolului sau a altor substanțe”.

Anul trecut, în luna septembrie, Mario Iorgulescu a provocat un accident rutier în care și-a pierdut viața un tânăr de 24 de ani. În acest moment, Mario Iorgulescu se află internat într-o clinică din Italia.

Procurorii spun că pe 23 ianuarie 2020 au schimbat încadrarea juridică a faptelor din infracțiunile de ucidere din culpă și conducere a unui vehicul sub influența alcoolului sau altor substanțe, în infracțiunile de omor și conducere a unui vehicul sub influența alcoolului sau altor substanțe și a fost emis un nou ordin european de anchetă.

Procurorii spun că la momentul producerii accidentului din 8 septembrie 2019 Mario Iorgulescu, care conducea un autoturism Aston Martin, era băut, având o alcoolemie de 1,96 g/l și consumase cocaină.
„La data de 08.09.2019, pe fondul unei crize de gelozie și într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l și fiind sub influența cocainei, intenționând să se deplaseze din sat Gulia, com. Tărtășești, spre un club din Parcul Herăstrău, mun. București, inculpatul Iorgulescu Gino-Mario a condus autoturismul marca Aston Martin model DBS cu o viteză ce depășea cu mult viteza legală de 50 km/h în localitate, pătrunzând pe culoarea roșie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecția dintre Sos. Chitilei și str. Teodor Neagoe, accelerând până la 162 de km/h în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, urcând vehiculul cu partea stânga pe un scuar, apăsând la maximum pedala de accelerație la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, pătrunzând pe contrasens și intrând în coliziune frontală, la ora 03:02:39, la viteza de 143 km/h, cu autoturismul marca Audi, condus de victimă V. D.-A., care a decedat pe loc, toate acestea în condițiile în care, din momentul în care a pătruns în intersecție pe culoarea roșie a semaforului, inculpatul nu a acționat frâna, iar în momentul coliziunii pedala de accelerație era apăsată la maximum”, spun procurorii, într-un comunicat.
Procurorii mai precizează că „inculpatul a fost indiferent față de urmările acțiunilor sale, pe care le-a prevăzut, punând în pericol participanții la trafic, lăsând producerea sau evitarea unei coliziuni pe seama hazardului și astfel ucigând-o pe victimă cu intenție indirectă”.